• 2
  • 3
2017-01-01, 03:21
Medlem
Solituders avatar
Jag kände av en jävla AT efter endast två månaders bruk. Tok visserligen 800mg till 1800mg om dagen, vilket säger sig själv att det inte är så bra. Nu har jag iallafall ridit ut stormen med hjälp av sub (som jag varit torsk på i 3 år) och benso som jag också varit torsk på av och till i flera år.
Får hem 10 gram Pregabalinpulver i veckan som jag beställt för att försöka trappa ner min brutala överkonsumtion av benso med. Det funkar bra åt det hållet med. Lyrica funkar bra mot opi och benso-at. Men jag äter typ 6mg rivotril, 4-6 mg xanor och 40 mg stesolid om dagen, så det är ju en del att trappa ner. Jag kan nog dock klara av att uthärda på enbart 6 mg rivotril och ett par mg xanor då jag nu även har 50 st Stilnox att sova på. Det är det enda som funkar för sömnen för min del.

Ska till beroenderådgivningen om ett par veckor och se vad dom är villiga att ge mig. Suben har jag lyckats trappa ner till runt 2mg om dagen, vilket är ungefär 10 ggr mindre än vad jag tidigare tog.
Behöver inte ens sub varje dag, varannan räcker, då halveringstiden är så lång. Men jag behöver åtminstone 2-4 mg varannan dag för att inte bli sjuk så att säga.
Senast redigerad av Solituder 2017-01-01 kl. 03:23.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in