2012-11-28, 23:44
  #3205
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Det berodde snarare på att hon var väldigt driven och bra på att knyta kontakter, och därför på väldigt kort tid byggde upp de två största goresiterna på nätet. Om du kollar Meatpies trådar om henne så finns det hur många som helst, och många handlar om att han hackat sig in på hennes siter och att han kommer att banna alla IP-adresser som har konto på någon av hennes siter. Han har storhetsvansinne och kan inte tåla att det finns någon som är bättre på att få fram nytt och exklusivt material än vad han är.

Han har ju själv inget emot att lägga upp bilder på döda barn på sin site, så att det skulle vara det som gjorde att han ogillade hennes siter är bara löjligt att påstå: http://cutedeadguys.net/threads/29107-Dozens-of-children-killed-in-latest-Israeli-airstrikes-GRAPHIC-PHOTOS


Ahh det är en av dina idoler alltså. Stora sidor och bra på affärer. Så det ligger till på det lilla viset tänkte väl det då det stinker lite väl mycket om att prova att sänka de som ägnar sig åt själva sakfrågan och brottsrubriceringen.
Nåväl då har du presenterat dig och visat ungefär hur man ska tolka dina åsikter i ämnet.
Får man lov att fråga om du också tänder på mördade barn?



Jag fick lite info om vad det rör sig för människor runt just Helena [namn borttaget].

Helena [namn borttaget] äger http://blog.sexualpolitik.se och pedofil.se tillsammans med denna Hanna S*derström, även kallad Hannah W*rg. Hon kallar sig även för gothbarbie på en del forum och communitys, och har en blogg med samma namn http://gothbarbie.se/.
Hon har även varit med i Svenskars hemliga liv på tv3. Länk till avsnittet är här http://www.tv3play.se/play/257425/
Något som är mer intressant är hennes hemsidor och bloggar, där hon lägger ut porr på sig själv mot betalning. Man kan se endel gratisklipp också http://hannahwarg.com/ och man kan donera pengar och saker till henne och hennes flickvän.
Fler länkar till filmer med Hannah Warg aka Hanna S*derström är http://xhamster.com/user/hannahwarg och http://www.youtube.com/user/theswedishshemale

http://blog.sexualpolitik.se/?s=s%C3%B6derstr%C3%B6m&searchsubmit=
Det kan säkert verifieras eller dementeras, men tills vidare får var och en grunda sin egen uppfattning om det hela.
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 11:19.
Citera
2012-11-28, 23:48
  #3206
Bannlyst
Hoppas skelettkvinnan blir frikänd. Hon är min stora idol nu. Vill gärna träffa henne .
Citera
2012-11-28, 23:58
  #3207
Medlem
UpsyDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
..Och anhöriga...

Är inte alls säker på att anhöriga har så mycket att säga till om just rörande frågan vem som "äger" kroppen, staten bestämmer (obduktion m.m.) eller personen när han levde.. (pratar inte om var och när kroppen ska begravas, gravsten etc..).

jfr https://lagen.nu/dom/rh/1997:79 där en obduktionstekniker började obducera kroppar som donerats till Karolinska (som inte ville ha dem). Han dömdes till brott mot griftefriden trots att anhöriga godkänt att han tog över kropparna (ngt vilseledande iofs)
Citera
2012-11-29, 00:04
  #3208
Medlem
UpsyDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ispik
Sista rättegångsdagen på fredag och jag upprepar mig själv: GM blir då frisläppt i avvaktan på dom.

