Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om det är okej skulle jag vilja ha lite plats att diskutera JL och hans fest denna kväll. Ni som vet vem JL är vet att han hade en egen liten bostad i form av en husvagn bakom sina föräldrars hus på Marieholmsleden där det ofta förekom fester.
Kan det ha varit någon från denna "efterfest" som följde Helena hem de sista 100 meter.
Ber om ursäkt Ullberg, detta har ju inget med dig att göra, men kanske du minns något som passerade under natten i en taxi.
Jag vill kommentera dessa påstående eftersom dem är helt fel.
J.L var på denna kväll på fest i radbyn och var aldrig nere på stan den kvällen.
På den festen var även B.W och Sh*** som åkte i en ljus opel .... Bägge drack
men körde ändå bil ganska tidigt från festen. De kom inte tillbaka dit efter de lämnat.
J.L har aldrig bott i husvagnen som tillhörde hans Mor. Den utnyttjades endast som
"gäststuga" när föräldrarna hade släkt o vänner på besök. Ev kan hans bror bott i den
kortare perioder på sommaren då han endast hade en liten skrubb som rum i huset.
J.L bodde vid tidpunkten på "långkorven" med sin flickvän och sin dotter som var ca 7 mån gammal.
J.L kände inte Christer R*** eller umgicks med honom alls. Han kände "till" honom som förmodligen
alla i Mariestad gjorde.
Om det finns några oklarheter så kan jag ta reda på mer uppgifter....