2012-05-10, 02:44
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Håller med. Hon ser mkt bättre ut nu än när hon var yngre. Verkar ha bra gener också eftersom hon är såpass tight utan några större träningsmängder eller fokuserad kosthållning. Av vad man kan utläsa på bloggen iaf...

Fingrarna i halsen SÅ KLART!
Är kanske inte en helt orimlig förklaring, men hon har "katt looken" som inte brukar hålla sådär jättelänge, men vem vet...
Citera
2012-05-10, 06:06
Medlem
upprördanglofils avatar
Senaste nytt
Citera
2012-05-10, 11:38
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upprördanglofil
Senaste nytt

Den är rolig men tyvärr falsk.
Citera
2012-05-10, 18:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Håller inte med dig alls.
Tycker att hon mest ser ut som en seriefigur där huvudet liksom inte passar in med övriga kroppen.
Plasttuttarna förstärker intrycket, dom förstorade läpparna likaså.
Sen så var dina älskade bilder i Moore kraftigt retuscherade också, därav plastigheten.
Tror inte att tiden kommer att vara till hennes fördel.
Peyre har förövrigt tydligen varit i Sverige nyligen enligt bloggen och självklart besökt några "skönhetskliniker" för att bättra på det som gud inte gav henne från första början.

Jag förstår självklart att hon var retuscherad, finns ingen bild i den tidningen som inte är det.
Jag tycker dock fortfarande att hon åldrats bra.
Citera
2012-05-10, 20:07
Medlem
Efter lite halvt sökande och spårande har jag kommit fram till att vår Natacha Peyre inte heter Natacha Peyre enligt skatteverket (detta ifall hon emigrerat på fulltid eller finns kvar i Sverige men under annat namn)

Hon ska ju heta Requena i efternamn också, likt hennes bror Josef som bor på Ringvägen på Södermalm.

Har jag fel? Är jag ute och cyklar? Kan någon klargöra ifall fröken heter verkligen Natacha Peyre eller är det konstlagt?

Jag kan ha fel ifall hon flyttat på heltid och finns inte kvar som folkbokförd i Sverige.
Citera
2012-05-10, 23:36
Medlem
UncleHarveys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallMeDaddy
Efter lite halvt sökande och spårande har jag kommit fram till att vår Natacha Peyre inte heter Natacha Peyre enligt skatteverket (detta ifall hon emigrerat på fulltid eller finns kvar i Sverige men under annat namn)

Hon ska ju heta Requena i efternamn också, likt hennes bror Josef som bor på Ringvägen på Södermalm.

Har jag fel? Är jag ute och cyklar? Kan någon klargöra ifall fröken heter verkligen Natacha Peyre eller är det konstlagt?

Jag kan ha fel ifall hon flyttat på heltid och finns inte kvar som folkbokförd i Sverige.

Hon har bott i USA i flera år Sherlock. Självklart inte skriven i Sverige.
Citera
2012-06-05, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
På Gossips.se finns en länk till wikipedia med en antydan till att det där står att Natacha dömts för att ha sålt sex till en äldre man 2010. Men på wiki finns inget. Varför skriver inte gossips vad det står/stod och varför finns inget längre på wiki? Ligger det någon sanning i detta?

Jag har läst detta på Wiki. Antar att det är någon som varit inne och fulredigerat och sen att det plockats bort ganska omgående.
Var själv på väg att skriva om detta i denna tråden men sen kom något annat emellan så det rann ut i sanden. Men jag kan i alla fall bekräfta att det har stått där, även om det med största möjliga sannolikhet är skitsnack.
Citera
2012-06-26, 20:25
Medlem
absinthes avatar
Hur ligger det till med den kvarvarande skulden till kronofogden för fröken Peyre? Om den påstådda eskortbusinessen går så bra som det ser ut att göra borde det väl inte vara några problem att casha in de sista 47 203.- som saknas...
Citera
2012-06-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Det är väl inte särskilt sorgligt.
Hade jag varit ung, tjej och relativt snygg så hade karlarna fått betala.

Precis, allt annat i världen kostar pengar. Varför får inte fitta kosta?
Senast redigerad av balletralle1234 2012-06-26 kl. 21:49.
Citera
2012-06-26, 23:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Precis, allt annat i världen kostar pengar. Varför får inte fitta kosta?

Har man låga krav på intellektuell stimulans så kan mycket väl halvblåsta tjejer som Peyre duga som madrass ett tag men alla har inte så låga krav.

Hon är ju bara en silikonstinn tjej i mängden, varken vackrare eller fulare än en genomsnittlig fd utvikningsbrud.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-06-26 kl. 23:55.
Citera
2012-06-27, 05:27
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har man låga krav på intellektuell stimulans så kan mycket väl halvblåsta tjejer som Peyre duga som madrass ett tag men alla har inte så låga krav.

Hon är ju bara en silikonstinn tjej i mängden, varken vackrare eller fulare än en genomsnittlig fd utvikningsbrud.
Nu vet jag inte om Peyre är blåst eller ej men så fort en tjej tjänar pengar på sitt utseende så blir det direkt ett likamedtecken på att tjejen är blåst. Jag skulle gärna kunna leva på mitt utseende, inte som prostituerad men det behöver inte tjejerna vara för att bli idiotklassade här på fb heller, istället för att slita ont på ett bygge för en bråkdel av pengarna.

Men det är klart vem vill ligga med en slitzbrud när Grunewald och Marit Paulssen finns?
Citera
2012-06-27, 08:40
Medlem
Dilettantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Nu vet jag inte om Peyre är blåst eller ej men så fort en tjej tjänar pengar på sitt utseende så blir det direkt ett likamedtecken på att tjejen är blåst. Jag skulle gärna kunna leva på mitt utseende, inte som prostituerad men det behöver inte tjejerna vara för att bli idiotklassade här på fb heller, istället för att slita ont på ett bygge för en bråkdel av pengarna.

Men det är klart vem vill ligga med en slitzbrud när Grunewald och Marit Paulssen finns?

Ja, varför tror folk automatiskt att hon är dum? Jag skulle snarare vilja påstå att sambandet mellan inkomst och intelligens är ganska starkt. Dvs man tjänar oftast inte pengar om man är korkad. Hur mycket Peyre egentligen tjänar är ju oklart, men åtminstone Paris Hilton gjorde sig en rätt stabil förmögenhet på att *verka* korkad och ge folk det de allra helst vill ha.
Senast redigerad av Dilettanten 2012-06-27 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in