2012-09-27, 13:20
Medlem
Har ett par frågor..

1. Vad är dimond(?)back och stranda cruuuzerzz
2. vart fan ligger blomstermåla? får inte in de på min gps
3. har de här något med karsuddens egen legend rapo att göra? tänkte ifall de 2 ovan nämnda var nya fantasi monster..

aja dom "KRIGANDE" "GÄNGEN" får MÖTAS på ICA Maxi för där har dom automatiska dörrar.. måste vara lite fair mot raffus
2012-09-27, 13:20
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper68
kriget verkar eskalerar.

http://c23.nu/2012/09/27/gangland-svarar-pa-krigsforklaringen-fran-dimondback-och-stranda-cruisers/

Gangland har gjort en del attacker, och nu verkar det sluta med riktig blodig uppgörelse.

Vad är det för attacker dom har gjort? Vi ser fram emot fler bilder där Raffa blir ägd och han sitter och snorar blod och skriker efter Stesolid.
2012-09-27, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Vad är det för attacker dom har gjort? Vi ser fram emot fler bilder där Raffa blir ägd och han sitter och snorar blod och skriker efter Stesolid.
Fattar inte vad smålands posten håller på med, det är för fan ett pågående gängkrig med blodiga uppgörelser varje dag och inte ett knyst om detta från dem
2012-09-27, 13:23
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
Har ett par frågor..

1. Vad är dimond(?)back och stranda cruuuzerzz
2. vart fan ligger blomstermåla? får inte in de på min gps
3. har de här något med karsuddens egen legend rapo att göra? tänkte ifall de 2 ovan nämnda var nya fantasi monster..

aja dom "KRIGANDE" "GÄNGEN" får MÖTAS på ICA Maxi för där har dom automatiska dörrar.. måste vara lite fair mot raffus

Här har du Blomstermåla http://sv.wikipedia.org/wiki/Blomsterm%C3%A5la

Men vågar nästan säga att ingen av dessa har med Konsumterroristen att göra...

Systemcp la upp lite bra länkar till några inblandade..
2012-09-27, 13:36
Medlem
nu ska stranda cruisers tydligen ha någon fest i deras klubbhus på lördag ( dom har klubbhus !! ) kanske raffa skulle åka dit och mota olle i grind så att säga? Samhallraffa kan kanske överta cruisers klubbhus om han råkar vinna slaget...eller kommer in genom dörren...Kan bli en fin drabbning i blomstermåla...någon som tror dörrarnas konung raffa vågar detta?
2012-09-27, 13:40
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
nu ska stranda cruisers tydligen ha någon fest i deras klubbhus på lördag ( dom har klubbhus !! ) kanske raffa skulle åka dit och mota olle i grind så att säga? Samhallraffa kan kanske överta cruisers klubbhus om han råkar vinna slaget...eller kommer in genom dörren...Kan bli en fin drabbning i blomstermåla...någon som tror dörrarnas konung raffa vågar detta?

Självklart vågar han inte det för deras 6 medlemmar är ju 4 mer än Ganglands 10 youtube medlemmar..

Eller som man säger "6 Raggers är fler än 10 Youtubers"
2012-09-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Självklart vågar han inte det för deras 6 medlemmar är ju 4 mer än Ganglands 10 youtube medlemmar..

Eller som man säger "6 Raggers är fler än 10 Youtubers"

Samhallraffa måste anta utmaningen vi vill se "fotton" från kriget Det här kan bli slutet på denna tråd.
2012-09-27, 13:45
Medlem
Nu börjar det bli jävligt rörigt här. Jag tycker att jag brukar ha hyfsad koll men nu går det utför. Gangland, med raffa i spetsen envisas att skriva det hela som EAMC, vilka är detta?

De som vi har uppe på tapeten nu är Neckbenders med Pierre Ahlberg, som verkligen inte borde kalla sig EAMC?, Pierre (Baronen84, http://www.facebook.com/pierre.ahlberg) har även vart härinne och skrivit sin sida av historien: https://www.flashback.org/sp39536144. Vilket får mig att tro att det inte handlar om Neckbenders överhuvudtaget, så jag personligen tror att Pierre Ahlberg i Neckbenders kan ta bort kevlaren på hans dörrar.

Sen har vi även East Coast Riders MC som rent logiskt kallar sig själva ECR-MC och inte EAMC.

