• 1
  • 2
2008-11-26, 10:57
Medlem
evil_berits avatar
Jag har hrt att man kan f tag p syntetiskt urin till drogtester som gller unisex ngon som vet vart?
Citera
2008-11-26, 11:03
Medlem
cannaBes avatar
whizzinator
Citera
2008-11-26, 14:09
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evil_berit
Jag har hrt att man kan f tag p syntetiskt urin till drogtester som gller unisex ngon som vet vart?

vad r unisex drogtester och nr blev urin analyser knsbestmda ?
Citera
2008-11-26, 14:19
Medlem
dominaxs avatar
Dom kollar inte pissets "kn"
Citera
2012-05-31, 00:25
Medlem
Bumpar denna istllet fr att gra en egen.

Hur bra funkar det med syntetiskt urin egentligen? Tnker p att de kan vl testa och se att det r syntetiskt? Allts att det inte har ngot kn typ?!

Jag menar vid vanliga testar t.ex. fr nyanstllningar osv. Antar att det enbart r ett EMIT test de utfr d? Testar de urinets kn d?

Hos polisen (inget fr mig men bra att veta), antar att de gr ett GC/MS test? Testar de knet p pisset d?

Vilket syntetiskt urin ska man ha? Ngon som testat whizzinator's egna?
Citera
2021-11-13, 08:45
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elNaturalee
Bumpar denna istllet fr att gra en egen.

Hur bra funkar det med syntetiskt urin egentligen? Tnker p att de kan vl testa och se att det r syntetiskt? Allts att det inte har ngot kn typ?!

Jag menar vid vanliga testar t.ex. fr nyanstllningar osv. Antar att det enbart r ett EMIT test de utfr d? Testar de urinets kn d?

Hos polisen (inget fr mig men bra att veta), antar att de gr ett GC/MS test? Testar de knet p pisset d?

Vilket syntetiskt urin ska man ha? Ngon som testat whizzinator's egna?

Jag ska pissa p mndag, bestllde urin frn smoketower.se.
Kommer kra med en vrmekudde jag kncker fr att f upp temperaturen ngot, kpte klart urin och inte gulfrgat om ngon undrar, jag har frdelen att det inte r ett vervakat pissprov s jag fr vara ifred och kan mecka med grejerna ostrt.
Det enda jag r ngot nojig ver r att Dr Piss ska intressera sig fr frgen p pisset och att temperaturen p muggen ska knnas ngot off. terkommer med fltrapport.
Citera
2021-11-13, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakt0rDestrukt0r
Jag ska pissa p mndag, bestllde urin frn smoketower.se.
Kommer kra med en vrmekudde jag kncker fr att f upp temperaturen ngot, kpte klart urin och inte gulfrgat om ngon undrar, jag har frdelen att det inte r ett vervakat pissprov s jag fr vara ifred och kan mecka med grejerna ostrt.
Det enda jag r ngot nojig ver r att Dr Piss ska intressera sig fr frgen p pisset och att temperaturen p muggen ska knnas ngot off. terkommer med fltrapport.

Vart kan du vlja vilken frg det ska vara?
Det enda jag kan se p sidan r de olika frgkoderna, men det handlar ju bara om olika kreatinin- och pH-niver, inte sjlva frgen p urinen?

Jag kpte sjlv frn den sidan fr ett antal r sedan och hade ocks en sn dr vrmepse fr att f rtt temperatur. Vill minnas att det funkade finfint att skicka p analys.
Citera
2021-11-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Vart kan du vlja vilken frg det ska vara?
Det enda jag kan se p sidan r de olika frgkoderna, men det handlar ju bara om olika kreatinin- och pH-niver, inte sjlva frgen p urinen?

Jag kpte sjlv frn den sidan fr ett antal r sedan och hade ocks en sn dr vrmepse fr att f rtt temperatur. Vill minnas att det funkade finfint att skicka p analys.

Nej det r ju frsta gngen jag kper s det r nog ett misstag frn mig, kpte frn mrket clear och fick d fr mig att urinet kommer vara ngot klarare i frg men nu nr jag hllt upp psen mot fnstret ser man en tydlig mrkare ton s gult lr det nog vara!
Citera
2021-11-15, 09:26
Medlem
DAGEN D(P)

Om 18 minuter skall jag vara p plats hos Dr Piss och bevisa min (o)skuld.
Uppdatering kommer d jag i detta nu hller p att armera min piss atrapp som r fljande,
en vanlig hederlig becknish vska som brs intill kropp, i denna vska finns tv stycken vrmekuddar samt en pse syntetiskt urin, psarna kommer knckas och aktiveras om exakt 5 minuter.

Som jag tidigare skrev r provet inte hos ngon beroende vrd/mottagning s det r inte vervakat vilket kommer underltta processen betydligt!

Ha det gtt s lnge, Traktor out!
Citera
2021-11-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakt0rDestrukt0r
DAGEN D(P)

Om 18 minuter skall jag vara p plats hos Dr Piss och bevisa min (o)skuld.
Uppdatering kommer d jag i detta nu hller p att armera min piss atrapp som r fljande,
en vanlig hederlig becknish vska som brs intill kropp, i denna vska finns tv stycken vrmekuddar samt en pse syntetiskt urin, psarna kommer knckas och aktiveras om exakt 5 minuter.

Som jag tidigare skrev r provet inte hos ngon beroende vrd/mottagning s det r inte vervakat vilket kommer underltta processen betydligt!

Ha det gtt s lnge, Traktor out!

Gick det som planerat?
Citera
2021-11-15, 19:50
Medlem
Gingers avatar
Blev du s nervs att du sabbade allt?
Citera
2021-11-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Blev du s nervs att du sabbade allt?

God morgon! Mste brja med att be om urskt fr en jvligt sen update.
Har haft lite att st i p hemmafronten.

Angende Operation DR Piss s fick det alldeles strlande. Nr jag kommer till mottagningen mts jag av min skterska samt dennes praktikant.
De ska mta min puls och ta ett blodtryck innan det r dags att pissa,
"Det r helt enligt praxis" sger skterskan men jag kan inte lta bli att ana ugglor i mssan.
"Bli inte nervs" sger ven praktikanten varp jag spnner gonen i dessa tv och sger,
"jag blir aldrig nervs" vilket nu i efterhand r bland det dummaste jag har sagt.

In p muggen, lmnar ryggan utanfr som stinker ner hela vntrummet eftersom det ligger en fuling klar i ett av facken.
Inne p muggen lirkar jag utan strre problem fram vskan jag br under mina plagg och tar fram psen med "piss" och hller innehllet i den kopp jag blivit tilldelad.

Nr jag kommer ut s ltsas jag som ingenting och tackar fr mig, praktikanten frgar om jag inte vill stanna kvar och veta resultatet, jag svarar
"jag r ganska sker p vad det blir", knner att jag r en frga till ifrn att gra bort mig fullstndigt s med den frasen mer eller mindre hoppar jag ut genom entren ala stlmannen take off, hittar en schysst sten utformad som en stol i ngon mysig dunge och tnder den frsta fr dagen.

Fr vrigt var kisset av utmrkt kvalit, rekommenderar starkt 👍🏻 tricket med vrmekuddarna funkade ven det med bravur, anvnde tv fr att vara p den skra sidan.

Det va allt jag hade!

End of☝🏻
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här