2012-09-03, 09:08
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
åkt på smörj av dem eller

Nej då hade jag väl kanske inte skrivit som jag gjorde...

Lite i ämnet då

Såg i ett svar på c23 att en ny stjärna har uppenbarat sig på c23 "redaktion" En Lena P som svara på en kommentar:

Vem kan detta nya fynd vara?
2012-09-03, 09:31
Medlem
Dimaks avatar
Detta ligga gänget kommer aldrig klara sig med de stora grabbarn kan jag säga det.!
2012-09-03, 09:33
Medlem
MontagueHWithnails avatar
En spännande utveckling från helgen – Raffa umgås med tidigare Gangland-presidenten Leo Sjöholm, en av få tidigare medlemmar som inte befunnit sig på Wanted-listan. Får vi händelsevis se en återförening?

http://minfil.se/AcP4Xdacb2

Alla är inte dock imponerade över bekantskapen:

http://minfil.se/E2PeX5a0bb

Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Att Raffa inte inser att han har blivit en rikspajas är en sak. Att Jonte Krig, som till synes verkar vara en normalintelligent person, inte förstått det är en helt annan. Jonte borde inse att det är dags att överge skeppet, för han står redan med vatten upp till knäna och skeppet sjunker än.

Jag tvingas medge min fullständiga förfäran inför faktumet att folk antyder att Jonte Krig på något vis skulle vara ”normalbegåvad”. Är detta, som termen antyder, representativt för gemene mans intellektuella nivå är det läge att börja se över sin migration till Liberia. Om man bara utgår från den senaste artikeln:

http://c23.nu/2012/09/01/gangland-s-media-jackpott-28802-antal-besokare/

Resonemangen får ”Robinson-Emma” att framstå som ett retoriskt geni. Språkbruket är typiskt för den korkade rättshaveristtypen som försöker slänga sig med högtravande tirader i förhoppningen om att någon som skall ta stackaren på allvar och i bästa fall betrakta denne vältalig – ohjälpliga vokabulära limitationer drar dock dessa försök i stöpet och det framstår endast som urbota fånigt.

Karln är 44 år gammal och tycker pubertala kickersgäng är det fränaste som står att finna – gissningsvis ett resultat av mångårig narkotikaledes fritering av hjärnbalken. För vidare belägg för dennes spektakulära retardation, skåda det briljanta genmälet till denna kommentar:

http://c23.nu/2012/09/01/gangland-s-media-jackpott-28802-antal-besokare/comment-page-1/#comment-3409

Undertecknat ”Lena P” – man behöver knappast vara professor i lingvistik för att lista ut vem som skrivit det där, se de tre första meningarna och i synnerhet skiljeteckensbruket däri:

”C23 Svarar !!
Tack för ditt inlägg !!
Det roar oss att se liknande kommentarer som ditt !!”
2012-09-03, 09:49
Medlem
Tror jag såg en kille med Gangland jacka i Kalmar igår kväll runt 8, halv nio tiden på Stationen. Hade varit och handlat på hojen och tog vägen förbi stationen och ser denna kille, som stod en bit ifrån vägen med liknande Gangland jacka. Körde förbi 3 gånger men såg inte riktigt om det verkligen var Gangland jacka eller inte, men det såg inte ut som det var herr Raffa pannkaka då det saknades en tyson tatuering.

Kunde inte ta fotto då han var en bit ifrån mig samt att jag satt på hojen. Så det var kanske Leo Sjöholm som var på väg hem efter deras påstådda bravader i Kalmar i helgen som Montague la ut bild om? http://minfil.se/AcP4Xdacb2

Eller är det någon i Kalmar som går runt med en Gagland jacka?
2012-09-03, 09:50
Medlem
Haha..Min favvo i den här dokusåpen är nog den där jojobantande fettsäcken General Hallberg-när åker han opp på wantedlistan?!
2012-09-03, 10:07
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
En spännande utveckling från helgen – Raffa umgås med tidigare Gangland-presidenten Leo Sjöholm, en av få tidigare medlemmar som inte befunnit sig på Wanted-listan. Får vi händelsevis se en återförening?

http://minfil.se/AcP4Xdacb2

Alla är inte dock imponerade över bekantskapen:

http://minfil.se/E2PeX5a0bb
En ny bekantskap uppenbarar sig.

