2012-12-01, 14:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Jag uppfattar dig som gravt utvecklingstörd alt. svårt psykiskt sjuk inte kan göra något annat än att sitta här och gnälla loss och mer intresserad av diskussionssabotage än något annat men jag är inte doktor så gå in på närmaste hälsocentral och ..... få din diagnos vem vet du kan ju faktiskt få hjälp för... det behöver du....det är dock omöjligt att föra en vuxen debatt med dig eftersom du inte kan göra en distinktion där och tenderar att ta det mesta personligt
Vi säger så ja ....
Vad jag uppfattar mig själv som vet du naturligtvis inget om utan du uppenbarligen har en svår störning när det gäller läsförståelse och stofilerna som du så klämmkäckt dömer ut har ju givetvis lika mycket rätt som evåldsfeministen och dårhustanten micro som jag anser vara en mycket sjuk och stressgapig människa när det kommer till kritan.Någon som växlande slänger sig med personangrepp och osympatiska påhopp får....ju självklart skit tillbaka och det får TANT stå ut med

Idiotiskt pladdrande och självgoda och egotrippade slutklämmar tror du tydligen att du är bra på nja... bättre kan du ... bubblan du lever i lär väl spricka till slut. Tragiskt och lite skrämmande på samma gång tycker jag, men men psykisk ohälsa kan ju tydligen visa sig på flera sätt kära du hoppas att det löser sig skriv ett inlägg till vetja satsa mot 40000 inlägg ....skratt så får du ut den mesta av ångesten...

När jag nu har avfärdat karlhataren dårfinken alias downssyndrom micro som gudskelov inte är någon referens för den svenska kvinnan utan är en anomali en fas av av evolutionen som gick fruktansvärt fel.... skall jag försöka hålla mig till topic men det bllir i nästa inlägg......
Ja, jösses. Det är ju tur att du kan förhålla dig så saklig och distanserad och att det verkligen framgår att det är en objektiv analys du gör och inte alls en massa subjektivt trams under känslomässig affekt.
Det hade ju känts väldigt mycket tryggare med en samhälle befolkat av så sansade, lugna och välmenande personer som du.

Du känns så .... balanserad.
Citera
2012-12-01, 21:16
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Kvinnor mår inte sämre nu än förr. Människor överlag mår däremot sämre.

(Om man ska utgå från statistik angående depression, vilket såklart inte är helt lämpligt eftersom det förmodligen är fler som söker idag pga att det är mer accepterat. Men något annat kan man ju inte heller gå efter)
Citera
2012-12-02, 03:57
Medlem
antitotaliterians avatar
Alltså.

Egentligen är det ganska enkelt.

De flesta kvinnor, och män, är inte jätteattraktiva. Eller hur? Inte helt oemtståndliga.
Men de kan vara bra människor ändå. Helt fantastiska personer i det lång loppet. Den vetskapen låg till grund för det monogama samhällssystem som vi nu lagt bakom oss i västvärlden. Vi lämnar ett system där det fanns någon åt alla och var och en. Detta för ett system där vi alla prövar oss fram och letar efter den perfekta partnern. De flesta kommer inte hitta denna, men heller inte nöja sig med någon tillräckligt bra.

Kvinnorna har mindre tid och starkare drift att skaffa knoddar än män. Därför mår de sämre när det inte funkar. Det är därför vi skrattar åt dessa gamla feminist-nuckor och ensamsående loserfeminister. De är gamla och fula. Allt är förbi för deras del. Ingen ville ha dem. Hej, Maria Svealand!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in