Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Fan vad jag oroar mig nu

men hur länge har du gått på t.ex H på raken? Benzo? så vi vet vilka riktlinjer vi har.
Opiaterna har varit med mig i väldigt många år. Just heroinet har jag alltid brytit efter några månader som mest och då bytt till en annan opiat eller försökt brytit en stund..
Oxycontin och morfin fick jag tag i billigt ganska länge så det blev att man bytte till det efter en stund på heroinet. Nu är ju heroinet mer prisvärt men så var det inte tidigare.
Nu får du säkert mycket värre avis på t.ex heroinet än vad jag får, men tro mig, jag får rätt fullblodiga avisar jag också nuförtiden.
Benso däremot har jag nog inte upplevt riktigt starka avisar på då jag mer gått på det kortare perioder för att slippa slösa lika mycket på opiaterna. Har upplevt avisar där också men säkerligen inte så jävligt som det kan bli.
Nu verkar det väldigt individuellt hur jävlig avis man får på lyrican. Så det är ju inte alls säkert att din skulle bli speciellt jobbig.
Vill iallafall lägga en liten varning för att gå på lyrican för länge. Jag får extremt jobbig avis där iallafall och nästan ingenting hjälper.
Mvh