Frågor som uppstår omgående är:
  • Vem är denna "Piddr"?
  • Vilka är Sebs bröder och varför skådar mitt norra öga att Seb kan stava till 'bröder'? Synvilla?
  • Hur kommer Raffa att reagera när han får se att han blivit ett komiskt objekt i den världen där "brödrar" existerar?
  • Hur kommer Raffa att reagera på att ha blivit kallad bög?
  • Sist men inte minst, vem är Seb S.S. och betyder detta att Leo bytt gruppering till en som varken respekterar eller tycker om Raffa?
  • Kommer Seb att få en yxa i present av Raffa, Vargas, Ante, Gangland World, Gangland Army, Gangland Hit Squad, Gangland Sweden, Norge, Tjekien, Thailand eller Indonesien?

Frågorna hopar sig i mitt huvud till den grad att det blir rörigt i mitt huvud för tillfället. Men jag tror att den här länken - Gangland/Leo/Seb - kan komma att bli betydelsefull för framtida komik i den här tråden. Om inte annat, så önskar jag mig att Raffa inte tar lätt på att bli kallad bög, utan faktiskt att han går "all-in" och börjar internetkriga mot den eminente Seb Sylo Sahlgren.

Citat:
Jag tvingas medge min fullständiga förfäran inför faktumet att folk antyder att Jonte Krig på något vis skulle vara ”normalbegåvad”. ...
Nåja, nu ska du inte ta det helt bokstavligt. Jag är tämligen säker på att Jonte faktiskt läser den här tråden, då han faktiskt har ganska bra koll på trådens utveckling och vad som sagts av vem. Visst kan jag finna det vara en bizarr hobby för en person i hans ålder, men sen slås jag av tanken på vuxna människor som leker med leksaker såsom radiostyrda bilar och modelltåg. Jag slås även av vetskapen av att jag själv är 30+ och planerar en gamingdator. Jag vill se mig som åtminstone normalbegåvad och därtill vill jag varken kasta sten i glashus eller trampa på någons ömma fot.

Att Jonte inte är språkligt begåvad står ju att finna i hans blogg, men han ter sig vara ett geni i jämförelse med vissa andra huvudaktörer i denna tragikomiska soppa.
2012-09-03, 10:11
Medlem
M.O.H.A.Ds avatar
en liten fågel viskade till mig att han sett fettot hallberg på "bandstanding" men det inlägget raderades.....och bandstanding ska nog vara bad standing......
2012-09-03, 10:18
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
En ny bekantskap uppenbarar sig.

Frågor som uppstår omgående är:
  • Vem är denna "Piddr"?
  • Vilka är Sebs bröder och varför skådar mitt norra öga att Seb kan stava till 'bröder'? Synvilla?
  • Hur kommer Raffa att reagera när han får se att han blivit ett komiskt objekt i den världen där "brödrar" existerar?
  • Hur kommer Raffa att reagera på att ha blivit kallad bög?
  • Sist men inte minst, vem är Seb S.S. och betyder detta att Leo bytt gruppering till en som varken respekterar eller tycker om Raffa?
  • Kommer Seb att få en yxa i present av Raffa, Vargas, Ante, Gangland World, Gangland Army, Gangland Hit Squad, Gangland Sweden, Norge, Tjekien, Thailand eller Indonesien?

Frågorna hopar sig i mitt huvud till den grad att det blir rörigt i mitt huvud för tillfället. Men jag tror att den här länken - Gangland/Leo/Seb - kan komma att bli betydelsefull för framtida komik i den här tråden. Om inte annat, så önskar jag mig att Raffa inte tar lätt på att bli kallad bög, utan faktiskt att han går "all-in" och börjar internetkriga mot den eminente Seb Sylo Sahlgren.

