2012-06-02, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Torkar du dig ordentligt när du har bajsat? Det kanske är rester som sitter kvar och lämnar spår efter sig? Svettas kan man göra även när det är kallt..

Sen alla dina äckliga förslag är bara otroligt löjliga, väx upp eller nått.

Mina förslag är mina och jag gör vad jag vill, det ska inte du komma och ändra på, fattar du det? I övrigt så torkar jag mig ordentligt så ditt förslag är lika värdelöst som resten av ditt inlägg.
Citera
2012-06-02, 15:17
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumInsideMe
Mina förslag är mina och jag gör vad jag vill, det ska inte du komma och ändra på, fattar du det? I övrigt så torkar jag mig ordentligt så ditt förslag är lika värdelöst som resten av ditt inlägg.

Dina förslag påverkar andra, så jag har all rätt att säga vad jag vill om saken. Och jag tycker dom är idiotiska.

Och nej.. tror inte du torkar dig ordentligt, sen svettas du och vips så har du dina bromsspår. Så lär dig torka dig eller tvätta av med vatten.
Citera
2012-06-02, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Okej nu kan vi väl vara lite seriösa och kanske ge TS lite bra förslag

TS för det första så är du väl en man, för att vara säkert så att inte din inkontinens beror på förlossning!

Okej, brukar du ha eller har du haft förstoppning i en längre tid? Säg mig hur brukar din avföring vara, är den lös eller fast?

Anal inkontinens (avföringsinkontinens) kan bero på många saker från analsex till neurologiska sjukdomar som MS. Anal inkontinens kan också orsakas av förlossning eller om man krystar när man är förstoppat. Det är vanligt att man får en försvagat ringmuskel med åren men det är vanligast hos äldre människor.

Har du andra symtom som du märkt på sistone? Hur länge har detta pågått? Ser din avföring annorlunda ut eller är den som vanlig?

Förutom att ha konstaterat att du inte lider av hemorrojder vad har läkaren annars sagt?

Tack för ett trevligt och behjälpligt inlägg i debatten.

Man är jag så förlossning är det inte, i övrigt har jag aldrig haft problem med mage eller avföring förutom vid magsjuka, något jag inte haft på 10 år. Min avföring är oftast fast och hård och blir som sämst 25% lös kanske.

Analsex idkar jag icke och MS kan jag inte tänka mig att jag har då jag inte ens är över 40. Allt annat är som vanligt och inga andra symptom. Detta har pågått i 5-6 år nu och läkarna har inte hittat något och hela tiden sagt det är på grund av kostvanor och vägrat inse att min avföring är fast och fin, trots jag gett de två exemplar vid olika tillfällen. Jag överväger vända mig till naturläkemedel eller alternativ medicin nu då västvärlden har en synnerlig tråkig syn på mitt problem.
Citera
2012-06-02, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Dina förslag påverkar andra, så jag har all rätt att säga vad jag vill om saken. Och jag tycker dom är idiotiska.

Och nej.. tror inte du torkar dig ordentligt, sen svettas du och vips så har du dina bromsspår. Så lär dig torka dig eller tvätta av med vatten.

Kom hit så ska jag torka mig ordentligt och stoppa pappret i käften på dig din billiga knulldocka. Det är inget fel på min torkning, vilket jag redan skrivit. Du är fan en pantad och korkad slyna, lämna tråden din jävla idiot om du inte kan komma med riktiga förslag.
Citera
2012-06-02, 15:25
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Kom hit så ska jag torka mig ordentligt och stoppa pappret i käften på dig din billiga knulldocka. Det är inget fel på min torkning, vilket jag redan skrivit. Du är fan en pantad och korkad slyna, lämna tråden din jävla idiot om du inte kan komma med riktiga förslag.

Tror det är all cum inside you som läcker ut, se till att grabbarna som sprutar dig i röven har kondom så slipper du problemet.

Du är ett litet äckel med allt ditt jag ska kleta mitt bajs här och där, sorry.
Citera
2012-06-02, 17:15
Medlem
Zijns avatar
Är det bara jag som drar slutsatsen klåda + läckage = hemorrojder?
Citera
2012-06-03, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zijn
Är det bara jag som drar slutsatsen klåda + läckage = hemorrojder?

OT: Du är totalt värdelös och kan inte vara 18 år då du inte läst trådens första inlägg. Dra åt helvete fittslem.

För övrigt läcker röven igen och nu testade jag med "pappersbindan" och resultatet är att den är täckt av bajs. Så nu ska jag lägga den här bindan i tvättstugan och hoppas att nästa person som går in där kan avgöra vad problemet är och skriva en lapp.
Citera
2012-06-03, 15:33
Medlem
Krugges avatar
Citat:
OT: Du är totalt värdelös och kan inte vara 18 år då du inte läst trådens första inlägg. Dra åt helvete fittslem.

För övrigt läcker röven igen och nu testade jag med "pappersbindan" och resultatet är att den är täckt av bajs. Så nu ska jag lägga den här bindan i tvättstugan och hoppas att nästa person som går in där kan avgöra vad problemet är och skriva en lapp.

Sätt upp en binda i entrén också och fråga om någon granne vet vad problemet är?
Citera
2012-06-03, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krugge
Sätt upp en binda i entrén också och fråga om någon granne vet vad problemet är?

Mina grannar är idioter som ska hålla käften. Jag är fly förbannad på dessa idioter. Har god lust att kleta in bajs på deras postlådor alternativt lägga ett använt papper i varje fack så de har något kul att titta på imorgon. De förtjänar bajspapper och någon kanske kan hjälpa. Grannar äter bajs. Så är det bara.
Citera
2012-06-03, 17:30
Medlem
Vänd dig inte till naturmedicinen vad du än gör. Tjata dig till en remiss till en mag-tarm läkare.

Antar att du redan har läst det, men här har du wikin: http://en.wikipedia.org/wiki/Fecal_incontinence
Citera
2012-06-03, 18:27
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Lös i magen kan det inte vara då när jag väl bajsar så är det hård och ärorik avföring som lämnar min tarm. Aldrig i mitt vuxna liv fisit och släppt löst bajs i kalsongen så detta är något helt annat. Att använda toapapper som "binda" är intressant, låta den ligga en hel dag vid analen och sen kan man lämna detta papper på bussen, t-banan eller liknande kanske. Alternativt hos en god vän i dennes soffa. Om man inte vill vara snäll och spola ner pappret. Det borde bli en trevlig "binda" efter en dag i kalsongen dock. Ska testa detta.

fan va vidrigt att ha samma pappersbit hela dagen, byt varje gång när du går på toaletten istället.
Citera
2012-06-03, 18:52
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:

Citat:
Mina grannar är idioter som ska hålla käften. Jag är fly förbannad på dessa idioter. Har god lust att kleta in bajs på deras postlådor alternativt lägga ett använt papper i varje fack så de har något kul att titta på imorgon. De förtjänar bajspapper och någon kanske kan hjälpa. Grannar äter bajs. Så är det bara.

Jag tolkar det som att du blir lite irriterad när folk frågar efter kompletterande information..??

Min amatörmässiga analys blir att du är ett smyghomo som inte fattar att det kommer tillbaka samma väg som det kom in...

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in