• 6
  • 7
2013-03-11, 22:11
Medlem
powidltatschkerls avatar
Pall Mall var en ständig följeslagare på tågluffen i Östeuropa förra året. Helt duglig cigg.
Citera
2013-03-12, 09:19
Medlem
Jag tycker det är konstigt att de bytt "profil" så radikalt på en
känd cigg.

Förr, 1900-tal till tidigt 90-tal, så var den Pall Mall som såldes filterfri
samt en av de DYRASTE ciggen. Bara en riktigt tuff jävel köpte filterlösa
dyra Pall Mall. Och denna cigg var VERKLIGT j-a stark.
Citera
2013-03-13, 05:29
Medlem
STENARNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten2
4,"Restaurangcigg"...hmm,..Jag skulle ogärna plocka fram ett paket cigg,på ett sådant sätt att texter som "TOBAK LEDER OFTA TILL KRONISK IMPOTENS OCH KRAFTIGT URINLÄCKAGE",el. "RÖKARE HAR 70% FÄRRE SPERMIER ÄN ICKERÖKARE",el. "80% AV ALL AVFÖRINGSINKONTINENT ÄNDTARMSCANCER FÖRORSAKAS AV RÖKNING",etc.,etc.,exponerades mer än nödvändigt...-Men det är kanske "bara jag" då måhända..

Men va fan, du spelar ju antirökmaffian rätt i händerna om du skäms för att dra upp asken
Citera
2013-03-19, 21:15
Medlem
karlvonlinnes avatar
Men dra åt helvete!

Har en fattig period just nu, och där av så kunde jag inte inhandla John Silver som jag rutinerat gjort sedan flera år tillbaka.

Ja hur som helst, idag var jag tvungen att avbryta mitt JS-streak och pröva på "Pall Mall".

Intressant tänkte jag...

Tänder upp en cigarett och kastar den i backen fortare än fan! Skiten smakar ju banne mig, jag vet inte hur jag ska förklara det, rökt skinka blandat med tjära.

Aldrig att jag inhandlar dessa cigaretter igen, funderar starkt på att sälja resterande paket till någon fattig jävel på stan.

Hur fan ska man klara sig en vecka utan cigaretter nu...
Citera
2013-07-11, 01:51
Medlem
JizzInPantzs avatar
Black Devil is the shit
Citera
2013-07-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlvonlinne
Men dra åt helvete!

Har en fattig period just nu, och där av så kunde jag inte inhandla John Silver som jag rutinerat gjort sedan flera år tillbaka.

Ja hur som helst, idag var jag tvungen att avbryta mitt JS-streak och pröva på "Pall Mall".

Intressant tänkte jag...

Tänder upp en cigarett och kastar den i backen fortare än fan! Skiten smakar ju banne mig, jag vet inte hur jag ska förklara det, rökt skinka blandat med tjära.

Aldrig att jag inhandlar dessa cigaretter igen, funderar starkt på att sälja resterande paket till någon fattig jävel på stan.

Hur fan ska man klara sig en vecka utan cigaretter nu...

Efter att ha rökt den glittrande goda och aromatiska John Silver smakar allt annat skit, min vän!

Har du provat rulla egna Silvers? För pengarnas skull tänkte jag...
Citera
2013-07-28, 19:22
Medlem
tycker dom e sådära
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem