31 051 besökare online
856 590 medlemmar • 45 803 560 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Tv-serier och tv-program
Svara på ämne
Ämnesverktyg
kimklonen
Medlem
kimklonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Erik och Mackan hade varit mycket roligare.

haha nej nej, erik & mackan är som en ÖB version av filip & fredrik

vonEisen
Medlem
vonEisens avatar
Om jag får önska... Max Von Sydow och Peter Stormare...
Om jag ska gissa realistiskt... Måns Zelmerlöw, Agnes Carlsson, Lisette Pagler

Carl-Magnus
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Tror det kan vara mycket bra för folket. De kan behöva intelligenta och pratglada personer som inte är inställsamma status quo-idioter.

frantik
Medlem
frantiks avatar
Ja, dom hade ju vunnit en till tittare i alla fall. Och det hade varit jävligt roligt om dom hade fått ta ut svängarna som dom vill. Inte så där stelt och stiff som Shirley eller Måns skulle vara.
Utan att det skulle bli i Filip och Fredrik stuk på det.
Dom riktigt inbitna ESC fansen skulle hata det, resten av Europa skulle inte förstå deras typ av humor och långa utsväningnar och därför skulle jag gilla det.
Att jävlas lite med det det här trötta och helt värdelösa formatet.

Men det skulle aldrig ske. Filip skulle totalvägra. Fredrik har en dotter som KAN tvinga honom.
Christer Björkman skulle aldrig chansa på det sättet.
"Skrattade friskt idag igen. Gert flippa på telefon igen som vanligt, och ett av de första samtal som han får in efter han fixat ihop allt är det en man som säger "Hej! Jag har sidenkalsonger på mig, vad har du på dig?." Jag höll på köra av E4:an"

Markmag
Medlem
Markmags avatar
Hade gärna haft dem två men den chansen är inte speciellt stor. Lär bli några otroligt tråkiga svt personer.

Lightnight
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Glasspinne
Tänkte på detta tidigare. De går hem i mina ögon, frågan är dock om Europa skulle gilla dem.

Fast det kan inte bli sämre än det var nu. De stod ju bara och log fånigt under 3 timmar.

Tror tyvärr inte att det skulle gå hem. Personligen skulle jag gilla om F&F var programledare, men de är alldeles för kvicka för att pensionärer och alla barnfamiljer ska kunna hänga med. Man måste helt enkelt ha någon tråkig och långsam personlighet (Måns Zelmerlöw, Gina Dirawi, Sarah Dawn Finer, Helena Bergström mfl.) för att Familjen Svensson ska förstå.

j1nx
Medlem
j1nxs avatar
Erik och Mackan två efterblivna kameler

-Han är trevlig Janne
- Ah,synd bara att ha slår sin fru!

brianmolko
Medlem
brianmolkos avatar
Skulle vara kul de om pratar som de brukar

Elementart
Medlem
Elementarts avatar
Tror också att Filip o Fredrik skulle funka bra. Kan inte komma på någon/några andra som skulle funka bättre.

Bara inte Björn Gustafsson får leda eurovision så http://www.youtube.com/watch?v=4JfUsNvrUg0

Uncle Duke
Medlem
Uncle Dukes avatar
Filip och Fredrik är starkt knutna till Kanal 5. SVT:s närmaste motsvarighet är väl Anders och Måns. Jag tycker att de är sköna, men jag vet att många ogillar dem, och de passar kanske inte så bra för ett så stort, proffsigt och småtrist spektakel som Melodifestivalen samt Eurovision Song Contest är.
Jag tycker fortfarande att solstrålarna Björn Ranelid och Lill-Babs borde vara det självklara valet.

"Folkkäre programledaren" Måns Zelmerlöv har visst tackat ja innan han ens fått frågan: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14899768.ab
Jag tycker han är tråkig. Han ser knipslug ut också. Om vi måste ta en Allsångsmupp känns den gamle frimuraren Lasse Berghagen som ett betydligt bättre val.
Senast redigerad av Uncle Duke 2012-05-29 kl. 21:55.

kimklonen
Medlem
kimklonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Erik och Mackan två efterblivna kameler

Exakt!

Svara på ämne
Topp Dela »