.. tror jag med (tror dock att hon blir dömd men har redan verkställt straffet genom den tämligen långa häktestiden)
Citera
2012-11-29, 00:06
  #3209
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpsyDaisy
.. tror jag med (tror dock att hon blir dömd men har redan verkställt straffet genom den tämligen långa häktestiden)


Hur ska hon sen göra om hon nu skulle mot all förmodan få kort straff? Flytta utomlands eller plastikoperera sig? Tro det eller ej, men hela världen tittar på alla har sett ansiktet på den som knullar lik och den som hänger ut mördade barn för sin egen sexdrift skull. Och alla har sett den som skändar andras anhöriga och anser sig ha rätt till det. Nu ser man också vad det är för människor runt henne och hennes sidor. Moralpanik eller inte hon är fucked resten av livet.
Tja, straffet är då livstid för hennes del vilket gläder mig.
Citera
2012-11-29, 00:14
  #3210
Medlem
UpsyDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Hur ska hon sen göra om hon nu skulle mot all förmodan få kort straff? Flytta utomlands eller plastikoperera sig? Tro det eller ej, men hela världen tittar på alla har sett ansiktet på den som knullar lik och den som hänger ut mördade barn för sin egen sexdrift skull. Och alla har sett den som skändar andras anhöriga och anser sig ha rätt till det. Nu ser man också vad det är för människor runt henne och hennes sidor. Moralpanik eller inte hon är fucked resten av livet.
Tja, straffet är då livstid för hennes del vilket gläder mig.

Mycket möjligt, men minnet är kort för de flesta. Personligen skulle jag inte känna igen henne i ICA-kön om ett år.. om hon nu inte gick omkring med ett lårben eller slickade en skalle i kön, that is... eller var far eller anhörig till några av de mördade barn som *någon* lagt upp bilder på..
Citera
2012-11-29, 00:19
  #3211
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpsyDaisy
Mycket möjligt, men minnet är kort för de flesta. Personligen skulle jag inte känna igen henne i ICA-kön om ett år.. om hon nu inte gick omkring med ett lårben eller slickade en skalle i kön, that is... eller var far eller anhörig till några av de mördade barn som *någon* lagt upp bilder på..


Nej, alla minns Mats Alm och det lär man göra här med. Fallet är unikt, och utkablat över hela världen.
EN liknullare glömmer ingen. Jagad i Australien och nicket JohannaXN är avslöjat som en som tänder på döda mördade barnlik. Onanerar hemma med skallar och drar sig inte för att anse sig ha rättigheter som strider emot lagen.

Apropå medbloggerskan är det en shemale? Har dom det gemensamt eller är det bara parafili som vilken perversion som helst som ska försvaras. Pedofil.se är väl kanske någon som registrerar och håller under uppsikt. Kan det vara sånt som mördade och våldtagna barn som Helena [namn borttaget] har på sin krypterade hårddisk och andra perversa människors namn som är involverade i något nätverk?

Fan man brukade skämta om nekrofiler och 10 år tillbaka så fanns det en psykisk störning hos samtliga. Det kanske är så att man glömmer lagarna som reglerar avarter som den här typen?

Kommer säkert en dokumentär om det här sen det dolda nätverket för parafili.
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 11:19.
Citera
2012-11-29, 00:30
  #3212
Medlem
UpsyDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nej, alla minns Mats Alm och det lär man göra här med. Fallet är unikt, och utkablat över hela världen.
EN liknullare glömmer ingen. Jagad i Australien och nicket JohannaXN är avslöjat som en som tänder på döda mördade barnlik. Onanerar hemma med skallar och drar sig inte för att anse sig ha rättigheter som strider emot lagen.

Var det han med kines-frun? Cheng eller ngt. Har sett honom på bild men skulle inte reagera om han stod bredvid mig i korvkön, eller vilken kö som helst faktiskt.

Visst... jag tror din uppfattning om HL har gått fram nu!! Tycker också extremt illa om henne men det är inget en domstol ska ta hänsyn till. Åklagaren påstår att hon begått en gärning som är straffbelagd och det är hennes sak att leda detta i bevis. Observera att det är fråga om brott mot griftefriden m.m. (inte att hon vägrat ta bort bilder på döda och skändade flickor eller vad hon drömmer och tycker om olika ting). Hon får väl 3-4 månader max (för just detta brott, kanske lägger på en månad för de övriga brotten)..
Citera
2012-11-29, 00:32
  #3213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genovese-syndrome
När det gäller hennes psykiska tillstånd finns det inget som talar för att hon är tvångsstyrd.
Begreppet tvångsstyrning förekommer nästan inte på internet innan Sten Levander använde det i sin kritik mot den sinnesundersökning som gjorts på den åtalade. Googla så får du se. Sten Levander har naturligtvis rätt att uttala sig i media men det han säger är nödvändigtvis inte sant och bör inte påverka rätten. Sten Levander har inte träffat den åtalade.

