Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-11, 22:32
Medlem
wonderlands avatar
Frank är väl nygift och nyss fått barn med frugan..sånt spelar in. Även om det var ett tag sen är det klart att han inte vill snacka om det nu när han startat familj. Klart de har legat, varför skulle han tackat nej till henne.

Tror det mesta är sant, men självklart har hon kryddat till det lite också med vissa personer. Speciellt dom hon inte namnger.
Ingen kommer stämma henne heller, dels för förlagets jurist har "säkrat" boken, och sen går det väl att skriva lite tvetydigt så att det går att undgå att bli stämd för förtal. Det mest intressanta är väl det med Ryding, männen däremot är ju alla sådana som man kan se sig ligga runt speciellt när kokainet flödar fritt som föregående var inne på.
Citera
2012-10-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vad tycks dessa män ha gemensamt?

Dogge Doggelito - kokain
Börje Salming - kokain
Paolo Roberto - kokain
Andreas Kleerup - kokain
Tommy Körberg - kokain
Frank Andersson - kokain

Kungen - ??

Edit: Fortsättning följer:

Björn Borg - kokain
Tomas Brolin - kokain

Jag har även, håll i er, hört att de flesta duschar i vatten ...
Att folk i svängen tog kokain för 10 år sen är inget scoop, eller att folk sa att de gjorde det om så inte var fallet!
Jag håller med de som säger att om hon hade ljugit så hade hon gått ut med det tidigare, hon hade ju såklart gått ut med det tidigare i så fall, jag tror det är ett försvarstal, och tror att åtminstone det mesta är sant!
Citera
2012-10-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 39an
Tror inte en enda kommer stämma henne för då kommer all sanning fram,tror nog hon sitter säkert,hon är nog smartare än många tror. Om vissa kallar henne hora vad är då alla horbockar för nåt.Tvivlar starkt att hon går ut med en massa osanningar i bokform och riskerar att bli stämd så vida pass om det är lögner. Hon sitter nog hemma och njuter nu. Hämnden är ljuv som det heter

Jag tror också att hon talar sanning - åtminstone hennes sanning dvs. hur hon kommer ihåg det hela. Om sen killarna som också var påverkade och kanske lider av liknande störningar som la Camilla själv inte kommer ihåg samma saker bevisar inte att la Camilla skulle ljuga. Som Dogge sa: det finns ingen anledning att tvivla. Hade hon varit ute efter pengarna hade hon berättat detta långt tidigare. Men jag ser inte heller varför HON inte skulle få tjäna en slant på detta när "alla andra" gör det. Hon har lika stor rätt att skriva sina memoarer som Körberg - som precis har kommit ut med sina. Tyvärr är inte Körbergs sniffande lika intressant och även han har blivit kritiserad av Berghagen. Så alltid är det någon som inte gillar för att man berättar sanningen..

Också löjligt att försöka stämpla henne som "hora" samtidigt som liknande herrar skryter i media hur många damer de har fått ner. Nu senast Roger Moore som stolt konstaterade att han har haft fler kvinnor än James Bond . Innan dess Tom Jones. Innan dess Mick Jagger, Rod Steward.. you name it. Herrarna är det gott om och ingen kallar dem för "horbockar" eller "lössläppta".

Jag undrar också var gränsen gick för la Camilla? Blev hon "hora" efter att hon hade legat med Körberg? Eller med Paolo? Eller med Borg? Eller med kungen?
Citera
2012-10-11, 22:48
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bixxemad
Hur många av oss som ligger runt går till pressen och skryter om detta? Nej du fattar inte poängen.

"Går till pressen..." Man skulle säkert få enormt gehör för sina sexhistorier som okänd person.
Citera
2012-10-11, 22:52
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:

Också löjligt att försöka stämpla henne som "hora" samtidigt som liknande herrar skryter i media hur många damer de har fått ner. Nu senast Roger Moore som stolt konstaterade att han har haft fler kvinnor än James Bond . Innan dess Tom Jones. Innan dess Mick Jagger, Rod Steward.. you name it. Herrarna är det gott om och ingen kallar dem för "horbockar" eller "lössläppta".

Jag undrar också var gränsen gick för la Camilla? Blev hon "hora" efter att hon hade legat med Körberg? Eller med Paolo? Eller med Borg? Eller med kungen?

