Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Jag har alltid tyckt min fitta ser normal ut. Tycker den ser ut som vilken tjej som helst. Men ser ju så sällan kvinnliga underliv. Men såg någon serie förut på trean från England där dom visa bilder på tjejer som var utan blygläppar och blygläppar som bara hängde.
Vad är en normal fitta, hur ser den ut? Har ni oftast bara sett en sorts modell?
Någon som kan visa bild på en normal fitta och vilka sorter ni sett?
Betygsätt gärna dom här
http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy
Utifrån vad jag själv tycker är snyggast så skulle jag ranka 17, 10, 6, 2, 19 som top-5. Tycker det är väldigt sexigt med fylliga yttre blygdläppar, samt föredrar när de inre inte sticker fram (för mycket).
"Normalt" är väl däremot att ha olika fittor. En del har smala yttre blygdläppar, en del har fylliga. En del har dolda inre, en del har inre som tittar fram lite grand, en del har inre som tittar fram lite mer, och en del har inre som hänger väldigt långt ned. En del fittor ser ut som ett hamburgerbörd, en del som en hamburgare och en del som en kebab i bröd. En del är "bakmusade" och den del har "framstjärt". Alla dessa är "normala", och vanligt förekommande.