2012-11-19, 15:03
Medlem
Ceddys avatar
Sydpoolen, ett badhus. Vågmaskinen var lagom flummig då!
Citera
2012-11-19, 15:07
Medlem
BountyKillers avatar
Polisförhör. Tur att poliskvinnan var lätt på ögonen, var lite smånojjigt men allt gick bra. Sedan var jag apstenad när jag skulle hämta ut min jacka hos polisen i flempan, som dom hade tagit in för analys. Kände mig så jävla iaktagen när alla snutar där stirrade på mig, iaf kändes som om dom gjorde det. Fick min jacka iaf och allt gick bra.
Senast redigerad av BountyKiller 2012-11-19 kl. 15:11.
Citera
2012-11-19, 15:47
Medlem
Milky.Bongs avatar
I bilen med en kompis morsa, hon vet att hennes son röker men jag satt ändå som ett mongo och höll handen för munnen hela tiden för att jag inte skulle börja asgarva
Citera
2012-11-19, 17:15
Medlem
zaaph1s avatar
Rökte vid det där jävla spökslottet på Ängsö. Efter att ha letat spöken gömde vi oss i buskarna och skrämde folk som också letade spöken. Flummigt.
Citera
2012-11-19, 18:33
Medlem
misanthropias avatar
Vart bäng varje dag i princip under gymnasiet (lärarna trodde jag tagit något när jag var normal), jobbet, konsert, festival m.fl, är bäng överallt

OT men trippade även en gång under en skoldag
Citera
2012-11-20, 13:23
Medlem
Mr.Katastrofs avatar
Jag och min vapendragare i ett kulsprutevärn hösten 85.Nattövning med skarpammunition,vi hade delat på nåra joints under kvällen.fin fina explosioner och krutrök.Ett befäl passera oss och frågade hur det går? polaren svara "vi dödar en massa fiender" och sköt iväg en salva spårljus..
Det va en rätt bisarr känsla o brassa iväg så mycket ammunition under natten..men kul var det.
Citera
2012-11-20, 13:44
Medlem
Måste nog vara i Australien när jag jobbade på en bananfarm. Ibland kunde man stå mitt i en paddock och det enda man såg så långt ögat nådde var bananträd. Såg feta ormar dagligen och spindlar överallt. Kändes rätt ballt när man stog på flaket på en jeep med en joint i handen tittade ut över plantagen mitt i en tropisk djungel.

Rökte hela tiden i stort sett när vi jobbade i vått och torrt. Var ingen som brydde sig och köpte även weedet av våran chef.
Citera
2012-11-20, 16:18
Medlem
Buutchlols avatar
Var på klassreunion hos en polare i sommras, hade varit inne på deras toalett och meckat. Full och dum som jag var så lämnade jag såklart rizzla och weed inne på toaletten. Slutade med att jag mötte polarens hitler till pappa och fick en utskällning. Var inte så jävla lätt att förklara allting just då.

Släktmiddag var inte så jävla roligt heller. Kände att jag inte platsade direkt, haha.

Tandläkaren var också ganska knasigt. Hade rökt en wakenbake med en polare ca 10 minuter innan jag skulle vara där. Gick dit snabbt som fan (bor ganska nära), "checkar" in och blir inkallad nästan direkt. När jag lägger mig och öppnar munnen så utbrister tandläkaren "oj vad du är torr och röd på tungan, vad har hänt?". Jag fick skylla det på att jag var stressad och fick springa dit.
Senast redigerad av Buutchlol 2012-11-20 kl. 16:33.
Citera
2012-11-20, 21:45
Medlem
xives avatar
Rökte ett par gåsar inne på både Liseberg och Gröna Lund i somras, kanske inte så konstiga ställen dock. Annars har jag vart stenad på frivården ett par gånger vid möten med handläggare och övervakare, men kört på clear eyes då haha
Citera
2012-11-20, 22:10
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groutside
klockrent!

vi hade nycklar till ett dagis så under en period var vi 4 pers som på kvällarna rökte på och sen lekte där, med färgerna, i bollhavet, studsbollarna var en höjdare

Haha hur fick ni tag i nycklarna till ett dagis?
Citera
2012-11-20, 22:24
Medlem
Hm, grönalund. Ingen bra kombination om man är nojjig och det är tusentals folk omkring en alltså..x)
Citera
2012-11-20, 22:33
Medlem
WhySoJuiceds avatar
På dagis taket när jag va yngre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in