2013-04-02, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Hmm ... Verkar som att de fått bra schvung på nolltoleransen. Fast det kan fortfarande finnas lite utrymme för finputsning.

Jag tycker SD verkar sköta sin nolltollerans rätt bra nu. De kan lika gärna fortsätta med den tolleransen så partiet får en helt ny bild efter valet 2014. Efter valet 2014 så kommer det vara mer slipade politiker och mer avancerade uttalanden från dem.

SD är just bara beta version just nu.
Citera
2013-04-02, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Jag tycker SD verkar sköta sin nolltollerans rätt bra nu. De kan lika gärna fortsätta med den tolleransen så partiet får en helt ny bild efter valet 2014. Efter valet 2014 så kommer det vara mer slipade politiker och mer avancerade uttalanden från dem.

SD är just bara beta version just nu.
Får man fråga om du själv kommer kandidera i något av valen för SD? På tal om slipade politiker och avancerade uttalanden menar jag.
Citera
2013-04-02, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Får man fråga om du själv kommer kandidera i något av valen för SD? På tal om slipade politiker och avancerade uttalanden menar jag.
Kommer inte kandidera för SD. Har inte tid och är ganska lat.

Jag lägger hellre min röst på Kasselstrand så får han göra jobbet åt mig.
Citera
2013-04-02, 23:00
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Så jäkla bra att SD visar att nolltoleransen gäller alla.
Annat är det med den där V-politikern i Pajala som fortfarande sitter kvar?

Utom Kent Ekeroth

Citat:
Kommer inte kandidera för SD. Har inte tid och är ganska lat.

Du verkar fortfarande på allvar tro att han kommer vara kvar i partiet 2014... om han är borta 2014 vem röstar Du på då?
Citera
2013-04-02, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klashback
Utom Kent Ekeroth
Nu vet jag inte vad Kent Ekeroth har uttalat sig om. Men han tappade sina politiska uppdrag på en gång.

Citat:
Du verkar fortfarande på allvar tro att han kommer vara kvar i partiet 2014... om han är borta 2014 vem röstar Du på då?
Då får jag väll rösta på någon annan. Det viktigaste är att SD driver den politik som jag gillar.
Jag ser inte något annat alternativ så jag får helt enkelt hålla mig till SD så länge inte någon SD-liknande möjlig konkurrent dyker upp.
Citera
2013-04-02, 23:18
Medlem
Citat:
Mycket bra, alla lokalföreträdare och gräsrötter som är kvar tassar nu på tår för att inte säga någonting som kan misshaga ledningen, angiverikulturen som införts sägs också vara väldigt lyckad och får medlemmarna känna sig uppskattade på ett helt annat sätt än förut. Förebilderna sägs enligt säkra källor vara Östtyskland 49-90 samt andra fräna länder som har ordet "demokrati" i namnet.

Men det är ju å andra sidan ett problem som ni icke-aktiva inte behöver bry er om särskilt mycket.
Lustigt. Jag hade kunnat formulera det här bättre själv, bortsett från ett oviktigt korrekturfel.

/SD-trollet
Senast redigerad av CharlieLindh 2013-04-02 kl. 23:21.
Citera
2013-04-03, 09:39
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Om man vill veta vem som styr världen så är det bara att titta på vem man inte får kritisera, brukar det ju heta, och det stämmer såklart även i det här fallet.

Den evige reagerar på sanningen på samma sätt som vampyrer reagerar på träpålar och vitlök.

Vilken sanning är det menar du herr ockultist?
Med tanke på att man inte får kritisera ateister, evolutionister, satanister och muslimer så vem styr världen?

Nämen oops var det några fler grupper man inte får kritisera?
Lögnen är lite väl svag nu, dags att ni börjar snickra ihop en bättre förklaringsmodell?
Citera
2013-04-03, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Vilken sanning är det menar du herr ockultist?
Med tanke på att man inte får kritisera ateister, evolutionister, satanister och muslimer så vem styr världen?
Som vanligt pratar du som du har förstånd till, ovan grupper får naturligtvis kritiseras och kritiseras också hela tiden. Du döms heller inte till åtta månader långa fängelsestraff i Sverige för att du kritiserat dem. Med de utvalda ser det förstås helt annorlunda ut och det har vi många exempel på, inte minst i mitt eget parti. Vi har ju för bövelen ett parti i riksdagen vars höga företrädare kritiserar muslimer och islam mest hela tiden, men du, du hävdar att muslimer inte får kritiseras? Ytterst märkligt och obildat påstående må jag säga.

