2006-01-20, 21:01
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo knast
Thorsten Flinck maybe??

Han är ju allmänt skum och så. Hahaha

Skulle precis skriva Thorsten, ja han använder/använde tjack i rätt
stora mängder.

Källa: En bekant till mig har knarkat tillsammans med honom.
Citera
2006-01-20, 21:09
Medlem
ruben saltes avatar
Möjligvis Liam Norberg och Lina Perneld???
Citera
2006-01-20, 21:22
Medlem
bläbläs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agejev
Bob Dylan. Finns en jävligt rolig och bra video när han och Johnny Cash kör "One too many mornings" ihop och båda är påtända som grisar.

Du går lite väl långt när du menar att Dylan skulle vara tjackad i den videon... Cash var väl det i vanlig ordning...
Dylan är mest föknippad med CB och psykadelier men han lär ju testat det mesta...

Håkan Hellström har väl vart rätt trorsk på tjack... Jag har snackat med en påtänd Henrik Berggren om just den saken för nåt år sen.
Citera
2006-01-21, 00:50
Medlem
Agejevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bläblä
Du går lite väl långt när du menar att Dylan skulle vara tjackad i den videon... Cash var väl det i vanlig ordning...
Dylan är mest föknippad med CB och psykadelier men han lär ju testat det mesta...

Håkan Hellström har väl vart rätt trorsk på tjack... Jag har snackat med en påtänd Henrik Berggren om just den saken för nåt år sen.

Vad han är förknippad med är en sak, vad han pysslar med vid den där inspelningen är en helt annan sak. Deras djupa inbördes samförstånd går inte att misstolka.

Eller så vill jag bara att det ska vara så
Citera
2006-01-21, 04:24
Medlem
NORDMAN!!!

ioförsej kan det varit horse men lite uppåt lär ju slinkit ner nån gång
Citera
2006-01-21, 13:33
Medlem
cerns avatar
hmm va heter den där bruden nu igen som har vart model å står me i skvallerblaskor hela tiden som har snortat sönder sin näsa?
Citera
2006-01-21, 15:19
Medlem
Generalismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
hmm va heter den där bruden nu igen som har vart model å står me i skvallerblaskor hela tiden som har snortat sönder sin näsa?
Kate Moss?
Citera
2006-01-21, 15:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bläblä

jag har haft en påtänd disskution med en påtänd håkan en gång så det kan lika nåt i det..

för att inte vara en öppet drogliberal artist så har han en hel del drogreferenser i sina texter, öppna som dolda.. låten "ramlar" påminner i alla fall för mig om ett E-rus..
Citera
2006-01-21, 16:00
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
jag har haft en påtänd disskution med en påtänd håkan en gång så det kan lika nåt i det..

för att inte vara en öppet drogliberal artist så har han en hel del drogreferenser i sina texter, öppna som dolda.. låten "ramlar" påminner i alla fall för mig om ett E-rus..

Fyfan, nu är tjack inte längre en drog för mig. Håkan Hellström på tjack, FYFAN.
Citera
2006-01-21, 16:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Fyfan, nu är tjack inte längre en drog för mig. Håkan Hellström på tjack, FYFAN.

håkan är trevlig som fan faktiskt.. skit att du inte gillar hans musik, det gjorde inte jag heller rätt länge men det ändrade sig..
Citera
2006-01-21, 16:15
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
håkan är trevlig som fan faktiskt.. skit att du inte gillar hans musik, det gjorde inte jag heller rätt länge men det ändrade sig..

Trevlig kanske han är men skojar du eller? Killen har ju 0 sångröst för fan.
Citera
2006-01-21, 16:38
Medlem
Kumpanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Trevlig kanske han är men skojar du eller? Killen har ju 0 sångröst för fan.

Håkan är kingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in