Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-05, 03:50
  #169
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Samtliga medlemmar i bandet "Brian Jonestown Massacre" samt John Lennon, Bob Dylan. För att nämna några.
Citera
2018-06-05, 04:35
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Lemmy Kilmister, Phil Taylor, Eddie Clarke - Motörhead

John Frucsiante - ex Red Hot Chili Peppers. blandmissbrukare utan dess like på 90-talet. injicerade heroin och troligtvis kokain, råkade brände ner sitt hus när han rökte crack, amfetaminet fanns där någons också.

Donald Trump - USA's nuvarande president (ärligt talat vet jag inte om det stämmer men någon snitchade nyligen om det - eller nåt)

Ayn Rand - författare, utvecklade objektivismen(filosofi) missbrukade i över 30 år

Adolf Hitler - sägs det i alla fall(jag ser det som sannolikt)

Alexander Bard - musiker

Sanna Bråding - skådespelare

Magnus Hedman - före detta fotbollsspelare, målvakt i svenska landslaget

Bob Dylan - musiker

Christer Pettersson - svensk pundare, dömdes i tingsrätten för mordet på Olof Palme, friades senare i hovrätten


Det får räcka.


Gillar att du tog upp palmes mördare 😅
Citera
2018-06-05, 06:13
  #171
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rclife
Gillar att du tog upp palmes mördare 😅
Självklart! Han om någon platsar i tråden!
Citera
2018-06-05, 08:53
  #172
Medlem
Nkpgisits avatar
Johnny Cash använde sig av amfetamin i samma period som Bob Dylan.
Citera
2018-06-06, 20:14
  #173
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Lemmy Kilmister, Phil Taylor, Eddie Clarke - Motörhead

John Frucsiante - ex Red Hot Chili Peppers. blandmissbrukare utan dess like på 90-talet. injicerade heroin och troligtvis kokain, råkade brände ner sitt hus när han rökte crack, amfetaminet fanns där någons också.

Donald Trump - USA's nuvarande president (ärligt talat vet jag inte om det stämmer men någon snitchade nyligen om det - eller nåt)

Ayn Rand - författare, utvecklade objektivismen(filosofi) missbrukade i över 30 år

Adolf Hitler - sägs det i alla fall(jag ser det som sannolikt)

Alexander Bard - musiker

Sanna Bråding - skådespelare

Magnus Hedman - före detta fotbollsspelare, målvakt i svenska landslaget

Bob Dylan - musiker

Christer Pettersson - svensk pundare, dömdes i tingsrätten för mordet på Olof Palme, friades senare i hovrätten


Det får räcka.

Citat:
Ursprungligen postat av Rclife
Gillar att du tog upp palmes mördare 😅

Ni menar Avsan? Körde väl mestadels på anabola.
Citera
2018-06-06, 21:51
  #174
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Ni menar Avsan? Körde väl mestadels på anabola.
Ingen vet vem som mördade Palme. Däremot om Palmemordet kommer på tal så dyker såklart bilden av Christer Pettersson upp. Eftersom han faktiskt blev dömd i tingsrätten.

Anti Avsan pangar säkert i sig en hel del tjack när ingen tittar. Palmes mördare? Knappast.
Citera
2018-06-07, 05:59
  #175
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Ingen vet vem som mördade Palme. Däremot om Palmemordet kommer på tal så dyker såklart bilden av Christer Pettersson upp. Eftersom han faktiskt blev dömd i tingsrätten.

Anti Avsan pangar säkert i sig en hel del tjack när ingen tittar. Palmes mördare? Knappast.

Självklart var jag smått ironisk. Jag kan tyvärr inte bevisa att Avsan mördade Palmé. Men att dra ner Petterssons namn ännu mer i gatränen. Anser jag vara väldigt cyniskt med tanke på de han utståt efter han blev friad. Dömdes i princip helt utan bevis.

Ingen sund människa kan fortfarande hävda att Pettersson låg bakom dådet. Så låt honom vila i frid. Trots att han inte var ett helgon
Citera
2018-07-03, 23:17
  #176
Medlem
Håkan Hellström
Citera
2018-07-04, 01:40
  #177
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Lemmy Kilmister, Phil Taylor, Eddie Clarke - Motörhead

John Frucsiante - ex Red Hot Chili Peppers. blandmissbrukare utan dess like på 90-talet. injicerade heroin och troligtvis kokain, råkade brände ner sitt hus när han rökte crack, amfetaminet fanns där någons också.

Donald Trump - USA's nuvarande president (ärligt talat vet jag inte om det stämmer men någon snitchade nyligen om det - eller nåt)

Ayn Rand - författare, utvecklade objektivismen(filosofi) missbrukade i över 30 år

Adolf Hitler - sägs det i alla fall(jag ser det som sannolikt)

Alexander Bard - musiker

Sanna Bråding - skådespelare

Magnus Hedman - före detta fotbollsspelare, målvakt i svenska landslaget

Bob Dylan - musiker

Christer Pettersson - svensk pundare, dömdes i tingsrätten för mordet på Olof Palme, friades senare i hovrätten


Det får räcka.

Under vilken tid körde Magnus Hedman tjack, var det efter karriären?
Citera
2018-07-04, 02:35
  #178
Medlem
Nkpgisits avatar
konstnären Andy Warhol.
Citera
2018-07-09, 12:51
  #179
Medlem
laddkingens avatar
Gareth Busey
Citera
2018-07-14, 16:41
  #180
Medlem
Cornelis Vreeswijk om han inte redan nämnts.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback