Citat:
Ursprungligen postat av niffeman
Efter 7 månader har vi kommit upp i 2 sidor här.
I den här tråden
https://www.flashback.org/t1285502
har det tillkommit 32 sidor under samma tid.
Det speglar kanske intresset för den seriösa massagen.
Hej! Du har mycket riktigt rätt. De som går på thaimassage för seriositeten är antingen realistiskt få, eller så är de inte på flashback och hänger och skriver om deras besök.
Jag som skapade tråden kan väl likväl bidra med en ny salong i Stockholm som jag besökte häromdagen. Det ska mycket till för att jag ska
GILLA en salong.
Salong är nyöppnad och heter
Natural Beauty Spa och ligger i Bromma, nära Alvik/Mossen. Den är Börsnoterad på TMG

. Där ges
mycket bra massage. De som jobbar är två damer runt 30-40. Ena är mycket skicklig på Body Scrub och Spaliknande behandlingar medans den andra, vars diplom hänger på väggen i skrivbordssalen tydligen ska vara mycket skicklig massös med bra nypor. Jag blev masserad av den föregående och hennes massage var
otroligt bra den halvtimman jag beställde. Svenskan är det inget problem med i och med att de verkar rätt så intelligenta dvs de förstår. Interiören är dessutom [b]top 2 fräschaste [b] tillsammans med den första salongen i denna tråd.
Jag tycker att även om man vill ha utlopp för sina sexuella begär och man inte får så mycket utan sina sedlar, så tycker jag att vissa salonger förtjänar respekt för att de ger
seriös massage. Några av kraven är på min lista är:
1) trevligt bemötande
2) fräsch salong med möjlighet till dusch, fräscha madrasser, nytvättade
handdukar!!! etc.
3) Bra tidshållning, och frågan "Hur vill du ha massagen? Var har du ont? etc..."
Alla dessa kriterier uppnådde
Natural Beauty Spa. Man kan också ta en traditionell fot/benmassage sittandes på fåtöljen. Det kanske jag ska prova nästa gång.
Om man tycker att man har fått en
GRYM massage, tycker jag dessutom man kan ge lite pengar i dricks. Detta uppmanar kvinnorna att fortsätta i samma riktning och att sträva efter att bli ännu bättre!
ps. När jag ankom fick jag ett glas vatten med en citronbit i. Farbrorn som blev klar med sin massage fick ett glas rykande färskt te!