2012-10-11, 19:43
Medlem
ulvenas avatar
Hon har ju blivit rätt uthängd hon också, både i Kungaboken och den senaste bilden av henne.
De har ju struntat totalt i henne och hon har blivit utnyttjad i diverse sammanhang.

Har aldrig varit någon direkt anhängare till henne men det hon gör är inte värre än det hon blivit utsatt för och jag tror inte att hon ljuger, tänker dock inte läsa boken eftersom jag är väldigt ointresserad av att läsa om vilka hon har legat med.

Hon såg väldigt bra ut på Army of Lovers-tiden tycker jag.
Citera
2012-10-11, 19:43
Medlem
Synd att hon bara hänger ut kändisar hon knullat med. Hade inte haft något emot att få en recension på våran kissorgie i början på nittiotalet.
Citera
2012-10-11, 20:00
Medlem
MrsMagoos avatar
Inte många som hon haft sex med direkt, så frågan är vad menar hon med hångel som stor grej?
Är det vad hon kallar för sex? Inte Frank, inte Kleerup, inte Dogge, skönhetsmissen, Salming och då återstår Roberto och Körberg alltså.

Och Roberto säger när hon va ung och snygg fick hon följa med hem en natt. Amen så snällt att han drog över riksludret. Jag brukar inte lägga moraliska aspekter på vem folk ligger med , men då man går ut i en bok för att tjäna pengar på det och inte ens kan separera hångel och sex då blir det smaklöst. Och hur lågt kan en människa sjunka?

Ärligt talat är det möjligen ADHD, som gör så att hon inte kan skilja på sex och hångel eller dans.
Tror inte ett enda ord på Henemark då hon uttalar sig, så många och dom förnekar.
Frank är ju en riktig kvinnoman och skulle erkänna eller flina direkt.
Körberg kommer ge igen då han är lite av en huggädda på det viset att han inte gillar det här, och då kommer man få höra om just Camilla.

Möjligt att hon tror att någon är intresserad av vem hon hånglat med, men snälla det här är ju pinsamt.
Det är verkligen adjö det inbillade livet.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-10-11 kl. 20:14.
Citera
2012-10-11, 20:00
Den här passar väl bra här nu:
http://www.youtube.com/watch?v=vYT2aWavXlc

Let the show go on.....
Härligt om Pungen ville kontra.
Citera
2012-10-11, 20:13
Medlem
Vedklyvens avatar
Camilla Henemark är bara ett vimsigt höns som för närvarande försörjer sig på att sälja sina sexhistorier till Slaskmedia.

Några har hon väl varit i säng med, det vore ju konstigt annars, men mest är det fantasier.

Naturligtvis är det mest lukurativt att påstå att man haft affärer med Kungen. Något som slaskmedia slafsar i sig med god aptit liksom skvallerkärringarna som hänger på Flashback.
Citera
2012-10-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inte många som hon haft sex med direkt, så frågan är vad menar hon med hångel som stor grej?
Är det vad hon kallar för sex? Inte Frank, inte Kleerup, inte Dogge, skönhetsmissen, Salming och då återstår Roberto och Körberg alltså.

Och Roberto säger när hon va ung och snygg fick hon följa med hem en natt. Amen så snällt att han drog över riksludret. Jag brukar inte lägga moraliska aspekter på vem folk ligger med , men då man går ut i en bok för att tjäna pengar på det och inte ens kan separera hångel och sex då blir det smaklöst. Och hur lågt kan en människa sjunka?

Ärligt talat är det möjligen ADHD, som gör så att hon inte kan skilja på sex och hångel eller dans.
Tror inte ett enda ord på Henemark då hon uttalar sig, så många och dom förnekar.
Körberg kommer ge igen då han är lite av en huggädda på det viset att han inte gillar det här, och då kommer man få höra om just Camilla.

Möjligt att hon tror att någon är intresserad av vem hon hånglat med, men snälla det här är ju pinsamt.

Vad tycks dessa män ha gemensamt?

Dogge Doggelito - kokain - ADHD
Börje Salming - kokain
Paolo Roberto - kokain
Andreas Kleerup - kokain - ADHD
Tommy Körberg - kokain
Frank Andersson - kokain -ADHD

Kungen - ?? - ??

Edit: Fortsättning följer:

Björn Borg - kokain
Tomas Brolin - kokain
Citera
2012-10-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vad tycks dessa män ha gemensamt?

Dogge Doggelito - kokain
Börje Salming - kokain
Paolo Roberto - kokain
Andreas Kleerup - kokain
Tommy Körberg - kokain
Frank Andersson - kokain

Kungen - ??

Edit: Fortsättning följer:

Björn Borg - kokain
Tomas Brolin - kokain
Tror du är nåt på spåren, har själv träffat en tjej som jag litade på som både snortat och legat med knugen själv, detta efter en kväll på noppes
Citera
2012-10-11, 21:21
Medlem
Powergirls avatar
Citat:

Jag förstår att du är avundsjuk på Camilla men snälla dölj det lite mer är du snäll. Undrar hur många som kommer att anmäla henne för förtal? Min gissning är att ingen av de utpekade gör det.
När det gäller Körberg associerar jag till Ugglas låt "Jag mår illa". I övrigt har du rätt.
Citera
2012-10-11, 21:32
Medlem
Citat:

Nu vet jag inte hur du menar.

Dogge säger ju att :

– Säger hon det så stämmer det. Jag litar på henne till fullo, varför skulle hon hitta på något sånt liksom.

Körberg säger att "Vi har båda levt gränslösa liv och en sådan grej, vad är det."

Och Paolo påstår inte att han drog över henne EN gång

- Paolo Roberto svarar att det mycket väl kan ha varit så att en ung och väldigt snygg Camilla Henemark fick följa med hem någon gång.

Jag ser inte så mycket dementi i deras uttalanden. Ungefär som kungen..

Och att Frank Andersson säger att la Camilla uttalande är "bullshit" behöver inte betyda att det inte är sant utan att Frank i likhet med Körberg anser att det inte är värt att nämnas.

Jag noterar också att allt detta inte hände för 20 år sedan - som man gärna ville få det till när den motvillige kom ut - utan ca 10-14 år sedan.

De som på den tiden var gifta kanske inte önskar att sådana här historier kommer upp. De som var fria - som la Camilla - anser väl inte att det är så farligt att berätta hur man levde på den tiden med droger och sexuella äventyr lite här och var.

Men jag måste säga att kungen inte riktigt platsar i dessa kretsar med ADHD, droger och sex till höger och vänster när han nu på den tiden var väldigt mycket gift... därför blir det pinsamt för honom och hans familj. Inget under att dottern har flytt till andra sidan Atlanten.
Citera
2012-10-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag förstår att du är avundsjuk på Camilla men snälla dölj det lite mer är du snäll. Undrar hur många som kommer att anmäla henne för förtal? Min gissning är att ingen av de utpekade gör det.
När det gäller Körberg associerar jag till Ugglas låt "Jag mår illa". I övrigt har du rätt.

Jag tror inte att NÅGON kommer att stämma henne. Inte den där skönhetsmissen heller

Sen undrar jag lite när Silvia började åka skytteltrafik till Brasilien och komma därifrån helt sönderklipt? Var det då när hon fick reda på pungens eskapader och ansåg sig ha blivit för gammal och oduglig för gubben? Tragiskt i vilket fall som helst att vara gift med en skolpojke och försöka vara honom till lags..
Citera
2012-10-11, 22:00
Medlem
Supersmurfens avatar
Jag har delat en spliff med henne för ett par år sedan. Vi hånglade men bara lite. Tyckte hon var trevlig men hon svamlade (kanske pga att hon var stenad) ganska mycket.
Citera
2012-10-11, 22:24
Medlem
39ans avatar
Tror inte en enda kommer stämma henne för då kommer all sanning fram,tror nog hon sitter säkert,hon är nog smartare än många tror. Om vissa kallar henne hora vad är då alla horbockar för nåt.Tvivlar starkt att hon går ut med en massa osanningar i bokform och riskerar att bli stämd så vida pass om det är lögner. Hon sitter nog hemma och njuter nu. Hämnden är ljuv som det heter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in