Citat:
Ursprungligen postat av jokke
En sak som jag verkligen har märkt utav är hur otrevliga en del kan vara, n00b hit och n00b dit plus div andra skällsord. Men de flesta är tysta eller iaf trevliga, men de otrevliga kan ju förstöra lite av spelandet tycker jag...

Ja just det, noob-ordet brukar dyka upp från dödade spelare som alltid måste skylla alla sina ofullkomligheter i livet på laget eller enskilda spelare.....
Orkar inte bry mig, för mig är detta ett spel för fördriva lite dötid emellanåt, med andra ord ha skoj och det innebär att ibland vinner ibland förlorar man, kommer dock aldrig skylla det på någon annan.
Men saken är ju den att alla har åsikter hur alla andra ska spela, följer man inte med polsk luffare på självmords uppdrag är man en noob, lyckas man överleva som sista tank är man en noob, skjuter någon annan i bitar är man en noob, missar man är man en noob, finns många sätt att bli noob på, har nog alla dessa noobmedaljer.....
Finns ju skojiga jävlar där ute åxo, dessa följer jag gärna ut med på ett mission impossible!