2012-02-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isam88
låter bra tack för svaren.
de som är hackare behöver det mest eller hur?

ingen aning, alla som vill försöka hålla sig anonyma från statens FRA å IPRED å sån skit använder det om dom är vettiga...
alla som vill kunna använda internet som det var tänkt, använder VPN eller något annat sätt att överföra data från en källa till en annan, utan att behöva känna sig övervakad å iaktagen hela tiden.

jag kan knappt sitta på min skoldator utan att någon lärare eller datoradmin eller nån idiot sitter å tar skärmdumpar, installerar keyloggers, eller något liknande skit
har dock tagit bort dom varje gång dom försökt ta sig in i mitt system, och kunnat hålla dom ute nu mera så
Citera
2012-02-05, 00:12
Medlem
Hur kan man få VPN free? nån som vet?
Citera
2012-03-12, 13:16
Medlem
crossoftormentss avatar
sån här vpn... funkar det om jag vill registrera mig på pirate bay?och lägga upp torrents där?
Citera
2012-03-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crossoftorments
sån här vpn... funkar det om jag vill registrera mig på pirate bay?och lägga upp torrents där?

jajamen, det är det som är själva tanken med en VPN som ligger i fildelnings-tråden
Citera
2012-03-13, 13:02
Medlem
Det spelar ingen roll om du sitter på en gratis VPN. Majoriteten av alla gratis VPN har servrar i USA. I USA måste allt lagras, det hjälper er knappt att sitta bakom en gratis VPN med en server i USA som ni använder, vill APB ta fast er är det ganska lätt för dom att kräva loggar.

Jag har dock en Anonine VPN jag knappt använder, behöver du den kan du få låna den. OpenVPN är det.
Citera
2012-04-01, 19:56
Medlem
Tjenare, jag har inte råd med anonine för tillfället.
Skulle jag kunna få låna det i någon timme? Skulle vara oerhört tacksam!
Citera
2012-04-09, 22:32
Medlem
vissa gratis vpn kan polisen (eller någon annan) se igenom lätt och så säljer alla gratis vpn sina loggar till poliser osv.+dem har långsam hastighet. ta en titt på hackforums.net, för där kan du hitta några billiga
Citera
2012-09-12, 20:27
Bannlyst
Jag har ett problem Jag kommer ju inte ens åt dessa så kallade gratis-VPN då Conoco-Phillips har blockerat alla dessa på sitt nät
Lite moment 22 över det hela. Finns det nåt lurigt sätt?
Citera
2012-10-05, 18:15
Medlem
Cyberghost lämnar inte ut loggar eller sparar någonting det gör dock hotspot s så valet är ganska enkelt om du nu vill vara 110 procent säker på att vara anonym.
Citera
2012-11-01, 08:27
Medlem
Hallå alla!
Jag undrar om VPNBook (http://www.vpnbook.com/), denna aktör verkar ny men de verkar suspekta eftersom:

' OpenVPN med ingen som helst gräns.
' Inga loggar (tas bort efter tre dagar se ToS).
' Username & PW är helt publikt något som skiljer sig ifrån andra där man måste registera sig.

Detta slår alla andra som CyberGhost, proXPN, VPNReactor (förutom i loggningen som är en risk).

Någon som håller med?
Citera
2012-11-01, 15:56
Medlem
droles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Got-r00t
Hallå alla!
Jag undrar om VPNBook (http://www.vpnbook.com/), denna aktör verkar ny men de verkar suspekta eftersom:

' OpenVPN med ingen som helst gräns.
' Inga loggar (tas bort efter tre dagar se ToS).
' Username & PW är helt publikt något som skiljer sig ifrån andra där man måste registera sig.

Detta slår alla andra som CyberGhost, proXPN, VPNReactor (förutom i loggningen som är en risk).

Någon som håller med?
Loggningen är en risk, helst ska man köra utan hårddiskar.
Citera
2012-11-02, 06:10
Medlem
Jag säger bara tre saker, Seedbox + SFTP så är allt lungt för de flesta sidorna så får man med VPN och allt det men du kan ju glömma att du får gratis VPN för fildelning ifall du inte bor 50 meter ifrån stället. Det jag kan råda er till att göra är att fixa en seedbox från en sida som Rapidleech tror jag att det är, dom är billiga + dom erbuder SFTP = Secure File Transfer Program, för er som inte visste.

Också att det är bättre för er också ifall ni använder en seedbox som har en VPN. kolla upp Rapidleech visst ni får betala kanske en 200kr i månaden men då kan ni knappast bli tagen av interpol eller något sådant på ett par månader, än vad någon som sitter på en gratis VPN :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in