2012-03-26, 11:15
Medlem
daemonoliths avatar
Nä fyfan för PALL MALL! Har rökt dom röda och dom orange'a..
Dom är nå jävulskt löspackade och smakar rävgift!

Ciggen brinner upp på 30 sekunder typ och så går dom av hur lätt som helst..

Nä, 1/5 i betyg.. om ens det. Det ska vara röda L&M!
Citera
2012-03-26, 12:27
Medlem
Galen.Negers avatar
Jodå dom funkar väl men röker helst LM
Citera
2012-03-26, 12:32
Medlem
Läskigs avatar
Röker enbart gröna Pall Mall, huruvida de är bra eller dåliga kan jag dock inte svara på då jag tycker alla former av cigaretter smakar vidrigt, framförallt de utan mentol. Huvudsaken är att man får i sig nikotin.
Citera
2012-03-26, 19:56
Medlem
Tullamores avatar
Tycker dom är helt ok. Inte sämre än Level iaf.
Citera
2012-03-27, 11:58
Medlem
thestalkerdudes avatar
Pall mall köpte man när man var fattig som fan. Nu när man är lite äldre och rikare röker jag fanimig hellre black devils (fjortis cigg nr.1) än Pall Mall. Usch för den vidriga smaken och man blev torr i halsen av de

he ska vare John Silver! <3

//thestalkerdude
Citera
2012-04-03, 23:38
Medlem
bunjackens avatar
helt okej lite korta bara men snygga paket rökte det ibland när jag rökte
Citera
2012-04-29, 10:54
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JungleBoB
Köpte nyss ett packet red hundreds. Brinner länge om man så vill, inget fel på smaken, dock väldigt mild. Jag föredrar starkare cigaretter men dessa funkar emellan åt. Behagligare smak än camel blue.

Står förövrigt "Class A cigarettes" som på många andra märken. Finns det några krav för att detta ska få tryckas på packeten?

Class A och B cigaretter syftar på skatteklassen i USA har jag för mig. Hade med storleken på cigaretterna att göra och hur det skattades. Class B har jag aldrig sett under mina 25 år som rökare - tror inte att de tillverkas längre. Tror de fortfarande kör med Class A för att man ska tro att man får någon sorts bättre produkt.
Citera
2012-08-06, 12:18
Medlem
Är någon som sett den riktiga Pall Mall alltså utan filter de senaste åren?

De är helt klart de bästa ciggen.
Citera
2012-08-06, 12:36
Medlem
gamla Corner, smakar piss.
Citera
2012-08-13, 00:08
Medlem
PeaceImmortals avatar
Den gröna Pall Mall tyckte jag var dålig.
Luktar lakrits om paketet och cigaretterna.
Att röka en grön Pall Mall Grön känns som att ta en halstablett eller som att borsta tänderna och sedan dricka vatten. Cigaretterna är kyliga i både lukt och smak, jag kan inte beskriva det på något annat sätt.

När jag tittade på cigarettens kvalité så tyckte jag den var i fin form och såg precis ut som en vanlig Marlboro dock så såg den ut att vara mycket tjockare på tobak, den brann också dåligt.

Jag tror den är bättre att röka när det är en väldigt varm sommardag i och med den kalla smaken/lukten.

Jag tycker dom är en helt ok men mitt personliga intryck är att den inte är i min smak, det beror mest på den jättestarka lakrits lukten
Citera
2013-02-18, 19:22
Medlem
3487s avatar
Jag fick en pall mall röd av en kompis idag och jag tyckte att det smakade riktigt gott jag ska nog gå och köpa ett paket imorgon.
Citera
2013-03-07, 09:23
Medlem
Hmm..,O.k.,vissa återförsäljare har EXTREMT J-A DÅLIGT sortiment av budgetcigg !(väldigt märkligt med tanke på vad "vanliga" cigg faktiskt kostar i dagens läge !). -Inte sällan handlar det då om minilivs:ar el. små mataffärer i Ica- el. Coop-kedjorna. Ibland är det då så illa ställt att det BARA finns ANTINGEN "Corner"(=""Pall Mall"")-serien,ELLER "Level"-serien att tillgå !.Det råder i dessa fall inget tvivel om vilken som gäller: "LEVEL" !. "LEVEL,LEVEL,OCH LEVEL" !. -Och av flera skäl dessutom !. Smaken och den genomgående kvaliteten på såväl cigg som förpackning hos "Level" är BÄTTRE(förvisso inte snyggare,men det är ändå de monstruöst stora varningstexterna som pissar sönder helhetsintrycket på de båda ändå !).-Det är dessutom,rent allmänt,INTE schysst att gynna det halvkriminella beteendet att sälja (annars svårsålda ??..)skräpcigaretter i klassiska lyxcigaretts-paket !. Å hur kul är det egentligen med cigg som självslocknar gång på gång,om man "röker för långsamt" för tillverkarens "uppfinningsrikedom" ?!... -Av egen erf. kan sägas att det kan vara ett RIKTIGT H--E i vissa specifika situationer !.Den usla tobaken gör också att efter en fyllekväll med "Corner"(dvs ""P.M.""),blir dagen därpå än jävligare än vad som skulle ha varit fallet med ett bättre ciggmärke.-Det är trots allt bättre att vakna upp,å det smakar gammal askkopp i käften,framför motsv. död råtta !. ¤¤¤ BOJKOTTA "CORNER"/""P.M."",OCH ALLT DET DEN STÅR FÖR PÅ DEN ÖPPNA MARKNADEN !... (-Kanske blir det då oxå lättare för rejält mkt mera acceptabelt halvdåliga budgetmärken som tex "Maryland" el. "Yesmoke" att stärka sina,idag alltför svaga,positioner..) /M.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in