2012-06-16, 17:50
Moderator
Chantres avatar
Antalet danska flyktingar till Malmö har minskat.

Citat:
Enligt dansk statistik har flyktingströmmen minskat med 400 personer 2011 jämfört med året före.

http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/sverige/varningar-bubblar-om-bopriserna_7280767.svd

Inbördeskriget i Danmark är över nu?
Citera
2012-06-17, 11:48
Medlem
Volvo-araben häktad efter vansinneskörningen

http://avpixlat.info/2012/06/15/volvomannen-begard-haktad-efter-vansinneskorningen/

en bra kommentar på artikeln.....
Citat:
Någon som kan förklara för mig varför man "flyr" från ett land för att sedan ägna sig åt grov brottslighet i det landet som tar emot personen och ger honom/henne uppehållstillstånd?

En person som riskerar sitt uppehållstillstånd genom att ägna sig åt brottslighet saknar givetvis skyddskäl och ska ut ur landet omedelbart!

R.I.P. Göran
Senast redigerad av ascheberg 2012-06-17 kl. 11:51.
Citera
2012-06-18, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Volvo-araben häktad efter vansinneskörningen

http://avpixlat.info/2012/06/15/volvomannen-begard-haktad-efter-vansinneskorningen/

en bra kommentar på artikeln.....

R.I.P. Göran

Bra fråga.

Hoppas att vi tar efter dansken 2014, d.v.s. ut med skräpet. Det enda parasiterna fruktar.
Citera
2012-06-18, 00:37
Medlem
Jonezs avatar
När ni går runt här i Malmö så se alltid till att ha skottsäker väst och bär inte på kontanter för det ryker snabbare än snabbt. Titta inte heller på invandrare i ögonen, chansen är stor att de tar illa upp och rånar en

Snälla sluta snacka skit om Malmö ni är så patetiska så det inte är sant. Väx upp
Citera
2012-06-18, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonez
När ni går runt här i Malmö så se alltid till att ha skottsäker väst och bär inte på kontanter för det ryker snabbare än snabbt. Titta inte heller på invandrare i ögonen, chansen är stor att de tar illa upp och rånar en

Snälla sluta snacka skit om Malmö ni är så patetiska så det inte är sant. Väx upp

http://www.malmo.se/Medborgare/Forskola--utbildning/Utbildning-for-vuxna/Svenskundervisning-for-invandrare-sfi.html
Citera
2012-06-18, 00:41
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:

Är du rädd att din narkotikahandel på Sevedsplan är hotat nu när Malmö får så pass stor medial publicitet?
Citera
2012-06-18, 00:44
Medlem
SummerWines avatar
Jag har aldrig blivit utsatt för något men Malmö är ingen trevlig stad direkt. Saker och ting står förfan på arabiska, bara det gör mig irriterad. Den allmänna standarden på butiker och stadens "pynt" är väldigt låg.
Citera
2012-06-18, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Jag har aldrig blivit utsatt för något men Malmö är ingen trevlig stad direkt. Saker och ting står förfan på arabiska, bara det gör mig irriterad. Den allmänna standarden på butiker och stadens "pynt" är väldigt låg.

Välkommen till västra Malmö, då är du tillbaka i Sverige igen.
Citera
2012-06-18, 01:04
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Välkommen till västra Malmö, då är du tillbaka i Sverige igen.

Sommartid har ni ju turkiska badet nere i hela Västra Hamnen.
Citera
2012-06-18, 01:08
Medlem
Jonezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiskOchSDare
Är du rädd att din narkotikahandel på Sevedsplan är hotat nu när Malmö får så pass stor medial publicitet?

Det skulle man tro bara för att jag är emot er men nej, jag säljer varken knark eller rånar svennar på era telefoner. Jag är en vanlig medborgare som ser staden med verkliga ögon. Okej Malmö stad är inte perfekt men det är ingen annan stad heller så sluta dömma. Finns kriminella svenskar också bara så ni vet..
Citera
2012-06-18, 01:14
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Det skulle man tro bara för att jag är emot er men nej, jag säljer varken knark eller rånar svennar på era telefoner. Jag är en vanlig medborgare som ser staden med verkliga ögon. Okej Malmö stad är inte perfekt men det är ingen annan stad heller så sluta dömma. Finns kriminella svenskar också bara så ni vet..

Alla som bor i Sverige är svenskar vilket leder till att "svenskarna" som på något sätt beter sig illa drar hela Sverige i skiten.
Jag vet inte hur många kriminella svenska man får höra om i Norge. Sist var det två "svenskor" som åkte dit med 100 Kg Khat.
Citera
2012-06-18, 01:14
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Sommartid har ni ju turkiska badet nere i hela Västra Hamnen.

Turkiskt bad i sig (d.v.s. inrättningen) är i och för sig ganska trevligt. Som finskättad är jag också besviken över att den finska bastun inte har slagit igenom i Sverige. Min flickvän försökte dölja för mig att hennes föräldrar använde sin bastu som förråd, eftersom hon var rädd att det skulle göra ont i min själ att se det. Det stämde, det gjorde ont i själen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in