Med den akademiska status och professionella erfarenhet professor Levander besitter så väger hans åsikt tämligen tungt i den verklighet jag lever i.
Att han väljer att använda ett ord som få känner till betyder mindre.
Tvångsstyrning är inte för Professor Levander ett främmande ord, här tex:
http://www.socialstyrelsen.se/psykiskhalsa/nationellpsykiatrisamordning2005-2007/Documents/R15Tidiginterventionvidriskattskadasigsjalvelleran nan.pdf

Att han inte träffat HL är naturligtvis sant,
Dock kan han bilda sig en uppfattning och uttrycka den i media.
Att sedan fästa någon relevans vid hans uttalande är valfritt.
Citera
2012-11-29, 00:54
  #3214
Medlem
MajorKongs avatar
Jag har nu läst igenom den här tråden och allt material som folk har länkat till och kan inte låta bli att skriva ned vad jag tänker. Jag känner att om man är nekrofil har man passerat alla gränser som finns i sin perversion. En pedofil vore normal i jämförelse, även om naturligtvis pedofilens offer lider av det vilket inte kvarlevor gör. Men ett barn är ju i alla fall en levande människa så på något plan kan man väl förstå att det finns svårt sjuka människor som tänder på dem sexuellt, men lik är ju förmodligen det mest äckliga och ohygieniska man kan tänka sig. Det finns ju en anledning att man i de flesta kulturer begraver sina döda en bra bit ifrån de levande, och att man gör det fort.

Samtidigt har det varit en förvånande och skrämmande upplevelse att få inblick i den här subkulturen som tydligen existerar. Att nekrofiler finns känner jag naturligtvis till men jag har alltid trott att det rört sig om svårt störda som utnyttjat någon nyss avliden kvinna. Alla dessa goresidor som visar svårt lemlästade människor eller människor som blir mördade har jag alltid trott varit någon form av virtuellt mandomsprov, att de som ser på materialet gör det för att se hur pass motbjudande saker man kan se innan man får nog. Att dårar onanerar till det kunde jag inte ens tänka mig. Kanske är jag bara förbaskat naiv och en obotlig optimist.

Den här kvinnan har ju uppenbarligen ägnat nästan all vaken tid de senaste 20 åren åt sin egen perverterade sexualitets behov, ett beteende som jag tycker hon verkar ha gemensamt med andra sexuellt avvikande, främst pedofiler. Användaren Deckardrottningen länkar i sin signatur till en radiodokumentär vid namn Flickan med hundhalsbandet, där poliser beskriver pedofiler som lever i totalt kaos men som har sin enorma barnporrkollektion perfekt ordnad. Tänk även på gymnasieläraren som åtalades härom veckan för att ha haft 800 000 barnpornografiska bilder, eller på de herrarna som håller till i pedofilunderforumet här på Flashback och försvarar sina perversioner dag ut och dag in i tusentals inlägg. Det de har gemensamt med varandra är att hela deras liv och identitet har blivit synonymt med sin sexualitet.

Sedan tycker jag det känns ytterst förvånande, men samtidigt symptomatiskt för det här forumet att det dyker upp människor som faktiskt försvarar människans beteende! Det finns inget försvar för nekrofili, inget! Det är en svårt sjuk sexuell avvikelse, vilket alla normalt funtade människor inser, och borde leda till omedelbar psykvård på en institution (samma borde alla pedofiler dömas till).

