Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-18, 05:07
  #7633
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nej det är han inte. Ljug någon annanstans din lilla skitbagge, eller visa upp färska bilder på Raffa och hans nya crew. Det finns inte en Outlaw i norra Europa som skulle vilja ha en sån nolla i sina egna kretsar. Du vet var Raffa är idag och där kommer du själv att hamna inom kort också. Välj själv. Sanning eller sjukhus...

Men HAR han varit med i BAWC? Varför är han på sjukhus?
2012-11-18, 06:12
  #7634
Medlem
iXoDopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Men HAR han varit med i BAWC? Varför är han på sjukhus?

Och lyckades han då med nått guiness världsrekord i snabbast gå med supportcrew & bli utkastad ?
2012-11-18, 07:32
  #7635
Medlem
Chamoniards avatar
Kan tupsa om att C23 har en ny Raffapost.
Där skriver TjockRaffa, förutom det sedvanliga myttandet, att han är med i OUTLAWS.

Citat:
Detta skall enligt Raffa Pancamo vara hans egen version och berättelse

Raffa Pancamo medelar mitt och min lednings avhopp INTE beror på att jag är rädd eller vi för R.A.W. eller några hot från någon SBM anslutna klubbar vi från Ganglands ledning kände att Outlaws Black and White Crew passar oss bättre och vi är villiga att mörda och dö för våra färger Vi ansåg helt enkelt att Outlaws kändes rätt som står på sig och vi gick in för Brödraskapets skull inte för beskydd vi klarar oss själva och slår tebax om något händer vårat chapter eller våra brödrar eller oss personligen jag Raffa Pancamo pratar för mig och min gamla ledning som valt att gå med mig och för endast våran talan.

Undrar om detta säger mest om Raffa eller mest om Outlaws.

Huromhelst, den kanske pinsammaste tiden i Rolfs karriär så långt. Gläder mig som en kommunalpolitiker i Red LIght District tilll att följa vidare skeenden.

Hursomhelst BAWC och outlaws är säkert delighted att får allas vår superraffa i sina led. HA är slut i sverige i och med att Raffa och Gand valde sida.

RFFR!
__________________
Senast redigerad av Chamoniard 2012-11-18 kl. 07:39.
2012-11-18, 08:08
  #7636
Medlem
En jonas bergdahl ska tydligen gilla en bild på raffas facebook den 28 juli, nu för oss som vart på flashback ett tag så är ju även jonas bergdahl en annan kändis..
2012-11-18, 08:29
  #7637
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
En jonas bergdahl ska tydligen gilla en bild på raffas facebook den 28 juli, nu för oss som vart på flashback ett tag så är ju även jonas bergdahl en annan kändis..

Oj... Ja det fattades bara det
2012-11-18, 10:44
  #7638
Medlem
IT-Smurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
En jonas bergdahl ska tydligen gilla en bild på raffas facebook den 28 juli, nu för oss som vart på flashback ett tag så är ju även jonas bergdahl en annan kändis..

På bilden ser du ut att vara en helt annan Jonas Bergdahl.

http://minfil.se/43FdYaa3b4
__________________
Senast redigerad av IT-Smurfen 2012-11-18 kl. 10:56.
2012-11-18, 13:11
  #7639
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz
Raffa typ.
http://www.youtube.com/watch?v=iP27s...eature=related
Tragisk figur. Det visade sig att han var tard på riktigt och han begick självmord efter dokumentären visats.

Kuriosa: Schani Johansson som var med i One Life (detta gäng) stötte hejvilt på Hästen medans Raffa försökte såga bort tatueringen med yxa.
2012-11-18, 14:59
  #7640
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Kan tupsa om att C23 har en ny Raffapost.
Där skriver TjockRaffa, förutom det sedvanliga myttandet, att han är med i OUTLAWS.



Undrar om detta säger mest om Raffa eller mest om Outlaws.

Huromhelst, den kanske pinsammaste tiden i Rolfs karriär så långt. Gläder mig som en kommunalpolitiker i Red LIght District tilll att följa vidare skeenden.

Hursomhelst BAWC och outlaws är säkert delighted att får allas vår superraffa i sina led. HA är slut i sverige i och med att Raffa och Gand valde sida.

RFFR!

Det säger ju bara det vi redan visste om Raffa Mytoman, sen är det ju delade meningar här om Svart vitt's sida av saken.
Om det stämmer har ju Svart Vits nått en ny lägsta markering då man tagit in en redan rikskänd golare och mytoman. Man kan aldrig komma och säga att man inte visste eller någon annan slapp ursäkt.

Jag quotar hela biten med Raffas brev till C23 ( det som publicerades vill säga ) det som jag tycker fan är otroligt är hur Jonte bara pallar hålla på och smeka Raffas ego. Att han inte ber denna jävla pissluffare sitta hos sin Ante och leka G bäst han kan, istället ska han "publiceras".
Visst enda orsaken att jag ens tittar in på den sidan är ju att få se om Raffa gjort något nytt utspel, så ja då får jag väl anta att jag lägger Jonte i samma skitbox som Raffa.

