2013-01-16, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Kommer att tänka på Quaresma. Så fort han lämnade Porto (där han f.ö. var mycket bra) så gick karriären successivt nedåt. Han fick visserligen ett litet lyft i Besiktas för nåt sedan.

Skrev på för en UAE klubb förra veckan.
Citera
2013-01-16, 12:59
Medlem
TerryTibbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Dock försvann han väl inte bara sådär. Han lirade ju under lång tid i både Bayern München och i landslaget under Sven-Göran Eriksson. Däremot gick han ned sig ganska tidigt i karriären (under 30) med å andra sidan debuterade han väl i Bayern München som 17-åring.

Hade ju även en mindre lyckad sejour i Man Utd. Men det var vad jag förstår till stor del av skadeproblem.

Precis, Owen Hargreaves hade en bra karriär.. En bra säsong hann han med i UTD iaf.
Citera
2013-01-16, 13:23
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Skrev på för en UAE klubb förra veckan.

OK! Hade inte hört det.
Citera
2013-03-14, 23:19
Medlem
BarryHeros avatar
Nagon som vet om Goran Slavkovski har lagt ner helt? Inte tillhort en klubb sedan 2011 verkar det som da han spelade fem mallosa matcher for LB07.
Citera
2013-03-15, 01:10
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Nagon som vet om Goran Slavkovski har lagt ner helt? Inte tillhort en klubb sedan 2011 verkar det som da han spelade fem mallosa matcher for LB07.
Verkligen ett bra exempel på fotbollsspelare som försvann, killen påminde jäkligt mycket om Zlatan med klubbtillhörigheter osv.. Enda jag känner till om honom efter LB07 är att han provspelade med AIK men fick nobben. Ganska brant nedförsbacke med tanke på att han är den yngste spelare som någonsin spelat för Inter..

Minns att han släppte en bok som hette "i skuggan av San Siro" där han beskrev svårigheterna och pressen som Inter ställde på honom och som han inte klarade av. Minns jag inte fel gick det så långt att han funderade på att ta livet av sej
Citera
2013-03-15, 01:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Verkligen ett bra exempel på fotbollsspelare som försvann, killen påminde jäkligt mycket om Zlatan med klubbtillhörigheter osv.. Enda jag känner till om honom efter LB07 är att han provspelade med AIK men fick nobben. Ganska brant nedförsbacke med tanke på att han är den yngste spelare som någonsin spelat för Inter..

Minns att han släppte en bok som hette "i skuggan av San Siro" där han beskrev svårigheterna och pressen som Inter ställde på honom och som han inte klarade av. Minns jag inte fel gick det så långt att han funderade på att ta livet av sej

Nej, det var Örebro-talangen Martin Bengtsson som skrev den.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172638869
Citera
2013-03-15, 02:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nej, det var Örebro-talangen Martin Bengtsson som skrev den.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172638869
Jaså haha, har trott ett längre tag att det var Goran Slavkovski som skrev den men då måste jag rätta mej
Citera
2013-03-22, 12:44
Medlem
Någon som vet var Goran Slavkoski tagit vägen nu? Han spelade LB07 men sen? Har han lagt av?

Edit, frågan var visst ställd ovan. Men har han lagt av?
Citera
2013-03-22, 14:15
Medlem
flickfotografens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroo
Någon som vet var Goran Slavkoski tagit vägen nu? Han spelade LB07 men sen? Har han lagt av?

Edit, frågan var visst ställd ovan. Men har han lagt av?

Tänkte precis samma sak och var beredd att bumpa upp den här tråden men du hann före. Enligt den information som finns att tillgå har han inte tillhört någon klubb sedan 2011 så det är väl sannolikt att han gett upp karriären.

Det vore däremot intressant att veta vad han gör nu. Skulle kunna tänka mig att han jobbar som typ pizzabud eller liknande.
Citera
2013-03-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flickfotografen
Tänkte precis samma sak och var beredd att bumpa upp den här tråden men du hann före. Enligt den information som finns att tillgå har han inte tillhört någon klubb sedan 2011 så det är väl sannolikt att han gett upp karriären.

Det vore däremot intressant att veta vad han gör nu. Skulle kunna tänka mig att han jobbar som typ pizzabud eller liknande.

Tragiskt, killen hade ju onekligen talang. Måste bli sjukt svårt att anpassa sig sen utan utbildning (spekulation visserligen)
Citera
2013-03-26, 01:24
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flickfotografen

Denna killen har alltså spelat tävlingsmatcher för Inters A-lag..Hmm
Citera
2013-03-26, 01:57
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Denna killen har alltså spelat tävlingsmatcher för Inters A-lag..Hmm
Så unikt med ungdomsproffs är det väl inte, killen skryter inte i alla fall om sin tid i rampljuset i media hela tiden likt Bojan Djordjic. Men det kanske kommer.. Ganska brant nedförsbacke som sagt dock.

Killen är trots allt bara 23 år så ingen omöjlighet är det med en comeback på lite lägre nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in