Vadå dom e ju inga horbockar, de är män som bestiger slynor.
Citera
2012-10-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Camilla Henemark är bara ett vimsigt höns som för närvarande försörjer sig på att sälja sina sexhistorier till Slaskmedia.

Några har hon väl varit i säng med, det vore ju konstigt annars, men mest är det fantasier.

Naturligtvis är det mest lukurativt att påstå att man haft affärer med Kungen. Något som slaskmedia slafsar i sig med god aptit liksom skvallerkärringarna som hänger på Flashback.

Men det var ju inte hon som gick ut med det, hon är en tjej som gillar sex, helt okej, men när hon försvarar en bok, med en bok, så är hon en sellout? Det är klart att hon får säga sin version, eller?
Citera
2012-10-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Jag har även, håll i er, hört att de flesta duschar i vatten ...
Att folk i svängen tog kokain för 10 år sen är inget scoop, eller att folk sa att de gjorde det om så inte var fallet!
Jag håller med de som säger att om hon hade ljugit så hade hon gått ut med det tidigare, hon hade ju såklart gått ut med det tidigare i så fall, jag tror det är ett försvarstal, och tror att åtminstone det mesta är sant!

Så att sniffa kokain är/var lika vanligt som att duscha med vatten? Nejdu, ALLA sniffar/sniffade inte. Bara vissa. ALLA dricker inte alkohol heller - även om att det är mycket vanligare än kokain. Var och är vanligare.

Björn Borg exempelvis hotade stämma sin exsambo när hon "avslöjade" att han hade använt kokain. Så vanligt var det..

Jag tror faktiskt att la Camilla planerade att gå i graven med kungahistorian utan att yppa ett ord. Jag tror att hon blev uppriktigt förbannad över det lama intrycket som kungen gav när han "vände blad". En kraftfull dementi och hot om stämning skulle väl varit på sin plats. Nu gav kungen la Camilla till hyenorna utan att ens förvarna henne. Som hon har berättat kunde hon inte gå upprätt i sin egen lägenhet pga pressen. Alla andra tjänade storkovran på HENNES story - förutom hon själv.

Jag anser att hon gör helt rätt i att berätta hur det EGENTLIGEN var. Vilka hon låg med (om nu någon är intresserad - förutom kungen då) och hur hennes liv såg ut på den tiden.

Uppriktigt sagt hade jag ingen aning om hur vanliga drogerna är i alla möjliga kretsar. För jag förmodar att dessa kungakretsar sniffar likaväl. Jag har svårt att föreställa mig att folk som inte tål droger skulle vilja umgås med andra som gör det.

Sen blir det naturligtvis väldigt dubbelt när man försöker agera förebild - antingen som statsöverhuvud eller respektabel idrottsstjärna och samtidigt härja i drogpartyn.

Och det blir svårt att uppfostra tonårsbarn som också de umgås i ungefär samma kretsar vid Stureplan..
Citera
2012-10-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PseudonymouZ
Vadå dom e ju inga horbockar, de är män som bestiger slynor.

Det blir verkligen patetiskt när män försöker försvara sig med att kvinnan är hora eller slyna eller att på den tiden var hon ung och vacker.. själv var man dum kokainist vars hjärna hade fått för många smällar..
Citera
2012-10-11, 23:32
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Det blir verkligen patetiskt när män försöker försvara sig med att kvinnan är hora eller slyna eller att på den tiden var hon ung och vacker.. själv var man dum kokainist vars hjärna hade fått för många smällar..

Vadå menar du att du e Camilla?
Citera
2012-10-11, 23:34
Medlem
Storblottarns avatar
Kvinnan är ett överviktigt vrak idag. En spillra av sitt forna Jag. Hela hennes tidigare liv "Army of Lovers" lade grunden till alla de psykiska problem hon idag har. Hon tyckte det var häftigt att leva ut det livet i samband med kändisskapet. Men hon var lika blåst i huvudet som många av dagens uppmärksamhetstörstande bloggbrudar. Hon hade lite tur som fick en tid i rampljuset, men hon använde den tiden på fel sätt. Idag är hon som sagt ett vrak, en trasig, fet människa, som har kontakt med psykvården och gråter ut i program som Malou om hur dåligt hon mår idag.