Germar Rudolf, Horst Mahler, Ahmed Rami, David Irving, Ernst Zundel med flera kan naturligtvis intyga att jag har rätt och att du har fel. Listan kan göras kilometerlång och saknar motstycke.

Men visst, Sverige är ju sjukast av de sjuka, och här får man väl snart bara kritisera vita medelåldersmän. Så på det sättet har du väl en liten poäng.
Senast redigerad av Straybullet 2013-04-03 kl. 17:42.
Citera
2013-04-03, 18:45
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:

Märkligt av dig (som vanligt) då Kasselstrand tillhör bunkerfalangen som är dina politiska motståndare inom partiet, samt att han knappast kommer att finnas på valsedeln.
Citera
2021-05-16, 00:35
Medlem
IFinkUFreekys avatar
För dem som sett de två första avsnitten av Dokument Inifrån om Solvikskolan så ska sägas att Kieding är den lärare som tillät att en flicka på skolan blev upprepat slagen av en annan elev. Han jobbade nämligen som lärare på Solvikskolan under 90-talet.

Vad som inte framgår av dokumentären är att Jasper Lake som är filmaren bakom dokumentären också är Kiedings före detta styvson. Jasper Lake gjorde för många år sedan en dokumentär vid namn Styvfar och demonen om sin före detta styvfar. På doclounge beskrivs handlingen: "När filmaren Jasper Laker efter lång tid med kameran i hand tar kontakt med sin styvfar Alexander är det för att hämnas och för att avslöja hans egocentriska, flummiga och perversa värld". Bilden på Kiedings tomma, psykopatiska blick ger mig tamejfan kalla kårar. Någon som sett dokumentären?

Efter lite sökningar på Facebook trillar jag över ett inlägg av Bobbo Sundgren där han inte bara hänger ut Kieding, Solviksmannen som han kallar honom, som läraren som tillät våld på Solvikskolan utan också som en barntafsare och dömd kvinnofridskränkare. I ett annat inlägg påstår han att Kieding tafsat på 10-12-åriga flickor, spikat fast en elevs tröja i bänken och döpt en pojke från skolan i en sjö. Kieding är idag gift med en 32 år yngre 27-årig kvinna.

Vad är detta för sjuk fan egentligen? Jag gissar att jag bara skrapat på ytan.
Citera
2021-05-16, 13:58
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IFinkUFreeky
För dem som sett de två första avsnitten av Dokument Inifrån om Solvikskolan så ska sägas att Kieding är den lärare som tillät att en flicka på skolan blev upprepat slagen av en annan elev. Han jobbade nämligen som lärare på Solvikskolan under 90-talet.

Vad som inte framgår av dokumentären är att Jasper Lake som är filmaren bakom dokumentären också är Kiedings före detta styvson. Jasper Lake gjorde för många år sedan en dokumentär vid namn Styvfar och demonen om sin före detta styvfar. På doclounge beskrivs handlingen: "När filmaren Jasper Laker efter lång tid med kameran i hand tar kontakt med sin styvfar Alexander är det för att hämnas och för att avslöja hans egocentriska, flummiga och perversa värld". Bilden på Kiedings tomma, psykopatiska blick ger mig tamejfan kalla kårar. Någon som sett dokumentären?

Efter lite sökningar på Facebook trillar jag över ett inlägg av Bobbo Sundgren där han inte bara hänger ut Kieding, Solviksmannen som han kallar honom, som läraren som tillät våld på Solvikskolan utan också som en barntafsare och dömd kvinnofridskränkare. I ett annat inlägg påstår han att Kieding tafsat på 10-12-åriga flickor, spikat fast en elevs tröja i bänken och döpt en pojke från skolan i en sjö. Kieding är idag gift med en 32 år yngre 27-årig kvinna.

Vad är detta för sjuk fan egentligen? Jag gissar att jag bara skrapat på ytan.

Vart hittar man dokumentären?
Citera
2021-05-16, 14:22
Medlem
IFinkUFreekys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Vart hittar man dokumentären?

Bobbo Sundgren har enligt egen utsago haft kontakt med Jasper Lake om just det:

Citat:
Jasper Lake har svarat mig i ett sms: ”Filmen sändes aldrig av olika orsaker, så den får vackert ligga och dö i nån låda på vinden.”

Trist om det är så att vi aldrig får ta del av den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in