Citat:
Vi citerar in text vi fått från Raffa Pancamo och detta är förklaringen till hur saker och ting ligger till rörande Outlaws och Gangland

Första delen skall enligt Raffa Pancamo komma från Polen och Vargas

Gangland Sweden finns kvar i Sverige med ny ledning vice president och president. Dom har fått in vapen nya medlemmar och rustar för krig mot dom som ens försöker ge sig på Gangland Sweden och Gangland medelar att GAW kommer kopplas in och deras alliearade utomlands slår till om ens ett hårstrå faller från Ganglands medlemmar vilka dom nya i ledningen är tar vi avstånd från att publicera men en sak är säker dom finns kvar och är starkare nu än någonsin Vargas Pancamo medelar att Raffa Pancamos avhopp från Gangland inte beror på konflikten me SBM anslutna klubbarna utan en inre konflikt som gjorde att Raffa Pancamo tillsamanas med hans gamla ledning valt att gå in i Outlaws Black and White Crew, Gangland World medelar att dom inte allierat sig med någon grupp i Sverige men att Raffa Pancamo har fullständigt skydd från GAW och GLS pga hans insatts för Gangland. Men avstår från allianser och sammarbeten



Detta skall enligt Raffa Pancamo vara hans egen version och berättelse

Raffa Pancamo medelar mitt och min lednings avhopp INTE beror på att jag är rädd eller vi för R.A.W. eller några hot från någon SBM anslutna klubbar vi från Ganglands ledning kände att Outlaws Black and White Crew passar oss bättre och vi är villiga att mörda och dö för våra färger Vi ansåg helt enkelt att Outlaws kändes rätt som står på sig och vi gick in för Brödraskapets skull inte för beskydd vi klarar oss själva och slår tebax om något händer vårat chapter eller våra brödrar eller oss personligen jag Raffa Pancamo pratar för mig och min gamla ledning som valt att gå med mig och för endast våran talan.

Min ledning, det måste va Ante det för det är ju endast Raffa, Ante, Tok-Joel och någon av hans polare vi sett med Support South City tröjor.

Hur tycker Raffa det är att vara en liten medlem i South City, inte riktigt som att vara President i en stor organisation som Gandland?
2012-11-18, 15:25
  #7641
Medlem
Blobenheimers avatar
Nu blir det till att rätta in sig i ledet för raffa, inget mera ringa random mc o hota dem och deras fruar/flickvänner bara för han har fått för sig att de "hotat" honom.
Inga fler skumma allianser som den när han hade dragit ihop OG,gandland och några albaner från GBG för att straffa P.H. (enligt en väl informerad granne då)

Så tiden när raffe bestämde själv är slut? Tror Vimmerby med omnejd är tacksamma för det.

RFFR !!
2012-11-18, 15:56
  #7642
Medlem
DallasSkullss avatar
Är det bara jag som ser vad detta handlar om?


Det är ju uppenbart att Raffa garderar sig dvs om han inte får som han vill i B&WC så går han tillbaka till Gandland. Det är ju bara vi som inte är med i Gand som vet att Vargas är en bluff eller rättare sagt Raffas alter ego så det är uppenbart att Raffa håller lågan igång för att kunna återuppväcka detta internationella brottssyndikat.

Nu kan jag snart inte hålla mej längre CosaNostra så du får ju släppa lite mer info gällande Raffas utträdande ur B&WC.

Edit: Undra varför Raffa pissar på Tok-Joel för han gick ju ut och sa att "alla i Gandland som vill joina B&W är välkomna" och Tok-Joel var väl i Gandland eller räknades han bara som en supporter till dom?
Sen kan ju folk sluta spikulera i om Raffa ska bli fullvärdig för det fattar ni väl att det inte går, ska OMC lägga sina Runs vid sidan om tågspåren så Raffa kan följa med? Killen kan ju fan inte köra bil med 4 hjul utan att krocka så hur ska det se ut om man bara ger han 2 hjul?
__________________
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-11-18 kl. 16:18.
2012-11-18, 16:18
  #7643
Medlem
b0gfettos avatar
Vilken tur att Vargas var schysst och lät Raffa lämna GL utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Nu kan jag snart inte hålla mej längre CosaNostra så du får ju släppa lite mer info gällande Raffas utträdande ur B&WC

Har han fått lämna?
2012-11-18, 16:19
  #7644
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vilken tur att Vargas var schysst och lät Raffa lämna GL utan problem.



Har han fått lämna?


Enligt inlägg från CosaNostra så åkte Raffa ut ur B&WC i helgen och hamnade på sjukhus, men inget någon sett något bevis på.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback