Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Jag har även, håll i er, hört att de flesta duschar i vatten ...
Att folk i svängen tog kokain för 10 år sen är inget scoop, eller att folk sa att de gjorde det om så inte var fallet!
Jag håller med de som säger att om hon hade ljugit så hade hon gått ut med det tidigare, hon hade ju såklart gått ut med det tidigare i så fall, jag tror det är ett försvarstal, och tror att åtminstone det mesta är sant!
Så att sniffa kokain är/var lika vanligt som att duscha med vatten? Nejdu, ALLA sniffar/sniffade inte. Bara vissa. ALLA dricker inte alkohol heller - även om att det är mycket vanligare än kokain. Var och är vanligare.
Björn Borg exempelvis hotade stämma sin exsambo när hon "avslöjade" att han hade använt kokain. Så vanligt var det..
Jag tror faktiskt att la Camilla planerade att gå i graven med kungahistorian utan att yppa ett ord. Jag tror att hon blev uppriktigt förbannad över det lama intrycket som kungen gav när han "vände blad". En kraftfull dementi och hot om stämning skulle väl varit på sin plats. Nu gav kungen la Camilla till hyenorna utan att ens förvarna henne. Som hon har berättat kunde hon inte gå upprätt i sin egen lägenhet pga pressen. Alla andra tjänade storkovran på HENNES story - förutom hon själv.
Jag anser att hon gör helt rätt i att berätta hur det EGENTLIGEN var. Vilka hon låg med (om nu någon är intresserad - förutom kungen då) och hur hennes liv såg ut på den tiden.
Uppriktigt sagt hade jag ingen aning om hur vanliga drogerna är i alla möjliga kretsar. För jag förmodar att dessa kungakretsar sniffar likaväl. Jag har svårt att föreställa mig att folk som inte tål droger skulle vilja umgås med andra som gör det.
Sen blir det naturligtvis väldigt dubbelt när man försöker agera förebild - antingen som statsöverhuvud eller respektabel idrottsstjärna och samtidigt härja i drogpartyn.
Och det blir svårt att uppfostra tonårsbarn som också de umgås i ungefär samma kretsar vid Stureplan..