Citat:
Ursprungligen postat av Pseudonym32145
Svenska tjejer e fett störda yahow
Nej men seriöst håller med i vad du skriver, jag är själv 23, ser bra ut och är vänlig/rolig att umgås med.
Ändå har jag i mitt liv bara fått köra ett ONS och haft en flickvän en gång.
Jämför med en ful, otrevlig, fet, jobbig jävla idiot till svensk tjej har hon fått ligga 10 gånger vid åldern 20. (Ja, jag har fått höra det från hon själv.)
Logik?

mm, har liknande erfarenheter, nu har i och för sig inte mina tidigare flickvänner varit "fula, otrevliga, feta, jobbiga jävla idioter", men att flickvännen ofta har haft fler sexuella erfarenheter än pojkvännen är nog ganska vanligt i Sverige. Jag tror att sexköps-förbudet har ett stort (lång) finger med i spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Många av oss har en otroligt stor självgodhet av något slag. Det måste ligga i våran kultur på något vis, men svårt att sätta en diagnos på det här landet!
Vad sägs om epidemisk narcissism..
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Tror inte Svensken överlag mår så himla bra.
Nej, det tror inte jag heller tyvärr, det är något som inte fungerar med "världens modernaste land"..
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Text
Intressant läsning
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag har läst någonstans att eftersom utländska tjejer inte är lösaktiga och ingen förväntar sig att de skall vara det, så kan de vara mer tillmötesgående och ha en mer öppen fllirtkultur om man säger så.
hmm, ja, det sägs att svenska tjejer är väldigt lösaktiga, mina personliga erfarenheter säger dock inte det, men ja, jag har läst Montanas trådar..
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
Ja håler med. i sverige ska man helst vara rationell och staka ut sitt förhållande i förväg, typ som en extra karriär.
mm, bara att kolla Happy Pancake, där måste man ange i profilen om man söker en vän eller en flickvän - och det innan man ens har börjat skriva till varandra på siten..