2012-10-20, 17:11
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Vad är det hon har lyckats med? Du får gärna utveckla ditt resonemang.

Att bli känd i sverige
2012-10-20, 17:38
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Att bli känd i sverige
Vad har hon gjort för att bli känd i Sverige? Hon har deltagit i en halvtaskig dokusåpa från Hollywood! Förnedrings-TV producerad av TV3.
2012-10-20, 17:47
Medlem
Ingen här som känner henne från tiden i Högsjö? Skulle vara väldigt roligt att få reda på hur hon var som ung. Var gick hon i skolan? Gick hon ut gymnasiet? Var (och hur länge) har hon fått sin journalistutbildning?
Allt sådant är av intresse.
2012-10-20, 19:42
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Att bli känd i sverige

Fan vad man har lyckats då
2012-10-21, 12:08
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friivolt
http://www.modelscomposites.com/fullsize.php?count=4&imgno=28204

Är vad jag har hittat där jag känner igen henne.. Har inte letat särskilt mycket dock

Tack! Intressant, hon såg ju rätt okej ut där, förstår inte vad hon gjort med ögonbrynen på äldre dagar, det vanställer ju hela hennes ansikte.
2012-10-21, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Varför inte? Hon sätter ju ord på vad de många tänker. Jag tycker att det visar på ett mod som de flesta svenskar saknar. De ägnar sig åt hat och mobbing - men sällan under eget namn.

Perilla är lågt ifrån kavat!
Sitta på en blogg och tycka till om andra,
och fiska efter hyllningskommentarer är ynkligt! Men så funkar det på bloggarna,
spelar ingen roll om du heter Kissie eller Pernilla!
Vad som skedde var att ge Gunilla ännu mera spaltutrymme i tidningarna,
och så fick Pernilla lite reklam själv också,både som privatperson och bloggskrivare!

Pernilla sålde sig billigt, för det sista hon kan beskrivas som är käck och modig!
2012-10-21, 19:37
Medlem
Men är hon verkligen sån som det verkar i tv? Om hon är det är hon ju helt galen.
Måste väl finnas någon som har haft med henne att göra i verkligheten?

Ingen som "känner någon som känner någon"?
2012-10-21, 19:54
Medlem
kastanjekrigets avatar
Sitter någon på bilder från gunillas karriär som fotomodell? Skulle vara kul att se hur hon såg ut som ung

Edit: Nämen kolla... det var ju en länk lite längre upp.
2012-10-21, 21:01
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwanstein
Gunilla behöver ett nackskott i pannan

Seriöst hon är en blandning av en somalieryss och en cpskadad.
Okunnigt... att jämföra henne med en cp skadad!! Vet du vad sjukdomen innebär överhuvudtaget??
En nervskada... har ingenting med iq att göra... looser!
2012-10-23, 22:24
Medlem
frequentflyers avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden. Har det kommit fram vem fadern till dottern är? Om inte måste det ske snabbt. Vem var dum nog att hoppa i säng med denna människa, i och för sig klok nog att lämna ack så fort!
2012-10-23, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frequentflyer
Orkar inte läsa igenom hela tråden. Har det kommit fram vem fadern till dottern är? Om inte måste det ske snabbt. Vem var dum nog att hoppa i säng med denna människa, i och för sig klok nog att lämna ack så fort!

Du behöver inte oroa dig. Hon nämnde att ungen kom till genom en deal - mest troligt per insemination
2012-10-23, 23:36
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Du behöver inte oroa dig. Hon nämnde att ungen kom till genom en deal - mest troligt per insemination
Om jag förstått hennes historik korrekt, så är hon en golddigger av värsta sort: reser till USA för att bli modell, lurar brallorna av någon businessman i NYC och tjatar till sig ett äktenskap (som hon inte på något vis ärade), fick "residential visa" eller GC. Begär skilsmässa och lurar maken på mängder med stålar och deras gemensamma barn.

Antingen spelar Gunilla brallorna av de andra - eller så har hon genuin borderline med drag av megalomani. Hennes hus ser fan ut som en knarkarkvart och hennes mamma tycker jag mest synd om eftersom Gunilla skrämmer bort alla tänkbara skötare, och hennes stackars dotter ska vi inte ens prata om..

Tvättäkta psykopat, i ordets medicinska mening, är min uppfattning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in