Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-06, 01:51
  #2041
Medlem
TröttSvensks avatar
Efter att under en timme ha läst på om CH och hennes bravader så är det helt självklart för mig att denna tjej inte är frisk.
Hon måste få hjälp och det var riktigt illa att åklagaren inte gjorde ett bättre arbete med att läsa på om henne.
För då hade åklagaren självklart yrkat på annat än VINN programmet, här behövs sluten psykiatrisk vård för tusan.

Läser att det redan finns 41 nya anmälningar, hon kommer inte att sluta eftersom hon helt klart har en grav personlighetsstörning.
Jag tror faktiskt att hon själv tror att han i Panetoz är pappa till hennes barn trots att det nu är med DNA bevisat att så inte är fallet.
Så funkar personer med grava personlighetsstörningar.
De har liksom sin verklighet som de lever i trots att vi andra ser något helt annat.

Jag hoppas verkligen att hon snart får hjälp.
Med lite tur så kommer man i VINN programmet snabbt att se att hon behöver riktigt vård.
Citera
2016-05-15, 17:42
  #2042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Efter att under en timme ha läst på om CH och hennes bravader så är det helt självklart för mig att denna tjej inte är frisk.
Hon måste få hjälp och det var riktigt illa att åklagaren inte gjorde ett bättre arbete med att läsa på om henne.
För då hade åklagaren självklart yrkat på annat än VINN programmet, här behövs sluten psykiatrisk vård för tusan.

Läser att det redan finns 41 nya anmälningar, hon kommer inte att sluta eftersom hon helt klart har en grav personlighetsstörning.
Jag tror faktiskt att hon själv tror att han i Panetoz är pappa till hennes barn trots att det nu är med DNA bevisat att så inte är fallet.
Så funkar personer med grava personlighetsstörningar.
De har liksom sin verklighet som de lever i trots att vi andra ser något helt annat.

Jag hoppas verkligen att hon snart får hjälp.
Med lite tur så kommer man i VINN programmet snabbt att se att hon behöver riktigt vård.


Jag skulle inte bli förvånad om hon och Panetoz snubben aldrig ens träffats.
Citera
2016-05-16, 18:16
  #2043
Medlem
Guds sons avatar
CH gick i min grundskola (och årskull). Har inte så mycket smaskigt att komma med mer än att säga det. Jag minns dock att hon redan då var lite "lösaktig" och möjligtvis lite konstig när man nu i efterhand tänker efter.
Citera
2016-06-07, 20:55
  #2044
Medlem
Bor Micah med sin kille hemma hos sin mamma? Kolla Ratsit. Vilket mysigt gäng!
Citera
2016-06-07, 21:53
  #2045
Medlem
Kissies bror, Peter, står helt klart för årets sommardänga. Eller?

https://www.youtube.com/watch?v=mSQyr6FVUKQ

Citera
2016-08-15, 12:03
  #2046
Medlem
D1VAs avatar
Vad tycker ni (plus ev. skvaller!) om MoaMurderess (f.d epicfaiil)?
Citera
2016-08-18, 00:20
  #2047
Medlem
En känd bloggbrud är Mirka Norrström ?
__________________
Senast redigerad av Ruskette 2016-08-18 kl. 00:29.
Citera
2016-08-20, 09:23
  #2048
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Vad tycker ni (plus ev. skvaller!) om MoaMurderess (f.d epicfaiil)?
"Skvaller" är det väl inte eftersom hon gått ut med det själv, men hennes kille dog nyss:
https://www.youtube.com/watch?v=Mh9Q0PR66Ao

Hon hittade honom död på golvet hemma, han blev 28 år. Har inte sett någonting om vad som vore dödsorsaken, det kanske det finns skvaller om?

Hon var ju lite hemlig med vem han var (minns att han alltid censurerades på hennes videos där han var med), men jag lyckades hitta honom på Instagram, fanns inte så mycket spännande där dock... han verkade hålla på med graffiti var väl det man fick ut av det. Han har sitt riktiga namn på Insta, så jag vet inte om det är OK att posta länken här.
Citera
2016-08-21, 01:42
  #2049
Medlem
D1VAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f_eos
"Skvaller" är det väl inte eftersom hon gått ut med det själv, men hennes kille dog nyss:
https://www.youtube.com/watch?v=Mh9Q0PR66Ao

Hon hittade honom död på golvet hemma, han blev 28 år. Har inte sett någonting om vad som vore dödsorsaken, det kanske det finns skvaller om?

Hon var ju lite hemlig med vem han var (minns att han alltid censurerades på hennes videos där han var med), men jag lyckades hitta honom på Instagram, fanns inte så mycket spännande där dock... han verkade hålla på med graffiti var väl det man fick ut av det. Han har sitt riktiga namn på Insta, så jag vet inte om det är OK att posta länken här.

Jag såg den tidigare. Hemskt att dö så ung. Vet inte riktigt vad det var, misstänker dock antingen dold sjukdom (t.ex hjärtfel) eller droger. Vid lite research så hittade jag hans twitch visa Instagram där han har en egen banner med orden "I love cocaine". Vet inte huruvida det är mest på skämt eller inte dock.

Tänkte mest kring hennes drama kring bl.a hennes ex som hon hängde ut precis i en video innan hennes pojkvän dog. Eller bara hur hon är som person, verkar vara poppis bland 12-15 åriga tjejer men ingen annan åldersgrupp.
Citera
2016-10-30, 15:06
  #2050
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f_eos
"Skvaller" är det väl inte eftersom hon gått ut med det själv, men hennes kille dog nyss:
https://www.youtube.com/watch?v=Mh9Q0PR66Ao

Hon hittade honom död på golvet hemma, han blev 28 år. Har inte sett någonting om vad som vore dödsorsaken, det kanske det finns skvaller om?

Hon var ju lite hemlig med vem han var (minns att han alltid censurerades på hennes videos där han var med), men jag lyckades hitta honom på Instagram, fanns inte så mycket spännande där dock... han verkade hålla på med graffiti var väl det man fick ut av det. Han har sitt riktiga namn på Insta, så jag vet inte om det är OK att posta länken här.

Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Jag såg den tidigare. Hemskt att dö så ung. Vet inte riktigt vad det var, misstänker dock antingen dold sjukdom (t.ex hjärtfel) eller droger. Vid lite research så hittade jag hans twitch visa Instagram där han har en egen banner med orden "I love cocaine". Vet inte huruvida det är mest på skämt eller inte dock.

Tänkte mest kring hennes drama kring bl.a hennes ex som hon hängde ut precis i en video innan hennes pojkvän dog. Eller bara hur hon är som person, verkar vara poppis bland 12-15 åriga tjejer men ingen annan åldersgrupp.


Det kryper i hela kroppen på Mig när jag ser det klippet, douchechillsdeluxe. mest för att jag är cyniker och är under intrycket av att dessa bloggerskor inte drar sig från att fejka även det mest galna skiten för att få fler subscribers. Finns det bevis på att denna snubben verkligen kolat? Borde ju ha stått i AB eller annan rännstensblaska
Citera
2016-10-30, 15:09
  #2051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Kissies bror, Peter, står helt klart för årets sommardänga. Eller?

https://www.youtube.com/watch?v=mSQyr6FVUKQ


Han ser ju ut som en blatte...?
Citera
2016-10-30, 15:10
  #2052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Han ser ju ut som en blatte...?

Både Kissie och hennes bror är halvpolacker, så ja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback