Vet inte om det är ett så konstigt ställe, men lite mysigt endå..
Jag och en helhärlig brewd, hon hade kommit långväga för att hälsa på underbara jag.. En av dagarna så bestämde vi oss för att dra ut och hälsa på min mor m sambo samt lillasyster som bor i en liten liten by utåt i skogen..
Först när vi kom så var det ta i hand o presentera o glad och uppåt och så som det ska vara.. Efter att ha hälsat o varit trevlig så går vi ut o går i skogen en sväng.. En lång tom grusväg, solen skiner och vi går där o steker i solen!
Kommer på att vafan.. Det vore så jävla mysigt o röka nu, men vi ska tillbaka o käka mat och så med morsan m sambo sen, så spela "normal" skulle nog inte vara det lättaste..
Men vafan liksom, tände den första och bara gick o njöt i solen o pratade om inget. Den första vart en andra, o den andra vart en tredje..
Väl tillbaka sen så försökte jag skoja om att man inte kan skilja på pommes och flintastek.. Jag och tjejen satt och asgarvade och dom tyckte bara vi va larviga! Men dom märkte inget

Sen hoppa studsmatta med tjejen och min då 2 åriga lillasyster ute i solen och äta godis.. Underbart och jag tror vi hade roligare än lillasyster!
Kvällen avslutades med att ligga o mysa i sängen och titta på nån barnfilm!
Vet inte hur långt ifrån ämnet jag kom nu dock..
Grönan annars!