Saker och ting har konsekvenser. Livet är inte en räkmacka. Visst kan man glida genom ungdomen och vara ett svin på alla sätt och vis. Men det för oftast med sig konsekvenser i vuxen ålder. Du betalar idag, för vad du gjorde som ung. Speciellt för mediakåta ungdomar, som tror att deras framgång som unga gör dom osårbara i framtiden.

Man kanske kan säga att Camilla lade grunden för all misär dagens uppmärksamhetstörstande ungdomar går igenom. Har du ingen talang, så kan det bara sluta på ett sätt. Du blir ett vrak!

Det jag tycker är intressant, är hur denna mycket psykiskt störda människa, har fått för sig att hon kan få någon form av revansch genom sin bok. Jag kan lova er att inom bara några år så är hon lika körd i botten som hon var strax innan hon tog sig upp igen. Att försöka göra sig själv till en stjärna på grund av andras misstag har aldrig lönat sig psykiskt. Kanske du kan tjäna en slant på att sälja ut vänner och bekanta, men samvetet kommer alltid ikapp. Och så fet som denna kvinna redan är, pågrund av alkohol och piller, så kommer vi utan tvekan se henne ännu fetare om ett par år. Låt allting lägga sig. Sen kommer denna kvinna åter igen sitta i teve och gråta över hur fet, ful och taskig hon är.

Men skillnaden då är, att då har hon sålt alla de få vänner hon hade kvar sedan förr, och står helt ensam. Jag är övertygad om att Camilla kommer sluta sitt liv genom självmord. Att sälja andra för egen vinning skull, har aldrig slutat lyckligt.
Senast redigerad av Storblottarn 2012-10-11 kl. 23:41.
Citera
2012-10-11, 23:38
Citat:
Ursprungligen postat av 39an
Tror inte en enda kommer stämma henne för då kommer all sanning fram,tror nog hon sitter säkert,hon är nog smartare än många tror. Om vissa kallar henne hora vad är då alla horbockar för nåt.Tvivlar starkt att hon går ut med en massa osanningar i bokform och riskerar att bli stämd så vida pass om det är lögner. Hon sitter nog hemma och njuter nu. Hämnden är ljuv som det heter

Hur ska en sådan stämning se ut, vem kan bevisa vad har/inte har hänt för tjugo år sedan?
Dessutom om de träffats på krogen så faller hela "fallet" ihop pga fylla och lite annat, för vad gör man på krogen förutom krökar och raggar?
Citera
2012-10-11, 23:38
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Kvinnan är ett överviktigt vrak idag. En spillra av sitt forna Jag. Hela hennes tidigare liv "Army of Lovers" lade grunden till alla de psykiska problem hon idag har. Hon tyckte det var häftigt att leva ut det livet i samband med kändisskapet. Men hon var lika blåst i huvudet som många av dagens uppmärksamhetstörstande bloggbrudar. Hon hade lite tur som fick en tid i rampljuset, men hon använde den tiden på fel sätt. Idag är hon som sagt ett vrak, en trasig, fet människa, som har kontakt med psykvården och gråter ut i program som Malou om hur dåligt hon mår idag.

Saker och ting har konsekvenser. Livet är inte en räkmacka. Visst kan man glida genom ungdomen och vara ett svin på alla sätt och vis. Men det för oftast med sig konsekvenser i vuxen ålder. Du betalar idag, för vad du gjorde som ung. Speciellt för mediakåta ungdomar, som tror att deras framgång som unga gör dom osårbara i framtiden.

Man kanske kan säga att Camilla lade grunden för all misär dagens uppmärksamhetstörstande ungdomar går igenom. Har du ingen talang, så kan det bara sluta på ett sätt. Du blir ett vrak!

Det jag tycker är intressant, är hur denna mycket psykiskt störda människa, har fått för sig att hon kan få någon form av revansch genom sin bok. Jag kan lova er att inom bara några år så är hon lika körd i botten som hon var strax innan hon tog sig upp igen. Att försöka göra sig själv till en stjärna på grund av andras misstag har aldrig lönat sig psykiskt. Kanske du kan tjäna en slant på att sälja ut vänner och bekanta, men samvetet kommer alltid ikapp. Och så fet som denna kvinna redan är, pågrund av alkohol och piller, så kommer vi utan tvekan se henne ännu fetare om ett par år. Låt allting lägga sig. Sen kommer denna kvinna åter igen sitta i teve och gråta över hur fet, ful och taskig hon är.

Funkar väl helt okej emedan man får betalt för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in