Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Självklart är det bland det dummaste de har gjort. Man är nog medvetna om det och var nog under stor vånda man fattade beslutet att slopa eller kraftigt begränsa artikelkommentarerna.
Jepp, det var ju en stark trend för ett antal år sedan med denna nya fantastiska "interaktivitet" som skulle öka intresset från allmänheten, vilket det säkert gjorde också.
Det är många pengainbringande "hits" som försvunnit tack vare att man tog bort eller inskränkte kommentarsfälten. Detta bevisar att den ideologiska "renheten" fick gå före ekonomiska överväganden, vilket straffar sig nu.