2012-03-24, 22:33
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrVonSnabel
Gladiatorroids. scam eller ej?

Ja man kan undra! lite väl "Happy Hour" priser på vissa saker!
2012-03-24, 22:43
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Verkar nästan som vissa har sålt smöret och tappat pengarna för bob har försvunnit.

NU får alla sluta bli scizo och hypokondriker (stavning?) pga av detta.
Att få tillbaka pengar som man nyligen skickat osv är det sista bob tänker på och de borde ni med !
Det är en olaglig bransch och det finns alltid risker och den ska DU som kund vara medveten om när du väljer att beställa. I och med att de finns risker går de inte ge 100% garanti.

Så sluta grina sönder för ni har blivit av med pengar och få världens panik med varifrån ni ska få tag på galenika nu. Lugna ner er och sätt er in i bobs situation och förstå honom.Och att inte fan den första tanken för de som befunnit sig i "företaget" att direkt logga in på flashback och berätta hur de gör med refunds och grejer.

Bra skrivet! Plus ett!
2012-03-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
Ja man kan undra! lite väl "Happy Hour" priser på vissa saker!

Det är bara en kille som grönar dem, hela tiden. Han skrev några poster tillbaka. Jag vågar inte chansa sådär, känns onödigt.
2012-03-25, 00:21
Medlem
nerdrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Kolla på Bm där finns det en som säljer lykalabs Halotestin.

Tack! Och tack till er andra som hjälpte
2012-03-25, 03:14
Bannlyst
Är det bara och klicka hem detta?
http://www.vitamarket.net/sv/viewpag...online-35.html
2012-03-25, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Är det bara och klicka hem detta?
http://www.vitamarket.net/sv/viewpag...online-35.html

Neger snälla, läs texten och fråga dig själv om det är en svensk som skrivit det där. Och vad ska du med nån jävla testosterone sexual spray?

Jag hoppas innerligt att du trollar.
2012-03-25, 03:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Neger snälla, läs texten och fråga dig själv om det är en svensk som skrivit det där. Och vad ska du med nån jävla testosterone sexual spray?

Jag hoppas innerligt att du trollar.

Ja jag har läst texten och vad är skillnaden mellan spray och tabletter? Har bara ätit alvedon som mest så anklaga mig inte för nåt.

Letade efter testostoron och undrade bara vart det fanns..
2012-03-25, 04:24
Medlem
vart hittar jag en grön shop som har Galenika testo 250 inne? :S nu när bobs verkar ha åkt dit!?
2012-03-25, 08:52
Medlem
Freak007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
vart hittar jag en grön shop som har Galenika testo 250 inne? :S nu när bobs verkar ha åkt dit!?

Finns tyvärr inte att få tag på just nu
2012-03-25, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Tack detsamma.

När jag sticker ut min fula haka så får jag acceptera och tolerera att få en eller annan snyting på glaskäken.

Men vissa personer verkar se det som en målsättning i sig att logga in och komma med meningslösa förolämpningar.

Jag är ju naiv nog att vilja tro att detta forum är till för att ge varandra råd och hjälp.
Även fast en och annan dispyt kan lova upp emellanåt om man håller det på rätt nivå.

Ha en trevlig kväll.

Om du tittar på min medelande historik så är jag inte ett skit bättre själv, men jag har försökt skärpa mig. ha en skön dag.
2012-03-25, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
Finns en snubbe på bm som säljer + Han är grön.
2012-03-25, 10:56
Medlem
Hur är MM's orala? Tänker främst på Winstrol 50 mg från MIR, rekomenderas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in