2012-11-03, 02:27
Medlem
irrelevantinfos avatar
Är du så jävla osäker på dig själv så att du behöver få veta om din fittas utseende räknas som "normal", va fan det nu innebär..?
Citera
2012-11-03, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevantinfo
Är du så jävla osäker på dig själv så att du behöver få veta om din fittas utseende räknas som "normal", va fan det nu innebär..?

Man pratar ju om alla andra kroppsdelar ju. Så visst undrar man hur vanliga fittor ser ut. Svårt att jämföra med någon annans. Om alla andra gick med pappåsar på huvudet skulle jag också undra om de också är vita under och har två ögon typ.
Citera
2012-11-03, 02:50
Medlem
Scubbles avatar
Alla är normala, den jag finner allra mest attraktiv är nog 19.
Citera
2012-11-03, 03:22
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Nej, jag skulle säga att jag har en fitta som är mellan 10an och 6an. Jag har samma längd som 6an men jag har samma utseende som 10 förutom att min inte hänger sådär förstår du??
Då har du enligt mig en perfekt fitta, grattis. Vet dock att vissa inte gillar så kallade "streckfittor", jag är tvärt om, vill inte ha ett jävla geggväck
Citera
2012-11-03, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Då har du enligt mig en perfekt fitta, grattis. Vet dock att vissa inte gillar så kallade "streckfittor", jag är tvärt om, vill inte ha ett jävla geggväck

Vilken av streckfittorna gillar du då?
Citera
2012-11-03, 03:47
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Vilken av streckfittorna gillar du då?
Dom ser ju i princip likadana ut, spela roll? Sålänge allt håller sig innanför tills det vankas samlag är jag nöjd
Citera
2012-11-03, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanos
bild 6? är ju för fan uppspänd med ett redskap så den ser man ju inte mycket av nr 10 ser okej ut men lite för öppen för min smak
Du tittar på fel länk, TS menar bild 6 på länken hon skickade.
Citera
2012-11-03, 15:11
Medlem
Eddie.Hs avatar
Vilken fitta är mest lik din?

edit. såg att du skrev någonstans mellan 6 och 10.
Citera
2012-11-03, 15:33
Bannlyst
Aldrig träffat på någon som kan klassas som "onormal" alla fittor har sin egen charm och sin egen karaktär, dom flesta Svenska tjejer verkar ha typen "streckfitta" fast inte så extremt som i porrens värld så klart utan med lite mer blygdläppar. Aldrig träffat på någon som ful.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbr0rmM0aL1qbe7cyo1_500.jpg någon sådant skulle jag kanske bli lite skraj för om det var synen som mötte en när man tog av henne trosorna.
Citera
2012-11-03, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie.H
Vilken fitta är mest lik din?

edit. såg att du skrev någonstans mellan 6 och 10.

Ja, mest 10an. Vilken tycker du bäst om då?
Citera
2012-11-03, 20:45
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Symetrisk och INTE köttig. Ska heller inte va olika stora på sakerna utan en fin liten vagina med inre läppar som knappt hänger ut!
Citera
2012-11-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Symetrisk och INTE köttig. Ska heller inte va olika stora på sakerna utan en fin liten vagina med inre läppar som knappt hänger ut!

Någon favorit från bilderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in