2008-03-10, 22:49
Medlem
FN byggnaden, två dagar i rad.

Edit: Kanske ska berätta historien. Min skola hade en två-dagars konferens där och jag visste att det skulle bli skittråkigt så jag köpte några brownies och njöt.
Citera
2008-03-10, 22:54
Medlem
Pais avatar
i skolan antar jag, inte så konstigt kanske jag kommer inte på något annat. middag med föräldrarna. somnade faktist på matbordet, vid restaurangbesök pga. cb
Citera
2008-03-11, 08:11
Medlem
cyckelpolisens avatar
När man testar synen hoss synoptiken , då var jag stekt kommer ihåg att jag sa fel på 3bokstäver. Fast det gick bra
Citera
2008-03-11, 09:54
Medlem
Ässphalts avatar
Optikern; Vart en jäkla massa missförstånd och tillslut var han tvungen att upprepa alla frågor två gånger för att vara säker på att jag fatta.

Klassrummet; Hängde inte med mycket här heller, och min rökpolare fick till ett snyggt citat när han glodde på mig med flumögon och frågar "Har du glasögonen på dig?", alla skrattade rätt grovt och jag fatta aldrig riktigt vad det roliga var tills senare då kom det ena fin garvattack.
Citera
2008-03-11, 10:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stian
FN byggnaden, två dagar i rad.

Edit: Kanske ska berätta historien. Min skola hade en två-dagars konferens där och jag visste att det skulle bli skittråkigt så jag köpte några brownies och njöt.

Du och jag kanske skulle kunna starta nåt slags klubb?

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

OnT: varit trippad och påtänd på roliga ställen, men när det kommer till röka säger jag i auditoriet på FN i Nairobi, när dåvarande generalsekreteraren Annan talade.
Citera
2008-03-11, 11:22
Bannlyst
Vet inte om det är ett så konstigt ställe, men lite mysigt endå..

Jag och en helhärlig brewd, hon hade kommit långväga för att hälsa på underbara jag.. En av dagarna så bestämde vi oss för att dra ut och hälsa på min mor m sambo samt lillasyster som bor i en liten liten by utåt i skogen..

Först när vi kom så var det ta i hand o presentera o glad och uppåt och så som det ska vara.. Efter att ha hälsat o varit trevlig så går vi ut o går i skogen en sväng.. En lång tom grusväg, solen skiner och vi går där o steker i solen!
Kommer på att vafan.. Det vore så jävla mysigt o röka nu, men vi ska tillbaka o käka mat och så med morsan m sambo sen, så spela "normal" skulle nog inte vara det lättaste..
Men vafan liksom, tände den första och bara gick o njöt i solen o pratade om inget. Den första vart en andra, o den andra vart en tredje..

Väl tillbaka sen så försökte jag skoja om att man inte kan skilja på pommes och flintastek.. Jag och tjejen satt och asgarvade och dom tyckte bara vi va larviga! Men dom märkte inget
Sen hoppa studsmatta med tjejen och min då 2 åriga lillasyster ute i solen och äta godis.. Underbart och jag tror vi hade roligare än lillasyster!

Kvällen avslutades med att ligga o mysa i sängen och titta på nån barnfilm!

Vet inte hur långt ifrån ämnet jag kom nu dock..

Grönan annars!
Citera
2008-04-28, 18:17
Medlem
Rökte på skolan en gång med mina 4 andra bängbröder sen råkade min mentor, rektor och skolsköterska komma in! Men inte märkte dom någon skillnad på oss.

Skulle fara och lämna pissprov på beroende och hade rökt varendadag i 5 månader innan det så jag rökte innan jag for dit också.

Tok benzad, full, subbad och hade rökt lite holk sen råkade jag hamna inne på polisstationen! (fast det är väl inte så ovanligt ställe för de flesta här inne hehe)
Citera
2008-04-28, 18:58
Bannlyst
Var förbi i Chriss sa till säljaren att jag ville ha uppåt röka och han gav mig en färdig rullad joint. Rökte den tänkte jahopp bäng blev jag men ganska neråt.. Hoppar in i bilen och bruden börja köra emot färjan, går bra fram tills tullen. Fan det är razzia och kö.

Men får syn på en överseriös stridspit till tullare som tror han är FBI agent eller något.. Kan inte hålla mig och börjar totalt asgarva.. Sitter och bokstavligen hoppar upp och ner av mitt skratt vilket får bilen att gunga upp och ner (golf). Tullaren kolla lite konstigt på mig men stanna oss inte..

Hade blandannat en pistol, massa vodka m.m i bilen.. Tjejen var inte så jätte glad på mig
Citera
2008-04-28, 19:00
Medlem
banditqueens avatar
Ett barnkalas.
Citera
2008-04-28, 21:43
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Var förbi i Chriss sa till säljaren att jag ville ha uppåt röka och han gav mig en färdig rullad joint. Rökte den tänkte jahopp bäng blev jag men ganska neråt.. Hoppar in i bilen och bruden börja köra emot färjan, går bra fram tills tullen. Fan det är razzia och kö.

Men får syn på en överseriös stridspit till tullare som tror han är FBI agent eller något.. Kan inte hålla mig och börjar totalt asgarva.. Sitter och bokstavligen hoppar upp och ner av mitt skratt vilket får bilen att gunga upp och ner (golf). Tullaren kolla lite konstigt på mig men stanna oss inte..

Hade blandannat en pistol, massa vodka m.m i bilen.. Tjejen var inte så jätte glad på mig

Är du sugen på att dra på dig en volta för idiot grejjer ?

Jag blir ju lite nyfiken på varför du har för tankar att ta med dig en pistol fram och tillbaka över gränsen. Men det är en annan fråga tror jag!

Annars måste jag säga att röka en spliff på vägen, innan man ska på arbetsintervju är bland dom flummigaste ställen..
Citera
2008-04-28, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Är du sugen på att dra på dig en volta för idiot grejjer ?

Jag blir ju lite nyfiken på varför du har för tankar att ta med dig en pistol fram och tillbaka över gränsen. Men det är en annan fråga tror jag!

Annars måste jag säga att röka en spliff på vägen, innan man ska på arbetsintervju är bland dom flummigaste ställen..

Skulle göra en affär som total sket sig och har som vana att alltid vara beväpnad när det gäller större pengar. Troligtvis därför jag köpte jointen med för bli lite gladare, är annars alltid väldigt seriös vid tullen alltid nykter o så..
Citera
2008-04-29, 04:24
Medlem
Dazed&Confuseds avatar
Med en polares farsa på hans arbetsplats under köksfläkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in