Citat:
Ursprungligen postat av
Ginger
Blev du s nervs att du sabbade allt?
God morgon! Mste brja med att be om urskt fr en jvligt sen update.
Har haft lite att st i p hemmafronten.
Angende Operation DR Piss s fick det alldeles strlande. Nr jag kommer till mottagningen mts jag av min skterska samt dennes praktikant.
De ska mta min puls och ta ett blodtryck innan det r dags att pissa,
"Det r helt enligt praxis" sger skterskan men jag kan inte lta bli att ana ugglor i mssan.
"Bli inte nervs" sger ven praktikanten varp jag spnner gonen i dessa tv och sger,
"jag blir aldrig nervs" vilket nu i efterhand r bland det dummaste jag har sagt.
In p muggen, lmnar ryggan utanfr som stinker ner hela vntrummet eftersom det ligger en fuling klar i ett av facken.
Inne p muggen lirkar jag utan strre problem fram vskan jag br under mina plagg och tar fram psen med "piss" och hller innehllet i den kopp jag blivit tilldelad.
Nr jag kommer ut s ltsas jag som ingenting och tackar fr mig, praktikanten frgar om jag inte vill stanna kvar och veta resultatet, jag svarar
"jag r ganska sker p vad det blir", knner att jag r en frga till ifrn att gra bort mig fullstndigt s med den frasen mer eller mindre hoppar jag ut genom entren ala stlmannen take off, hittar en schysst sten utformad som en stol i ngon mysig dunge och tnder den frsta fr dagen.
Fr vrigt var kisset av utmrkt kvalit, rekommenderar starkt 👍🏻 tricket med vrmekuddarna funkade ven det med bravur, anvnde tv fr att vara p den skra sidan.
Det va allt jag hade!
End of☝🏻