Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Det här tog en oanad vändning och jag har inte fått grepp på det ännu. Den president du tänker på tror jag är Dennis som var den förre vilken också fick golpapper upplagda här på Fb.
Hur detta ska utvecklas vet jag inte..Det var ju i princip Leo som fick största Bögsmällen så frågan är. Nu när Seb varslat Leo om att han minsann ska ska informera sina bröder i Outlaws om att Leo inte uppskattade att kallas bög eller hur det nu är, då är frågan kommer Leo söka skydd i Gangland och möjligen ta på sej Ganglands färger eller till och med en JACKA?
Nu förstår jag ironin. Detta blir nästan lite för mycket, jag behöver snart en paus till verkligheten.
En intressant tanke att Leo skulle söka skydd hos Gangland nu. Om detta slutar med att Leo än en gång får på sig en JACKA, så undrar jag hurpass lågt i hierarkin han kommer att få ta plats, och om han gör det motvilligt. Nu när Ante blivit support, kanske positionen som General återigen är öppen.
Gällande Seb Sylo Sahlgren har jag lite svårt att finna information om honom som skulle kunna vara av intresse. Dock har jag, efter att ha granskat hans FB, insett att han mycket väl kan vara typen som aktivt skulle kunna tänkas söka bråk med Raffa och faktiskt komma vinnande ur danstävlingen. Vidare verkar Seb inte vara typen som dansar vals, utan han ger intrycket av att vara en person som snarare vill dra sig till moshing i en moshpit. Med andra ord tror jag inte att Raffa kommer undan med sin skywalk här.
Dock fann jag hans blogg:
http://sebovic.soclog.se/
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Men att deras medlemmar kallar andra killar (Sina FB-vänner?) för bög över internet och sen hotar med att de ska skvallra för sin president när de blir inbjudna till att ta diskussionen mellan fyra ögon, tyder ju på att det är ett tungt gäng...
Av hans blogg att döma, så kan det faktiskt vara så att Seb själv inte längre är kriminell:
Citat:
Bloggar om vad jag tycker är rätt och fel, om livet som föredetta missbrukare och kriminell. Om livet som blivande familjefar och hur man kan få rätsida på tillvaron.
Detta känns som att han faktiskt tagit sig i kragen och valt att ta den smala vägen. All lycka åt honom om så vore fallet. Det kan ju också förklara varför han själv kanske inte kommer att närvara vid en eventuell dansbattle, utan vidarebefordrar Raffas danssteg till sitt crew som får ta över stafettpinnen tillika dansgolvet.