Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Jag har alltid tyckt min fitta ser normal ut. Tycker den ser ut som vilken tjej som helst. Men ser ju så sällan kvinnliga underliv. Men såg någon serie förut på trean från England där dom visa bilder på tjejer som var utan blygläppar och blygläppar som bara hängde.
Vad är en normal fitta, hur ser den ut? Har ni oftast bara sett en sorts modell?
Någon som kan visa bild på en normal fitta och vilka sorter ni sett?
Betygsätt gärna dom här
http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Ja, men jag och mina tjejkompisar har lika stora blygläppar och inget som hänger utanför. Men jag såg bilder förut där tjejer är helt utan yttreblygläppar och sen hänger det inre blygläpparna ner rejält. Och tjejer som har det inre blygläpparna då så att det ser ut som en liten boll. Skulle jag träffa en kvinna med en så otäck fitta hade jag dragit om jag fått henne i sängen. Inte för att jag haft en tjej i sängen men rent hypotetiskt. Man vill ju att den ska se ut som alla andra?
Måste ju finnas mer vanliga och sen ovanliga?
Är det bara jag som tycker denna tråd är närmast obehaglig? "Man vill se ut som alla andra" Hur ser ALLA andra ut? Finns det ens en normal fitta? Ser inte alla helt olika ut? Ni på forumet som kollar på porr borde väl veta det?
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så hatade jag min fitta. Varför? Jo, för att mina inre blygdläppar hängde utanför. Jag skämdes så oerhört för det. Nu gick jag som tur är i skolan innan den tiden då småungarna började raka sig (jag vet inte, det är mest ett antagande, men jag antar att ungarna rakar sig (åtminstone) i gymnasiet nu för tiden) så det syntes inte så mycket. Sen blev jag vuxen, fick förstånd och insåg att min fitta var NORMAL. Inget fel alls med den.
Hur många gånger har jag inte kommit över forum och tidningar där 15 åriga tjejer undrar hur man ska gå tillväga för att få operera sitt allra heligaste. För att dom tror att det inte är normalt att se ut som dom gör.
Jag ska erkänna. Jag tycker att vissa kukar är mer attraherande än andra. Men inte tycker jag att kukarna är onormala för det.
PS: Varför är dina blyg
dläppar blyga?
PS2: Alla har (väl?) yttre blygdläppar. Att det är någon som skulle ha saknat det låter mer som ett genetiskt fel.