2012-10-20, 18:06
Medlem
meramans avatar
du har sedan du startade tråden för snart 2 månader sedan inte lyckat ge ett enda bevis på att det du pratar om existerar. du snackar och ändrar och vrider på dina ord. men du har inte en enga gång lyckats läggra fram ett hållbart bevis på att någon vampyr verkligen existerar. fy skäms på dig.
Citera
2012-10-21, 01:17
Medlem
Hur kommer det sig att du vet så mycket om dem när du bara sett dem några få gånger?
Citera
2012-11-06, 17:48
Medlem
meramans avatar
TS orkar inte ens driva sin egen tråd längre. TS har gett upp eftersom det inte finns några vampyrer och TS inte lyckas övertyga någon alls på ett trovärdigt sätt
Citera
2013-01-09, 15:48
Medlem
LGDs avatar
Jag hoppar in här i tråden och har en förbehållsam uppfattning kring detta fenomen, som TS beskriver som ''vampyrer''. Jag har en bakomliggande historia fylld med erfarenheter i astralplanet och med sömnparalyser. Det jag var med om inatt är inget unikt, men jag vill trots allt dela med mig av upplevelsen, och förhoppningsvis möjligen öka förstående om detta subjekt.
Min dröm jag hade inatt, involverade i att jag vakna upp i mitt rum. Men det var något som inte stämde. Det var ommöblerad i rummet och omgivningen varierade sig så till den grad att jag blev fullständigt förvirrad.
En viss temperaturförändring fanns att förnimmas i rummet. Min hud var skållhet, och jag strosade runt i den ständigt nyanserade omgivningen. Jag fick syn på min lillebroder som låg på sängen i mitt rum. Jag frågade givetvis hur det kom sig att han så plötsligt befann sig där. Han sa åt mig, att komma honom närmre, jag rörde mig sakta mot honom. Men han bytte helt plötsligt skepnad till ''entiteten'' som beskrivs i TS. Och överföll mig, satte sina huggtänder i pannan på mig. Men det var inte blod ''han'' sög ut, utan det kändes som ''energi''.
Jag blev givetvis chockad och förbannad men i samma takt som raseriet stegra sig, sög ju också entiteten gradvis ut mer energi desto mer förbannad jag blev. Jag fick ändra taktik, till en mer kärleksfull. Och jag tala om för entiteten, hur mycket jag älskade ''honom''. Denna varelse släppte greppet och jag vaknade med en konstig känsla i pannan, men somnade tillslut om.

Må väl!
Citera
2013-04-09, 19:20
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yashainu
Hur kommer det sig att du vet så mycket om dem när du bara sett dem några få gånger?

Under åren har jag träffat dessa varelser många gånger, även om jag på denna tråd beskriver ett få talet tillfällen. På din fråga om hur det kommer sig att jag vet så mycket om dem kan du, om du så önskar fråga ett duktigt, det " som finns därute " kommer att besvara din fråga. Annars är det korta svaret att erfarenhet ger kunskap..
Citera
2013-04-09, 19:26
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
TS orkar inte ens driva sin egen tråd längre. TS har gett upp eftersom det inte finns några vampyrer och TS inte lyckas övertyga någon alls på ett trovärdigt sätt

På sätt och viss har du rätt...visserligen handlar det inte om ork, utan om att jag inte varit aktiv här på länge...du har även rätt i att jag inte övertyga ALLA, det är heller inte min avsikt...ärligt talat är jag inte här för att övertyga någon om något av det jag skriver, men de som har förmågan att förstå finner det jag skriver intressant, inte pga mitt briljanta intellekt utan den KÄNSLA som finns mellan raderna.

