2013-05-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peanutclassic
det finns en del struliga/lösa tjejer på badoo, har precis kommit på att en tjej jag dejtat flera ggr (i ca 2 månader nu) hon har flera killar samtidigt, hon bor på söder i sthlm, hon kallas för Ulrika 37år från badoo, hon heter Enström varning för henne!! hon är egentligen 45 år med en son på 7år på heltid.

Antingen är det du som har en fejk profil som henne(antar det eftersom du valde att posta alla hennes uppgifter här...).

Men om inte så är det väll inget ont, vill hon vara en Kåt milf så visst fan. Varje pojkes dröm eller? :P
Citera
2013-05-26, 02:53
Medlem
PhantomLimbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Allvarligt talat? Det är ju inget speciellt. Faktiskt tråkigt. Jag som trodde du hade massvis med game. Antingen underskattar jag hur blåsta brudarna verkligen är på badoo eller så har du skitbra bilder.
Det svåra är ju inte att öppna. Imånga fall är det rätt svårt att hålla konversationerna vid liv. Det är då "game" kommer in i bilden.
Citera
2013-05-26, 04:56
Medlem
Nu är jag taskig igen, men hur fan kan folk hitta nån någorlunda vettig på internet? Alla verkar ju helt utvecklingsstörda. Om det här är genomsnittssvensken vill jag inte vara med längre.
Citera
2013-05-26, 04:58
Medlem
ja oj va svårt det är att öppna, det är ungefär som ett parti schack. alla som inte är imbecill kan lära sig hur man ska/bör/kan öppna, det är efter öppningen som man behöver game.
Citera
2013-05-26, 09:45
Bannlyst
Jag har en teknisk fråga om Badoo:

Finns det något (smidigt) sätt att se personer även om de satt ett annat ålders-intervall än det jag tillhör ?

Alltså, om en person har satt "Vill dejta en kille, 25-30" så kan jag inte se den personen i mina sökresultat om jag själv inte är mellan 25-30

Har råkat hitta personer jag känner som jag letat efter via en slump genom att sätta betyg på bilder (då man uppenbarligen kan hitta dom) men de se syns inte i mina vanliga sökningar.

Så förutom att sätta upp ett "fake-konto" eller försöka ändra min egen ålder, finns det något sätt att se dessa personer ?
Citera
2013-05-26, 13:24
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwimannen
Jag har en teknisk fråga om Badoo:

Finns det något (smidigt) sätt att se personer även om de satt ett annat ålders-intervall än det jag tillhör ?

Alltså, om en person har satt "Vill dejta en kille, 25-30" så kan jag inte se den personen i mina sökresultat om jag själv inte är mellan 25-30

Har råkat hitta personer jag känner som jag letat efter via en slump genom att sätta betyg på bilder (då man uppenbarligen kan hitta dom) men de se syns inte i mina vanliga sökningar.

Så förutom att sätta upp ett "fake-konto" eller försöka ändra min egen ålder, finns det något sätt att se dessa personer ?

Man kan visst se folk i andra åldersintervall. Ser ofta de som söker både yngre och äldre än mig. Orsaken till att du inte ser de andra personerna är förmodligen för att de valt att vara dolda i sökresultaten (eller att kanske angett annan ort). Betygsätter du bilder får du upp folk i hela landet.
Citera
2013-05-26, 14:32
Medlem
Är tjänsten kostnadsfri eller är det bara att köra på utan hinder?
Citera
2013-05-26, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Man kan visst se folk i andra åldersintervall. Ser ofta de som söker både yngre och äldre än mig. Orsaken till att du inte ser de andra personerna är förmodligen för att de valt att vara dolda i sökresultaten (eller att kanske angett annan ort). Betygsätter du bilder får du upp folk i hela landet.

Ja, du kan ha rätt angående att vara dold i sökresultaten - men jag tycker att det var väldigt många jag såg som sedan inte gick att hitta igen trots att jag sökte enbart på orten de uppgett (med omkrets)

Det de hade gemensamt var att de sökte utanför min åldersgrupp (därav mitt antagande)

Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Är tjänsten kostnadsfri eller är det bara att köra på utan hinder?

Du kan använda den helt gratis men det finns funktioner som går att låsa upp mot en kostnad.
Citera
2013-05-26, 15:32
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ja, du kan ha rätt angående att vara dold i sökresultaten - men jag tycker att det var väldigt många jag såg som sedan inte gick att hitta igen trots att jag sökte enbart på orten de uppgett (med omkrets)

Det de hade gemensamt var att de sökte utanför min åldersgrupp (därav mitt antagande)

Du kan använda den helt gratis men det finns funktioner som går att låsa upp mot en kostnad.

DU kanske bara sökte på de som var online eller på de som var nya?
Citera
2013-05-26, 15:45
Bannlyst
Nope - jag har sökt på "alla"

Det är visserligen ganska logiskt att jag inte ser tjejer som "vill dejta en kille, 18-20" om jag exempelvis är 27

Har de "vill chatta" eller "träffa nya vänner" verkar man se alla (?)

Frågan är om det går att se dem på något sätt ändå ?
Senast redigerad av Kiwimannen 2013-05-26 kl. 15:49.
Citera
2013-05-26, 15:51
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Nope - jag har sökt på "alla"

Det är visserligen ganska logiskt att jag inte ser tjejer som "vill dejta en kille, 18-20" om jag exempelvis är 27

Har de "vill chatta" eller "träffa nya vänner" verkar man se alla (?)

Frågan är om det går att se dem på något sätt ändå ?

Nej, det är inte logiskt då det inte är så. Har de ställt in "vill dejta en kille, 18-20" så ser de bara killar som är 18-20, men alla andra som vill kan se dem.

Det enda som är troligt är att de har valt att vara dolda i sökresultaten. Eller att de befinner sig på annan ort än du tror. Eller så har de nu tagit bort sina konton.
Citera
2013-05-26, 16:05
Bannlyst
De har inte tagit bort sina konton eftersom jag kan ta mig till dem igen (via favoriter eller chat)

Orten kan ju helt klart ändra sig när man använder mobil-appen.

Som sagt - du kan ha rätt, det var en idé jag fick när jag hittade massor av resultat på min ort som jag aldrig sett förut och det gemensamma var att de hade "vill dejta en kille, 18-21" och jag är 27

Jag har däremot sett flera "vill dejta en kille, 18-26" som syns för mig.

(åldersintervallen i posten är exempel - jag är inte 27)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in