2012-04-05, 19:24
Medlem
LMFAO ringde just familjen Vesterholm som är GMs Elias mamma ingift i och frågade lite frågor.

Inga komentarer på allt samt att alla styr över sina egna liv, taskigt ja men morsan får lida lite för hon fött ett MENA päron
Citera
2012-04-05, 19:56
Medlem
EV är uppenbarligen inte frisk i ordets allmänna betydelse. Fascinerande att följa hans utveckling under de olika förhörstillfällena när han alltmer inser att han är körd. Först är han trotsig och ljuger ihop en historia om en svensexa. Sen kör han bara med "inga kommentarer", och till slut hotar han en av poliserna. Vilken toppenkille.

Citat:
EV: Har du barn?
FL: Nu sitter du bara tyst kan svara mina frågor?
FL: Nu pratar vi om dig.
[...]
EV: Håll käft med dina åsikter. Jag kommer att komma ut och jag vet du har barn så håll käft med dina åsikter om att jag ska klara mig från det här och det där.
FL 2: Elias.
FL: Sitter du och hotar mig under förhöret?
EV: Det får du tolka hur fan du vill. Säg inte att jag kör med någonting för att komma undan med någonting. Feta jävla kräk.
Sidan 603 i förhörsprotokollet.
Citera
2012-04-05, 20:15
Medlem
Citat:
AnonymJun 16, 2011 02:03 PM
Det här huset, skulle du kunnqa beskriva om det fanns grannar? eller var det "ödeshus" runtom?

Hur många kvm var huset? Långt att åka från Malmö bara för att kolla.

EV sökte uppenbarligen efter ett ödehus redan i Juni.

http://beastankar.blogspot.se/2011/0...ar-vidare.html
Citera
2012-04-05, 20:25
Medlem
Lite läskigt, skumt eller BRA är att polisen visste redan från get go vad som hänt.
Läser man FUP så framgår det klart.

Verkar så att avlysningslagarna funkar skitbra.

Det är ingen slump att dom blev stoppade på resan upp från malmö till lidköping.
Skönt att rättssamhället funkar mot amatörer i allafall.
Citera
2012-04-05, 20:32
Medlem
FL: du visste vad du hade gjort då och då men du kom inte ihåg vad du gjorde då,
mittemellan här natten den 27-28
DH: nu vet ni varför det blir så ibland, därför man, när jag känner mig stressad i situationer i
dagliga situationer då kan jag bara bli låst inte vid det här förhöret men den tisdagen

Måste vara helt ärlig tycker lite synd om oskyldiga "lilla jag"
inte lätt att ha influensa och bli stressad av pöbeln den svenska polisen
Tycker att hon ska få semester till thailand så hon kan vila upp sig, hennes familj förtjänar 8 miljoner minst i skadestånd gör detta helvete dom fått lida igenom i denna fascistiska polis stat.

Tycker vi startar upp en FB group "free lilla jag" och "lilla jag för prseident" detta jagande av oskyldiga invandrare måste få ett snabbt slut.

Förstår inte fascisterna som sitter i uppsala polisen vad dom låter denna oskyldiga person genomlida
Citera
2012-04-05, 20:35
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cetero
EV sökte uppenbarligen efter ett ödehus redan i Juni.
Citat:
AnonymJun 16, 2011 02:03 PM
Det här huset, skulle du kunnqa beskriva om det fanns grannar? eller var det "ödeshus" runtom?

Hur många kvm var huset? Långt att åka från Malmö bara för att kolla.
http://beastankar.blogspot.se/2011/0...ar-vidare.html
Finns det ngt belägg för att det där är EV's hotm-dress? Eller är det en chansning?

https://www.flashback.org/sp36651419
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
De har massor av alias - Sara, Olof och Vincent kallade de sig vid ett husköpsförsök i början av december.

Papi verkar ju nästan haft MG som gisslan på banken i Linköping när de två lånen på 25.000 togs. Den bankanställda trodde P var Ms gode man först...
Citera
2012-04-05, 20:41
Medlem
MD har helt klart mer välformulerad än vad jag trott.
Citera
2012-04-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sosmakny

Skojar du eller han svarar ju mmm eller öh på var och varannan fråga.
Det enda han är välformulerad på är när han golar
Citera
2012-04-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Finns det ngt belägg för att det där är EV's hotm-dress? Eller är det en chansning?

https://www.flashback.org/sp36651419

Enligt fuppen finns adressen i EVs dator
Citera
2012-04-05, 20:46
Medlem
Rallarsvingens avatar
Brukar man inte säga att folk som ljuger ofta är väldigt "exakta" och utförliga i sina beskrivningar? Läser man Pappi-förhören är det iaf slående hur jäkla nere på detaljplan hon är (ex. när hon pratar om hur mycket hon hann klura och fundera under det där inte ens fem minuter långa "mötet" bakom Netto med BO. Eller hur hans "döda och svarta" ögon var lika död och svarta som den där gången när han sa att jag inte fick bo i lägenheten).

Snacka om att gräva gropar för sig själv med dessa lååååånga och überbeskrivande utlägg.
Senast redigerad av Rallarsvingen 2012-04-05 kl. 20:49. Anledning: en punkt blev ett frågetecken. Felstavningar
Citera
2012-04-05, 20:46
Medlem
Olle.Claessons avatar
Måste säga att detta är bland mer roliga jag läst av kriminalfall. Skulle någon försöka göra en film utav detta skulle det snabbt bli någon-form av dramakomedi, kan redan nu se framför mig hur läkaren lunsar runt i sina manchesterbyxor och dyra skjorta och medlöperskan i högklackade skor åtföljda av dumle mitt i det iskalla Norrland..
Citera
2012-04-05, 20:47
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosmakny
skämtar du? Han förefaller ju närmast debil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in