Att sedan hävda att det skulle vara moralpanik eller att vi som motsätter oss nekrofili bara försöker pracka på vår moral på andra är ju bara absurt. Den uppmärksamheten det här har genererat både i Sverige och utomlands tyder ju på att det inte ses som normalt någonstans, och knappast att det bara skulle vara någon sorts tänk på baaaarnen-hysteri.

Tänk på Ed Gein som möblerade sitt hem med kroppsdelar från kvinnor. Det var ju ingen som försvarade hans rätt att vara excentrisk utan han fick en enkel biljett till dårhuset. Jag erkänner dock att herr Gein var till och med tokigare än vad den här kvinnan är.

Jag är även förvånad att det tydligen är lagligt att inneha skelettdelar under rätt omständigheter som privatperson. Jag hoppas verkligen att det här fallet leder till en debatt med lagskärpning som följd. Jag förstår naturligtvis att det kan finnas fullt legitima behov att inneha mänskliga kvarlevor, främst inom kriminalteknisk och medicinsk utbildning och forskning eller inom arkeologisk forskning och utbildning och inom museiverksamhet inom nämna verksamhetsområden. Men att det skulle vara acceptabelt av något skäl för en privatperson att ”äga” kvarlevor har jag svårt att förstå. Sedan är det på den punkten irrelevant om det är en ölmagad och långhårig hårdrockare som vill vara häftig inför polarna, en kulturknutte med polotröja som vill verka djup då han läser poesi, en djävulsdyrkare som inbillar sig att han kan få kontakt med hornherren eller en pervers människa som stoppar upp benbitar i musen. Sedan om ni tycker att det innebär att jag försöker pracka på mina moraliska värderingar på andra så gärna för mig. Morallagar kanske inte vore så dumt trots allt.

Nåja, jag lär väl inte övertyga någon av de FB:are som anser att sådant är helt normalt men nu har jag i alla fall fått säga vad jag tycker. Avslutningsvis tycker jag det var intressant att den ökände FB-pedofilen Caine tydligen även har nekrofila böjningar. Kanske har han ett skenben i baken då ha raggar småflickorna? Och sedan skulle jag bra gärna vilja veta hur snacket går i Göteborgs lesbiankretsar då de inser att ägarinnan av musen de slickade brukar gnugga den mot lik och stoppa upp skelettdelar.
Citera
2012-11-29, 00:57
  #3215
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ahh det är en av dina idoler alltså. Stora sidor och bra på affärer. Så det ligger till på det lilla viset tänkte väl det då det stinker lite väl mycket om att prova att sänka de som ägnar sig åt själva sakfrågan och brottsrubriceringen.
Nåväl då har du presenterat dig och visat ungefär hur man ska tolka dina åsikter i ämnet.
Får man lov att fråga om du också tänder på mördade barn?



Jag fick lite info om vad det rör sig för människor runt just Helena [namn borttaget].

Helena [namn borttaget] äger http://blog.sexualpolitik.se och pedofil.se tillsammans med denna Hanna S*derström, även kallad Hannah W*rg. Hon kallar sig även för gothbarbie på en del forum och communitys, och har en blogg med samma namn http://gothbarbie.se/.
Hon har även varit med i Svenskars hemliga liv på tv3. Länk till avsnittet är här http://www.tv3play.se/play/257425/
Något som är mer intressant är hennes hemsidor och bloggar, där hon lägger ut porr på sig själv mot betalning. Man kan se endel gratisklipp också http://hannahwarg.com/ och man kan donera pengar och saker till henne och hennes flickvän.
Fler länkar till filmer med Hannah Warg aka Hanna S*derström är http://xhamster.com/user/hannahwarg och http://www.youtube.com/user/theswedishshemale

http://blog.sexualpolitik.se/?s=s%C3%B6derstr%C3%B6m&searchsubmit=
Det kan säkert verifieras eller dementeras, men tills vidare får var och en grunda sin egen uppfattning om det hela.