Vi har även fått ta del av ett mail från Diamondbacks och Stranda Cruisers ska hjälpa till med kriget emot Raffa på sidan av ECR-MC, eller som jag ser det skrivet i mailet nämligen Pierre Ahlstedt som jag antar då är den som Raffa är ute efter, och som är medlem i ECR-MC, eller är han med i en tredje mc klubb EAMC? (East Assholes MC, eller vad?)

Hmm, finns bara en Pierre Ahlstedt bokförd i Sverige och han bor i Tranås?

EDIT: Vi bör nog passa oss, raffa är oss i hälarna tror jag.

Citat:
http://c23.nu/2012/09/27/gangland-svarar-pa-krigsforklaringen-fran-dimondback-och-stranda-cruisers/

Raffa låter även hälsa att han är så otroligt trött på folket på Flashback som sitter och gissar och tror saker, som förfalskar och inbillar sig att dom har någon form av vetskap.

Dom är inte fullt så säkra som dom kan tro där bakom sina dataskärmar !!
Senast redigerad av kalmar3999 2012-09-27 kl. 13:50.
2012-09-27, 13:52
Medlem
Fick ett sms av en vän som har kontakter i Vimmerby. Säkert tagits upp men måste ändå skriva det här:

"Haha, var ju "gängbråk" här för några veckor sen, gjort sönder massa däck på några parkerade bilar och kastat sten på ett hus."

Ska försöka få löpande rapportering från händelsernas centrum.
2012-09-27, 13:53
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Samhallraffa måste anta utmaningen vi vill se "fotton" från kriget Det här kan bli slutet på denna tråd.

Tror inte det blir något slut utan mer att man får se något liknande Joel Konsumterroristen Rapo. Raffa kommer med stor sannolikhet efter alla dessa internet turer få någon form av liknande vård som Rapo vilket såklart medför att han kan kriga på vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av kalmar3999
Nu börjar det bli jävligt rörigt här. Jag tycker att jag brukar ha hyfsad koll men nu går det utför. Gangland, med raffa i spetsen envisas att skriva det hela som EAMC, vilka är detta?

De som vi har uppe på tapeten nu är Neckbenders med Pierre Ahlberg, som verkligen inte borde kalla sig EAMC?, Pierre (Baronen84, http://www.facebook.com/pierre.ahlberg) har även vart härinne och skrivit sin sida av historien: https://www.flashback.org/sp39536144. Vilket får mig att tro att det inte handlar om Neckbenders överhuvudtaget, så jag personligen tror att Pierre Ahlberg i Neckbenders kan ta bort kevlaren på hans dörrar.

Sen har vi även East Coast Riders MC som rent logiskt kallar sig själva ECR-MC och inte EAMC.

Vi har även fått ta del av ett mail från Diamondbacks och Stranda Cruisers ska hjälpa till med kriget emot Raffa på sidan av ECR-MC, eller som jag ser det skrivet i mailet nämligen Pierre Ahlstedt som jag antar då är den som Raffa är ute efter, och som är medlem i ECR-MC, eller är han med i en tredje mc klubb EAMC? (East Assholes MC, eller vad?)

Hmm, finns bara en Pierre Ahlstedt bokförd i Sverige och han bor i Tranås?

Bra sammanfattning för det börjar bli jävligt rörigt med namn och klubbar.
2012-09-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noooooo
Fick ett sms av en vän som har kontakter i Vimmerby. Säkert tagits upp men måste ändå skriva det här:

"Haha, var ju "gängbråk" här för några veckor sen, gjort sönder massa däck på några parkerade bilar och kastat sten på ett hus."

Ska försöka få löpande rapportering från händelsernas centrum.

däck är vanligt att förstöra i pippiland, det gjorde ju helenmördaren ulf olsson också när han bodde där....
2012-09-27, 13:56
Medlem
systemcepes avatar
Gällande mailet på C23 från Gangland:

Jag undrar vem som kan ha skrivit det. Det är inte Raffa. Det märks på språket och stavningen, men däremot verkar Jontes språk och stavning passa in - iallafall initialt. Mellanslag, utropstecken, utropstecken. Men jag vill påpeka att stavningen och språkbruket är lite annorlunda jämfört med Jontes, vilket gör mig väldigt osäker på det.

Har vi alltså en ny begåvning att göra med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in