Nåja, nu ska du inte ta det helt bokstavligt. Jag är tämligen säker på att Jonte faktiskt läser den här tråden, då han faktiskt har ganska bra koll på trådens utveckling och vad som sagts av vem. Visst kan jag finna det vara en bizarr hobby för en person i hans ålder, men sen slås jag av tanken på vuxna människor som leker med leksaker såsom radiostyrda bilar och modelltåg. Jag slås även av vetskapen av att jag själv är 30+ och planerar en gamingdator. Jag vill se mig som åtminstone normalbegåvad och därtill vill jag varken kasta sten i glashus eller trampa på någons ömma fot.

Att Jonte inte är språkligt begåvad står ju att finna i hans blogg, men han ter sig vara ett geni i jämförelse med vissa andra huvudaktörer i denna tragikomiska soppa.

Pidder är före detta HA därefter TopDogz och numera Presidnt för Outlaws Sverige.
SYLO = SupportYourLocalOutlaws så vi får anta att han ska berätta för sina bröder i Outlaws MC

Detta når ju nya ironiska höjder hahaha
2012-09-03, 10:21
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.O.H.A.D
en liten fågel viskade till mig att han sett fettot hallberg på "bandstanding" men det inlägget raderades.....och bandstanding ska nog vara bad standing......

Men det går ju inte för vad Pussy sa innan hon försvann var att Raffa lånade Antes Dator och Telefon och mer eller mindr så det som hans egendom.
Så om han kickar Ante vems dator ska han då använda?

Är Ante IT ansvarig i Gangland?
2012-09-03, 10:21
Medlem
M.O.H.A.Ds avatar
http://minfil.se/9bQ1Xaa6b3/for.png
ja man får väl gratulera till .. nä fan stackars tjej ,är hon så utsvulten på kärlek att hon tar sveriges största pajas, oooooooo mänskligheten
2012-09-03, 10:28
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Pidder är före detta HA därefter TopDogz och numera Presidnt för Outlaws Sverige.
SYLO = SupportYourLocalOutlaws så vi får anta att han ska berätta för sina bröder i Outlaws MC

Detta når ju nya ironiska höjder hahaha
Vad jag förstått var väl Outlaws MCs förra president även han en internetkrigare och golbög, stämmer det? Jag vill dra mig till minnes att han haft en blogg och har utmanat diverse människor genom ett datorbaserat medium.

Kan denne Seb vara en man av det lite driftigare virket? Är det här ett krig som Raffa kan tänkas vilja ta del i, nu när Seb kastat handsken på backen, eller är Outlaws för små för honom? Kommer Leo att försöka medla mellan dessa grupperingar och kan detta i sin tur leda till ett ultimatum för Leo? Att Raffa inte är rädd för Outlaws känns rimligt att anta då han räds enbart sin nemesis, dörren, men Leo - kan han tänkas vara lite mer av det pacifistiska slaget?

Förklara gärna ironin för en mindre vetande. Finns det en komisk aspekt jag inte tänkt på, så vore det hemskt snällt om du ville hjälpa en medmänniska till mer glädje i livet!

Citat:
Men det går ju inte för vad Pussy sa innan hon försvann var att Raffa lånade Antes Dator och Telefon och mer eller mindr så det som hans egendom.

Kan Ante tänkas vara Ganglands representant i denna tråd? Det verkar ju faktiskt kunna passa in med den naiva tron på Vargas, att han följer med och tittar Raffa i ögonen när vederbörande har sex på dass, smeknamnet "Storstark", och faktumet att han faktiskt har en dator. En intressant teori som gått oss förbi, och faktiskt skulle kunna förklara en del av det komiska bakom Storstarks inlägg.
Senast redigerad av systemcepe 2012-09-03 kl. 10:33.
2012-09-03, 10:37
Medlem
M.O.H.A.Ds avatar
Citat:

jag kan sätta min högra tumme på att det är jonte"jagvillebligangsternärjagvarlitenmenmammasan ej" krig är it-ansvarig fast han förnekar,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in