Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Vet inget skvaller om hans privatliv, men ingen vidare SEO stjärna. Andra klassens, och det finns mängder med bättre människor än den här göken i branschen.
Troligen bättre på att bära halsduk, dricka latte och skryta än att faktiskt jobba.
Så är det säkert, du verkar vara expert på SEO och vet bäst vad som är bäst ifrån bänken!
Jag själv som då inte vet ett smack om SEO han dock notera på väg in att när jag angav sökorden: "Flashback, nikke lindqvist" så var hans site på första och andra plats, på tredjeplats hans wordpress blogg och till sist på fjärde plats kommer Flashback tråden vi nu befinner oss i.
kommentar från Nikke's site:
"Läskigt att det finns individer på Flashback som tar sitt eget nonsens på allvar. Sjukt på nåt sätt.
Jag tycker det är lite jobbigt att dom här Flashback -mupparna finns mitt bland oss. Förmodligen vågar dom inte uttrycka sina åsikter offentligt. Istället gömmer dom sig bakom sina alias och fyller Flashback (och delar av Internet) med skit!"
Flashback består av feta, bleka 30-40plussare(inte cs communityn då!) som är sexuellt frustrerade och bär på en omåttlig ilska, förmodligen beroende på den tydligt markerade flinten.
Merparten, moderatorn i den här tråden inräknad, som spyr galla över det mesta och de flesta gör så pga sitt penis-avund, liten snopp=arg gubbe och tvärtom. (Jag är jätteglad!

)
Ovanstående dravel ifrån min sida är lika irrelevant och fantasilöst som hela denna tråd, att kalla någon bög och påstå att den tar illa vid sig är så otroligt...tråkigt, banalt, tramsigt att man häpnar samtidigt som man är tvungen att kväva sina gäspningar.
Du är bög! Nä DU är BÖG!
80talet ringde, det lät hälsa att ni kunde dock behålla tillmälena, då det har växt upp.