2011-08-18, 14:00
Bannlyst
Hej!

Jag ska ta ut lite pengar ifrån expekt.se, och då vill dom att jag skickar in ett kontoutdrag.
"3, Bevis av adress – någon av följande:
Förbrukningsräkning (Bor fortfarande hemma så det funkar inte)
Kontoutdrag
[Bevis av adress kan ej vara äldre än tre månader och skall innehålla namn och adress.]"

Läste på Swedbanks hemsidan att man kan få kontoutdrag i webbläsaren, men det är bara min vanliga historik som är "kontoutdraget", inget som bekräftar min adress. ¨

Hur ska jag göra?
Citera
2011-08-18, 14:20
Medlem
Homer82s avatar
kontakta ditt närmaste kontor och be om ett "konto bevis"
Citera
2011-08-18, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homer82
kontakta ditt närmaste kontor och be om ett "konto bevis"
Tackar.
Citera
2012-02-23, 20:16
Medlem
LikeAGloves avatar
Kör en liten halvtaskig bump för jag vet inte om det är något fel på mig eller om det helt enkelt är så att man inte ska kunna se sitt kontoutdrag online. Jag kan verkligen inte hitta det och det verkar ju mer än olovligt dumt om så är fallet

Någon som vet hur och vart man får fram det? Jag vet att man kan göra en eftersändelse med post men det är inte vad jag är ute efter
Citera
2014-03-03, 09:26
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Kör en liten halvtaskig bump för jag vet inte om det är något fel på mig eller om det helt enkelt är så att man inte ska kunna se sitt kontoutdrag online. Jag kan verkligen inte hitta det och det verkar ju mer än olovligt dumt om så är fallet

Någon som vet hur och vart man får fram det? Jag vet att man kan göra en eftersändelse med post men det är inte vad jag är ute efter

6. Hur får jag fram mitt kontoutdrag?
Gå in under Ekonomisk översikt – Konton och lån – översikt och klicka därefter på kontot. Till exempel Privatkonto.

I internetbanken ser du information om kontotransaktioner 13 månader tillbaka i tiden. För att få fram fler transaktioner än de som visas, gå in under menyn Visa alla.

http://www.swedbanksjuharad.se/inter...ID_603489_SV#6

Antar att detta bör vara samma nationellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in