Såg Kissie på NK förra veckan. Det var bland det värsta jag sett.
Hade ett stort plåster rak över näsan (näsan håller på att falla samman av alla operationer)
Trådsmala ben, och ingen rumpa i huvudtaget.
Dejtar Paow verkligen Big Brother Chrille? Han som ser ut som ett jävla fittansikte? Inte för att Paow är så jävla het med sin panna som är 2 meter lång, men ändå... Hon kan ju få lite bättre än så...
Dejtar Paow verkligen Big Brother Chrille? Han som ser ut som ett jävla fittansikte? Inte för att Paow är så jävla het med sin panna som är 2 meter lång, men ändå... Hon kan ju få lite bättre än så...
Såg Kissie på NK förra veckan. Det var bland det värsta jag sett.
Hade ett stort plåster rak över näsan (näsan håller på att falla samman av alla operationer)
Trådsmala ben, och ingen rumpa i huvudtaget.
Stämmer bra med hur hon ser ut på bloggen också, som du ser här är hon ett riktigt kap:
Det här inlägget illustrerar också hur förbaskat jävla dum i huvudet hon är, både när det gäller bilden av sin egen kropp, hur en kvinnokropp ska se ut för att vara attraktiv samt hennes bristande kunskap när det häller träning:
"Since we where child’s until the end Best Friend"
från dessies.se...någon som förstår?
"Since we were children until the end, (my) best friend" skulle jag tro att hon menar, hon verkar med andra ord inte så begåvad i det engelska språket.
Paow är i alla fall inte tråkig. Nu har hon blivit ovän med "bästisen" som hon skulle vara bästa vän med i "hela livet" och vars namn hon tatuerat på hela underarmen, så nu 6 veckor senare ska tatueringen bort.
Hon har också hunnit hänga ut sin släkt och familj på bloggen över jul. Bra jobbat..
Shit, inte kollat bloggen på ca 1 år, nu ser hon ut som ett slitet tjackluder helt plötsligt?
"Med en släng av adhd och en tatuering som är felplacerade med min bästaväns namn på. Ja här har ni mig. Jag måste bara lära mig att se charmen i det själv och göra det till mig grej." (Källa: www.paow.se)
Ja, där har vi dig, vet du själv vart fan du har dig? Ta dig i kragen och börja bete dig som folk, och inte som white trash, för det gör du just nu. Nya vanor och lite struktur i vardagen kanske? Hoppas du läser detta
"Med en släng av adhd och en tatuering som är felplacerade med min bästaväns namn på. Ja här har ni mig. Jag måste bara lära mig att se charmen i det själv och göra det till mig grej." (Källa: www.paow.se)
Ja, där har vi dig, vet du själv vart fan du har dig? Ta dig i kragen och börja bete dig som folk, och inte som white trash, för det gör du just nu. Nya vanor och lite struktur i vardagen kanske? Hoppas du läser detta
Ha ha, Blondinbella har tydligen sin övervikt att tacka för sina framgångar..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!