Citat:
Ursprungligen postat av
Hahaxoxo666
Jag ljög kanske när jag sa att det gick ”bra”, lever i ofrivilligt celibat sedan en månad tillbaka. Har absolut folk på tråden men ingen som riktigt fångar mitt intresse. Haft minskad sexlust sedan jag stoppade in min spiral och började med antidepp. Slutade däremot med antidepp i feb ungefär. Bara gått och väntat på att suget kommer tillbaka. Å jo fan har de kommit tillbaka. Det är lek och smek varje kväll och har varit det i tre veckor… blir galen snart.
Ja, vad kul.
Vissa behöver eller vill ha mycket och andra av olika anledningar vill inte ha något.
Jag känner galna saker som. Vill ha sex med andra är väl en klassiker. Men det jag sett är också en som varit sjuk och opererat bort en del av hjärnan så där försvann suget. Sedan finns det vissa som inte känner för kroppskontakt vilket gör att sådana övningar inte sker alls eller ofta. Finns sjukdom där man har felvrid i hjärnan och upphetsad hela tiden.
Det sista spannet är ju att alla är olika.
Varför är det så svårt för folk att fråga och eller säga vad de vill och samtidigt hur kan den andra inte fatta vad dem håller på med?