2013-01-14, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Riera i Liverpool, han stack till Olympiakos sen. Någon som vet vad han gör idag?

Kommer ihåg att han köptes för typ 60 miljoner kr av Olympiakos (rekordvärvning) mitt under den ekonomiska krisen. Undrar om fansen var och blev nöjda.
Citera
2013-01-14, 04:28
Medlem
Euroshoppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Vad hände med Yksel Osmanovski? Minns att han var med i EM 2000, men är han fortfarande aktiv?

Såg Ekwall vs Lundh med Magnus Hedman, enligt Hedman så skulle de båda gå svffs tränarkurs.
Citera
2013-01-14, 10:51
Medlem
Mallethamans avatar
Joe cole, spelade i chelsea under ett antal år. Han fick till bl.a. den där faktastiska volleyn mot Sverige 2006. Vad har det blivit av han nu?
Citera
2013-01-14, 12:09
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallethaman
Joe cole, spelade i chelsea under ett antal år. Han fick till bl.a. den där faktastiska volleyn mot Sverige 2006. Vad har det blivit av han nu?

Är du allvarlig. Liverpool värvade honom, lånade ut honom till Lille(?), han kom tillbaka. Kostade mest en massa pengar då han hade hög lön. Precis såld till West Ham. Cirkeln är sluten
Citera
2013-01-14, 12:32
Medlem
Mallethamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Är du allvarlig. Liverpool värvade honom, lånade ut honom till Lille(?), han kom tillbaka. Kostade mest en massa pengar då han hade hög lön. Precis såld till West Ham. Cirkeln är sluten

Tänkte på honom då han varit väldigt osynlig under ett antal år, han spelade ju fantastiskt i Chelsea men antar att han bara gått ner sig under dessa år...
Citera
2013-01-14, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Vad hände med Yksel Osmanovski? Minns att han var med i EM 2000, men är han fortfarande aktiv?

Blev lagledare för MFFs u21 idag.
Citera
2013-01-15, 13:49
Medlem
Stratocaster68s avatar
Michael Johnson lär vi ju aldrig se någonting av med tanke på hur det har gått för honom. Bilder finns i länktipset.

https://www.flashback.org/sp41485055
Citera
2013-01-16, 09:15
Medlem
Mallethamans avatar
Någon som gick under namnet Hargreaves? Spelade i BPL har jag för mig..
Citera
2013-01-16, 09:21
Medlem
flashbackstalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallethaman
Någon som gick under namnet Hargreaves? Spelade i BPL har jag för mig..

Den gubben gör numera youtube-klipp på sin egna träning för att ragga klubbar.
Citera
2013-01-16, 09:26
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Kommer att tänka på Quaresma. Så fort han lämnade Porto (där han f.ö. var mycket bra) så gick karriären successivt nedåt. Han fick visserligen ett litet lyft i Besiktas för nåt sedan.
Citera
2013-01-16, 09:59
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstalker
Den gubben gör numera youtube-klipp på sin egna träning för att ragga klubbar.

Dock försvann han väl inte bara sådär. Han lirade ju under lång tid i både Bayern München och i landslaget under Sven-Göran Eriksson. Däremot gick han ned sig ganska tidigt i karriären (under 30) med å andra sidan debuterade han väl i Bayern München som 17-åring.

Hade ju även en mindre lyckad sejour i Man Utd. Men det var vad jag förstår till stor del av skadeproblem.
Citera
2013-01-16, 10:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Michael Johnson lär vi ju aldrig se någonting av med tanke på hur det har gått för honom. Bilder finns i länktipset.

https://www.flashback.org/sp41485055

Mjo, finns en intressant (tragisk) artikel om honom i Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2262707/Michael-Johnson-released-Manchester-City-pictured-takeaway.html

Din länk innehåller dock ett fel, han är numera inte kontrakterad av City (Är inte ditt inlägg, men ville påpeka felet iaf).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in