Ska lista mina symptom som har pågått under en längre tid..
Blod på pappret efter toalettbesök.
Klart ljust blod, Har tidigare kommit mindre blod, Men har haft kraftigare blödningar dom 2 senaste gångerna.. När det väl har kommit lite mer blod så går det bort väldigt snabbt ändå.
Blir som en stor fläck, och en lite mindre på pappret, Sen är det så gott som borta.
Kan känna när jag lägger en kabel att det nästan sticker/svider till lite grann.. Vilket innebär att man anar att blod ska dyka upp...
Svider och kliar lite efter att det har "spruckit"..
Kan vara lugnt i ett par veckor efteråt. Inga speciella symptom.
Sen kommer det tillbaka igen, Same shit, Blod på pappret igen..
Har kollat med spegel, Syns inget om jag är avslappnad, Men om jag spänner ut anus lite så kan jag se som en liten knöl.. Den sitter längst bak och intill rövhålet. Knölen är lite mörkblå till färgen, och inte jätte stor...
Låter som hemorrojd ?.
Har använt Xyloproct i 12 dagar, ( Salvan ), upptäckte blod på pappret igen..
Alltså verkar salvan inte ha hjälpt alls.. Om den ens hjälper på 12dagar, Vilket man tycker att den borde..
Jag har redan ringt VC och fått en tid, Dock om mer än en vecka.. Man är ju lite nojig.!
Dragit mig som fan för att kontakta läkare.. Men känner att, vadfan, Det är värt det..
Kan ju trots allt bli värre i framtiden om man ignorerar problemet...
Hoppas att man kan få något bra utskrivet som dödar problemet! Ingen jävla lindring, Känns meningslöst!