Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Hur vanligt är det egentligen att man gör slut för att man får för lite sex?
Har själv gjort slut med en person en gång bara för att h*n inte ville ha sex så ofta.
H*n ville knappt ha sex en gång i veckan, tycker själv att man minst måste kunna få 4-5 gånger i veckan annars är det för lite! eller har jag fel?
Det finns såna tjejer, som faktiskt inte gillar att knulla direkt. Det är underligt. Men jag har hört det, och sett att de är såna, och det är en rätt stor del av tjejerna. Minst 20% av alla tjejer nöjer sig med en gång eller mindre i veckan.
Sen kan de vara hur kära som helst ändå.
Jag har alltid löst "problemet" genom att vara otrogen. Jag tycker jag har rätt till sex, och hittills så har jag aldrig träffat en tjej som kan leva upp till mina krav. Sen har jag ju kravet också att ha sex med andra tjejer, och då är man tvungen att ljuga av förklarliga skäl: blåljuga helt enkelt, eller blankt "erkänna", "gör slut då" har jag sagt. Men ljugit igen, och sagt att det var en engångshändelse.
Men sanningen är ju att vi män är skapta såna, att vilja ha sex med alla snygga tjejer. Att det är naturligt, och därmed rätt att ta sig rätten. Men man måste ju sköta det snyggt, så att det blir oupptäckt naturligtvis.
Min tjej får vara otrogen om hon har behov av det, men jag vill inte se eller höras tala om det. Då blir jag jävligt förbannad.