intressant! i denna Hanna W*rgs porrklipp kan man hitta både age play och förnedring av många slag. hennes fuckdoll verkar inte vidare stark mentalt heller, man kan se att hon har skärsår på benen och armarna
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 11:20.
Citera
2012-11-29, 00:58
  #3216
Medlem
Ståltomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elknegare
Starka tecken alltså. Starka tecken är inte samma sak som bevisat till 100%. (Glöm inte att bevisbördan ligger hos åklagaren) Dessutom, när ni debatterade så stod det i artikeln, citat: "åklagaren pekade på SKL-analyser som visade att det med stor säkerhet" (Källa är självaste MrsMagoo: https://www.flashback.org/sp40592588)

Med stor säkerhet, och från detta drar MrsMagoo slutsatsen att det är bevisat till 100%. Det bevisar bara att ni (förlåt mig Mrs. Magoo, var inte meningen att hänga ut dig här, tog bara upp första exemplet jag hittade) enbart går efter moral och känslor när ni dömer ut den här personen. Det är fortfarande idag, 2012, åklagarens uppgift att bevisa att gärningsmannen har begått brottet (tacka fan för det), inte gärningsmannens uppgift att bevisa att hon/han inte har begått brottet.

Åklagaren har även inte påvisat att det är riktiga kranier på bilderna, vem än kvinnan är.

Citat:
Ursprungligen postat av elknegare
Ponera själva att det hon säger är sant, men istället för henne, så är det ni som sitter där.

Några saker är säkra: 1) om du nu ska hålla på med nåt idiotiskt och olagligt jävla jävulstyg, använd truecrypt och ha vett på att välja bra lösenord!

2) vare sig du har fuffens för dig eller inte, använd inte din katts namn som säkerhetsfråga om det ens finns en promilles chans att hamna i flashbacks Sauron-lika sökarljus. Eller ännu hellre ställ in dina cloudbaserade mailkonton att använda tvåfaktors-autentisering.

http://en.wikipedia.org/wiki/Two-factor_authentication#Mobile_phones

Citat:
Ursprungligen postat av 2L8
Följde med i tråden tidigare flera sidor men har nu inte hängt med alls.
Känner inte för att läsa hela natten så jag ställer frågan: Har polisen lyckats knäcka hårddiskarna?

Jag tror inte dom slösar så mycket krut på det mer. Jag tror luften gick ur förundersökningen helt när de insåg att hon inte hade mördat nån. Antagligen samma minut som svaren om skallarnas ålder och ursprung började ploppa in från SKL.

Citat:
Låt inte moralen ta överhanden, även om det är svårt med fall som dessa - troligen kände sig åklagaren pressad att göra det, och visst, det är ett svårt fall. Tänk om åklagaren hade valt att inte häkta, och det visar sig att hon faktiskt har mördat. Då hade 'skiten träffat fläkten' så att säga. Men i detta fall, tror jag att det är mer media hype och hysteri än vad det är faktisk brottslighet inblandad - och det är därför tråden blir så intressant från min synvinkel.

Visst förstår man, åklagaren måste löpa linan ut. Dom trodde väl i initialskedet att det var en bestialisk massmördare och kannibal.

Det är mer här på flashback som det gått lite troll i det hela i och med att hon möjligen har kört benknotorna i fittan. Om man sätter sig tillbaka och suger lite på den meningen, så är detta ju inte så konstigt det heller...

fan vilken jävla sjuk historia ...

De sidospår som vi på flashback kanske inte ska glömma är detta med de nekrofila nätverken, och hur de verkar ha lierat sig med pedofila nätverk. Plus nicket "stryplekar" och alla andra underligheter med detta, tanken att nån sitter med lystet kåt blick och väntar på att nån pundare överdoserar etc.

Men trådens huvudperson Skelettkvinnan Helena själv kommer bergis att gå under jorden totalt efter detta. Hårddiskarna får hon tillbaka. Sen hör skattmasen av sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in