• 2
  • 3
2010-07-30, 22:57
Medlem
Lesbisk porr r den bsta porren, fr hur sexiga r killar med sitt in och ut stnkande egentligen?
Citera
2010-08-02, 23:51
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madfox.
Tnder inte p penetrering med sexleksaker dock, det r hur avtndande som helst.

Sjlv s upptckte jag lesbisk porr just genom filmklipp med strap on-tjejer. Jag tycker det r astrkigt om det bara r tex 2 tjejer som ligger och myser och slickar varandra. Om de dremot gr loss p varandra med olika typer av vibrationer och plugar s r det riktigt nice. Bland det bsta r nr 2 tjejer sitter och juckar mot varandra med en double dong mellan sig.Schysst att se vem som kommer frst.

Snt hr tex:
http://www.fuckingmotherfucker.com/t...esbians-6.html

http://www3.fetishhitsgallery.com/pi...fl/211/p17.jpg
Citera
2010-08-03, 00:22
Tjejen lskar lesbisk porr, d hon r bi. Kan ha med det att gra. Hon tycker att heteroporr r trkigt d det hnder i princip samma sak hela tiden .
Citera
2010-08-09, 06:23
Medlem
Grumbledocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratburst
Tjejen lskar lesbisk porr, d hon r bi. Kan ha med det att gra. Hon tycker att heteroporr r trkigt d det hnder i princip samma sak hela tiden .

Vnta nu lite? :O
Lesbisk porr r vl nd den som r mest trkig, samma manver varje gng. Av med klderna, lite ljligt slickande och sedan en monsterdildo!
Lesbiskt kan vara bra, men d mste de ju spela "kta", precis som nr hetero-film r bra. Dock r det 99% och 1% skdespel dr ute, tyvrr
Samt alldeles fr mnga flatbrstade tjejer, kanske det r grejen?
Tjejen som tittar knner sig sexig och kvinnlig d de har minst 1-2 kupor strre n de "professionella"?
Citera
2012-09-20, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malle_6
Hej,

Jag har aldrigt sett porrfilm vare sig med min fru eller ngon annan tjej och har en fundering.

I en "normal" porrfilm idag s finns ju minst en lesbisk scen och scener med tv tjejer i trekant som lika grna lskar med varandra som med mannen.

Om jag sett en film dr det ens fanns minsta antydan till bgporr s hade jag kastat filmen.

Men vad tycker egentligen tjejer om lesbiska scener?
* Upphetsande, vilket bevisar att alla tjejer har en flata inombords?
* Avskyvrt?
* Uthrdligt?

Det r vidrigt med lebbsexscener i porrfilm ckligt ckligt ckligt. Bgporr dremot mycket trevligt. Har svrt fr flator verhuvudtaget. Blir illa tillmods bara jag ser dem p stan..
Citera
2012-09-21, 11:06
Medlem
anjer2s avatar
Hur vanligt det r att tjejer gillar det verlag vet jag inte. Knner en tjej som pstod sig lska lesbisk porr. Vi var iofs 15 r gamla nr hon sa det s hon kan ha sagt det fr att imponera p killarna
Citera
2012-09-21, 11:20
Medlem
Jag r ingen stor porrkonsument. Jag har svrt att hitta ngot som verkligen fr igng mig. Mainstreamporr r s fruktansvrt trkigt. Mnniskor som alla r stpta i samma form och gr och lter exakt likadant. Har man sett ett klipp har man sett alla. Tack och godnatt.

Men hittar jag ngot som tilltalar mig s kan jag fr all del g igng p lesbiska scener. Jag har gjort ngra halvhjrtade frsk med kvinnor s jag vet att jag inte tnder p tjejsex IRL men jag kan nd uppskatta att se tv (eller flera!) kvinnor som ser ut att ha det sknt tillsammans. ven om jag fredrar opassande smutsig heteroporr.
Citera
2012-09-21, 11:34
Medlem
Lady Bugs avatar
Jag gillar det inte, tycker att det r trkigt. Jag tnder p mn och vill se kuk. Helt enkelt
Citera
2012-09-21, 12:01
Medlem
Scherbatskys avatar
Tyckte om det frut. Men sen trttnade jag och nu fr tiden tycker jag bara att det r vldigt trkigt.
Citera
2012-09-21, 12:04
Medlem
Jag gillade det mer frr, det har blivit lite trkigt numera. Egentligen r all porr samma visa, det skiljer inte s mycket frn klipp till klipp. Men det r definitivt hetare n heteroporr.
Citera
2012-09-21, 13:05
Medlem
LittlePerverts avatar
Jag har nog aldrig i hela mitt liv kollat en hel porrfilm. Vill jag ha stimulans nr jag onanerar r det actionklipp jag vill ha. Lesbiska scener blir drfr ofta fr sega och jag gr dessutom inte igng p att se sexleksaker anvndas. Bst av tjejaction r nr en tjej blir knullad av en kille och samtidigt slickar en annan tjej.
Men nej, jag vljer inte att se rena lesbiska sexscener. Har inget emot det, men det r fr lngsamt och "fint"
Citera
2012-09-21, 13:40
Medlem
Jodkulas avatar
Om jag kollar porr brukar jag leta efter ngot srskilt och det r aldrig lesbiskt s jag ser sdant extremt sllan, men jag tycker inte det r ckligt eller avtndande. Inte s spnnande bara. Men trekanter med lite bi-knsla kan vara ganska hett. t bda hllen sas. S typiskt lebb-porr (dvs tv fejkstnande plastjejer och en jttedildo) gr bort, men lite antydningar till bi/leb sex gr utmrkt och ven bi/bg.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in