Ser en del "saker" kring dig, annars kunde jag " bjuda in dem till dig", dom gör gärna hembesök, men jag lovar dig att det är bättre att du inte TROR på det jag säger, för ibland är verkligheten mer skrämmande än fiction.
Citera
2013-04-25, 17:47
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Jag hoppar in här i tråden och har en förbehållsam uppfattning kring detta fenomen, som TS beskriver som ''vampyrer''. Jag har en bakomliggande historia fylld med erfarenheter i astralplanet och med sömnparalyser. Det jag var med om inatt är inget unikt, men jag vill trots allt dela med mig av upplevelsen, och förhoppningsvis möjligen öka förstående om detta subjekt.
Min dröm jag hade inatt, involverade i att jag vakna upp i mitt rum. Men det var något som inte stämde. Det var ommöblerad i rummet och omgivningen varierade sig så till den grad att jag blev fullständigt förvirrad.
En viss temperaturförändring fanns att förnimmas i rummet. Min hud var skållhet, och jag strosade runt i den ständigt nyanserade omgivningen. Jag fick syn på min lillebroder som låg på sängen i mitt rum. Jag frågade givetvis hur det kom sig att han så plötsligt befann sig där. Han sa åt mig, att komma honom närmre, jag rörde mig sakta mot honom. Men han bytte helt plötsligt skepnad till ''entiteten'' som beskrivs i TS. Och överföll mig, satte sina huggtänder i pannan på mig. Men det var inte blod ''han'' sög ut, utan det kändes som ''energi''.
Jag blev givetvis chockad och förbannad men i samma takt som raseriet stegra sig, sög ju också entiteten gradvis ut mer energi desto mer förbannad jag blev. Jag fick ändra taktik, till en mer kärleksfull. Och jag tala om för entiteten, hur mycket jag älskade ''honom''. Denna varelse släppte greppet och jag vaknade med en konstig känsla i pannan, men somnade tillslut om.

Må väl!

Om din historia är sann, och du inte tillhör de trollungar som "springer här på forumet" och försöker förstöra trådar om det paranormala, med pustlustiga pubertala uttalanden, vilket den mycket väl kan vara. Så kan du påverka dom på olika sätt att inte angripa dig, tyvärr är det så att i dom allra flesta fall är människan inte medveten alls om deras närvaro, men kan känna sig ex: ovanligt trött då dom vaknar på morgonen.
Citera
2013-04-25, 18:30
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda
Så ni som fnyser åt vampyrer..som myt..eller tokerier..passa er..ni kan just NU ha en vampyr hos er!!

Det finns ju medier som suger sig fast i plånbokstrakten,så varför inte!
Citera
2013-04-25, 18:33
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Om din historia är sann, och du inte tillhör de trollungar som "springer här på forumet" och försöker förstöra trådar om det paranormala, med pustlustiga pubertala uttalanden, vilket den mycket väl kan vara. Så kan du påverka dom på olika sätt att inte angripa dig, tyvärr är det så att i dom allra flesta fall är människan inte medveten alls om deras närvaro, men kan känna sig ex: ovanligt trött då dom vaknar på morgonen.
Nästan så man får en tår i ögonkanten av att du kanske börjar nå en basal nivå av självinsikt...
Citera
2013-04-25, 19:45
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Nästan så man får en tår i ögonkanten av att du kanske börjar nå en basal nivå av självinsikt...

BRYTER min tystnad för att säga att du är helt klart underhållande men tyvärr tillför du inget till tråden annat än ännu mer spillning..som den lilla trollunge du är
Citera
2013-04-25, 20:28
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
BRYTER min tystnad för att säga att du är helt klart underhållande men tyvärr tillför du inget till tråden annat än ännu mer spillning..som den lilla trollunge du är
Ser att dina argument försvinner i takt med snösmältningen.

Återstår att kalla de som vill se belägg för din argumentation för troll.
Din trovärdighet ter sig suicidal i sin natur.
Citera
2013-04-25, 20:29
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
. . . fråga ett duktigt, det " som finns därute " kommer att besvara din fråga.
Enligt dig är de(t) "som finns där ute" helfalska lögnare.
Deras svar kan med stor sannolikhet vara 100% lögn.
Vad är det då för vits att fråga dem - om någonting över huvud taget?!
Citat:
. . . kan känna sig ex: ovanligt trött då dom vaknar på morgonen.
Vilka fler symptom kan indikera att man blir dränerad av vampyrer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in