• 7 927 online
  • 1 175 751 medlemmar
  • 60 653 701 inlägg
2012-05-30, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandHotell
rykterna om att Nikke har suttit på den anklagades bänk i domstol, är dessa rykten sanna eller lögner?
mm det ska stämma att nikke lindqvist har suttit i tingsrätten (åtalad för div mindre brott utan fängelse på straffskalan), fälld minst en gång.
Citera
2012-05-30, 18:37
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tror det är dags att skruva upp lågan lite grann på denne "Nikke" Lindqvist. En s k stor personundersökning på känt FB-manér tycks motiverad.

Han heter alltså egentligen Per Erik Niklas Nikke Lindqvist, är släkt med Herman Lindqvist, och är möjligen homosexuell.

Någon som känner honom sedan ungdomsåren? Vilka skolor gick han i? Eventuell förekomst i rättsväsendets annaler?

Du skojar? Då är lögner nästan genetiskt betingat, Herman Lindqvists historiebeskrivningar är bortom all vett, sans och heder.
Citera
2012-06-04, 01:34
Medlem
bernankes avatar
Posören och förloraren Nikke Lindqvist är hela 48 år - inte undra på att han är så jävla kass på SEO. Jag får intrycket att Nikke var, till för några år sedan, en vanlig trevlig svensson, i ett vanligt trevligt liv. Men någonting gick snett. Han började dricka latte, bosätta sig i Stockholms innerstad, rösta på Miljöpartiet, slänge en och annan gatsten mot polisen och skapa en ny, fejkad livsstil i syfte att verka bättre än alla i sin omgivning. Stackars gubbe.

Citat:
Ursprungligen postat av GrandHotell
rykterna om att Nikke har suttit på den anklagades bänk i domstol, är dessa rykten sanna eller lögner?
Ingen aning. Jag tror inte det.
Citera
2012-06-06, 14:56
Medlem
Nu är spam botten Nikke igång och försöker stärka sina sidor. Det verkar som att han har jobbat rätt mycket de senaste veckorna för att blockera den här tråden från sökresultatet. Många av hans sidor har fylltat på sig upp och ner, särskilt på 2:a sidan. Han verkar pumpa ut profilsidor i liknande manér som spam programmet Xrumer.
Senast redigerad av Bajsarnpajsarn 2012-06-06 kl. 15:02.
Citera
2012-06-06, 15:05
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vi snackar alltså om Nikke Lindqvist, som försöker styra internet? Ingen som har tillgång till Piscatus och kan göra en sökning?
Citera
2012-06-22, 01:46
Avstängd
På facebook finns det en profilbild på Nikkes "fru", hon ser lite sleten ut, för många nätter framför datorn tillsammans med Nikke där dem ska försöka få ner denna tråd i googlessökstatistik? Av säkerhetsskäl lägger jag ej upp bilden här, jag vill inte dra på mig anmälningar och med mera från Nikke & CO

Är det inte lite patetiskt att en nästan 50-årig man, tar sådana här foton på sig själv? Ett till här och här

På denna bild har Nikke tupé på sig eller? Han ser betydligt fräschare ut på den bilden än på senare bilder i varje fall.

En gammal bild på Nikke, brillorna är okej, skjortan är åt helvete. Kan denna bild var tagen innan Nikke gjorde om sig till en cool medialattevänster-människa boendes i innerstan? Som bernanke spekulerar om här:
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Posören och förloraren Nikke Lindqvist är hela 48 år - inte undra på att han är så jävla kass på SEO. Jag får intrycket att Nikke var, till för några år sedan, en vanlig trevlig svensson, i ett vanligt trevligt liv. Men någonting gick snett. Han började dricka latte, bosätta sig i Stockholms innerstad, rösta på Miljöpartiet, slänge en och annan gatsten mot polisen och skapa en ny, fejkad livsstil i syfte att verka bättre än alla i sin omgivning. Stackars gubbe.
Citera
2012-06-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laderbyxorna
Är det inte lite patetiskt att en nästan 50-årig man, tar sådana här foton på sig själv?
Ja, no shit. Ser ut som att han är på väg till ett möte för stenkastarvänstern.
Citera
2012-06-22, 13:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsarnpajsarn
Ja, no shit. Ser ut som att han är på väg till ett möte för stenkastarvänstern.
Verkar som att Nikke ska fira midsommar i Dalarna, 99% chans att det är ett etniskt vitt klientel på Nikkes firande eller?
Citera
2012-06-24, 18:23
Medlem
Nikke Lindqvist verkar onekligen vara en skenhelig typ. Men personangrepp behövs väl knappast?
Det ger ju bara Nikke vatten på sin lilla bloggkvarn, så att säga. (Nikke vs Flashback)
Citera
2012-06-24, 19:04
Medlem
"dem" politiskt korrektas???
IG i svenska?
Citera
2012-06-25, 18:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rokker
Nikke Lindqvist
verkar onekligen vara en skenhelig typ. Men personangrepp behövs väl knappast? Det ger ju bara
Nikke vatten på sin lilla bloggkvarn, så att säga. (Nikke vs Flashback)
Rätt, men Nikke Lindqvist är en offentlig person, då får Nikke Lindqvist räkna med att det kan bli granskning

Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg
"dem" politiskt korrektas???
IG i svenska?
Verkar så, jaja rätt OT.
Senast redigerad av laderbyxorna 2012-06-25 kl. 18:44.
Citera
2012-06-30, 18:12
Medlem
bernankes avatar
Hur står det till med lille Nikke vs Flashback-projekt egentligen? När jag googlar på Nikke Lindqvist dyker den här tråden upp på första sidan. Stämmer det för er andra?

Ett misslyckande för Nikke Lindqvist i vilket fall, kan man nog konstatera.
Citera