2012-10-20, 10:11
Medlem
GP är en person som verkligen skrämmer mig. Undra hur mkt de dära kameramännen har sett som inte kan visas i tv?? En människa som gång på gång ger "allt" i sina konflikter sjunker ju helt klart i värde hos andra, när man inte ens kan diskutera nåt, eller ta nån form av kritik. Om man har ett iq över 10 så borde man fatta att felet kanske ligger hos en själv när man gång på gång hamnar i samma, mycket obehagliga situationer???

Mest synd tycker jag om dottern. Man kan vara galen, o helt slut i huvudet, bara det inte drabbar ens barn! Erika verkar ju vara helt hjärntvättad och verkar helt o hållet sakna känslor. Ungefär som sin mor! Hon skulle behöva nån som lär henne o leva! O Gunillas mamma då??? Det måste var fem resor värre att inte ens kunna resa på sig o gå därifrån! Hon måste skämmas livet av sig! Tragisk familj det dära! Tror inte att Gunilla kan räkna med att se Erika mer från den dag hon är myndig om hon lyckas tills dess skaffa nån bra kompis som ger henne verklighetsförankring eller en psykolog.
2012-10-20, 12:30
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Modigt och starkt av Pernilla att gå ut i media och berätta vad många andra tänker men inte vågar säga, det borde fler göra. Varför kommer inte sanningen fram varför hon blev utkastad från hotell Diplomat? Det måste finnas mängder av vittnen till händelsen.
Det var snarare jävligt dumt gjort. Varför ska hon skriva sån skit i sin blogg? Vad tillför det? En artist som Pernilla borde visa lite mer klass och inte sänka sig till Flashbacknivå. Inlägget säger nog mer om Pernilla som person än om Gunilla. Vi alla vet hur Gunilla är och jag förstår inte meningen med att Pernilla sitter och hånar henne i sin blogg. Pernilla verkar inte ha alla linor i näsan.

Det skulle inte förvåna mig om Pernilla har ett konto här på Flashback som hon använder sig av för att kasta skit på andra i samma bransch. Hennes inlägg får mig att fundera lite...
Senast redigerad av Storblottarn 2012-10-20 kl. 12:32.
2012-10-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omarsel
Ja, det är hon faktiskt. Visa gärna exempel på att hon skulle agerat osympatiskt eller drygt. Du blandar nog ihop henne med någon annan.

Nu ledde jag det här OT och det ska ju inte handla om Pernilla Wahlgren. men i inlägget jag citerade finns en länk till hennes blogg. Klicka på den och läs så ser du ett färskt exempel på hur sympatisk hon är.
2012-10-20, 14:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Det var snarare jävligt dumt gjort. Varför ska hon skriva sån skit i sin blogg? Vad tillför det? En artist som Pernilla borde visa lite mer klass och inte sänka sig till Flashbacknivå. Inlägget säger nog mer om Pernilla som person än om Gunilla. Vi alla vet hur Gunilla är och jag förstår inte meningen med att Pernilla sitter och hånar henne i sin blogg. Pernilla verkar inte ha alla linor i näsan.

Det skulle inte förvåna mig om Pernilla har ett konto här på Flashback som hon använder sig av för att kasta skit på andra i samma bransch. Hennes inlägg får mig att fundera lite...
Varför inte? Hon sätter ju ord på vad de många tänker. Jag tycker att det visar på ett mod som de flesta svenskar saknar. De ägnar sig åt hat och mobbing - men sällan under eget namn.
Senast redigerad av enfindam 2012-10-20 kl. 14:27.
2012-10-20, 14:44
Medlem
Citat:
Varför inte? Hon sätter ju ord på vad de många tänker. Jag tycker att det visar på ett mod som de flesta svenskar saknar. De ägnar sig åt hat och mobbing - men sällan under eget namn.

Mobbare är INTE modiga vare sig de mobbar öppet i sin egen blogg eller med anonyma användarnamn i ett forum. Jag förstår inte hur du kan ta sånt beteende i försvar. Har du förresten något belägg för ditt påstående om "de flesta svenskar"?
2012-10-20, 15:27
Medlem
kvistlacks avatar
Vet inte hur det ligger till i just det här fallet, men jag hoppas att ni fattar att det inte är den absoluta sanningen, för det mesta långt därifrån, som förmedlas i TV (och andra media)?
2012-10-20, 16:08
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Mobbare är INTE modiga vare sig de mobbar öppet i sin egen blogg eller med anonyma användarnamn i ett forum. Jag förstår inte hur du kan ta sånt beteende i försvar. Har du förresten något belägg för ditt påstående om "de flesta svenskar"?
Om man följer med i media så upptäcker man snart att majoriteten av de som skriver är negativa till denna dam. Hon är en person som man älskar att hata. Gunilla Perssons facebook sida har drygt 2000 gilla markeringar, de som inte gillar henne på "The typical Gunilla Persson" har över 20.000. Säger dom siffrorna dig någonting?
Senast redigerad av enfindam 2012-10-20 kl. 16:30.
2012-10-20, 16:26
Medlem
Citat:
Om man följer med i media så upptäcker man snart att majoriteten av de som skriver är negativa till denna dam. Hon är en person som man älskar att hata. Gunilla Perssons Facebook sida har drygt 2000 gilla markeringar, de som inte gillar henne över 20.000. Säger dom siffrorna dig någonting?

Ja absolut! Det säger mig att du tror att det går att dra statistiska slutsatser om vad människor av en viss nationalitet tycker utifrån ett visst antal kommentarer på kvällstidningarnas artiklar och likes på facebook och att du tror att "de flesta svenskar" ägnar sin tid åt att gilla sidor om Gunilla Persson på facebook.
2012-10-20, 16:29
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Ja absolut! Det säger mig att du tror att det går att dra statistiska slutsatser om vad människor av en viss nationalitet tycker utifrån ett visst antal kommentarer på kvällstidningarnas artiklar och likes på facebook och att du tror att "de flesta svenskar" ägnar sin tid åt att gilla sidor om Gunilla Persson på facebook.
Människor av en viss nationalitet? Hon är ju bara (ö)känd i Sverige!
Senast redigerad av enfindam 2012-10-20 kl. 16:48.
2012-10-20, 16:51
Medlem
Citat:
Människor av en viss nationalitet? Hon är ju bara (ö)känd i Sverige!

Du skrev "de flesta svenskar".
2012-10-20, 16:53
Medlem
Blefss avatar
Jag tror GP är ett Geni för alla vet vem hon är och pratar om henne så hon har ju onekligen lyckats
2012-10-20, 17:03
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Jag tror GP är ett Geni för alla vet vem hon är och pratar om henne så hon har ju onekligen lyckats
Vad är det hon har lyckats med? Du får gärna utveckla ditt resonemang.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in