2012-01-09, 20:22
Medlem
AcDcRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Hur vet du att jag inte redan gjort det både en o två ggr? Dessutom är det väl knappast nån som är rädd för den fittan?

Vem skulle hjälpa honom? Hans feta gris till svåger kanske? Som knappt vågar visa sej ute.

vilken svåger menar du då?
Citera
2012-01-09, 20:24
Medlem
AcDcRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag skiter i vad han kallas för han är folkbokförd som Andersson och hade du bemödat dig med att läsa att man förväxlar honom med en mer känd person som heter Tomm* Jeff så kanske du hade hängt med i inläggen här istället för att gapa.

Det är en jävla skillnad förstår du på Jeff T*mmy född 62 och Jeff 1965 två skilda individer inget annat.
Att han inte har Magnusson som sitt efternamn då vilket är totalt jäkla ointressant, det som är intressant är vem som är BO och GM .
men om det nu e det som e viktigt varför ska du ha ditt o datt du verkar ju veta en hel del så varför säger du emot dom som talat sanning hela tiden?????
Citera
2012-01-22, 16:59
Medlem
Okejj nu är jag trött på allt skit prat om min far!!!! hans namn är jeff andersson.. och vad vill ni veta ?? han som har gjort de har erkännt.. och ang mig inte fan har någon kommit och sakt något till mig.. att jag skulle va en skithög eller pundare.. kom så kan vi diskutera de.. istället för att leka tuffa här tro mig en dag möts vi endå så låt oss ta de direkt om ni är lika tuffa i verkligheten.. och en sak till jag drar inte in andra i mina problem.. jag löser dom själv ,,Tominator,,Saruman87,, ni är välkomna föreningsgatan 5 Tråvad om ni hittar/vågar eller så kommer jag till er välj själva !!! hittar er gör jag de vet ni!! så vi kommer mötas
Citera
2012-01-22, 17:28
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMETRI
Okejj nu är jag trött på allt skit prat om min far!!!! hans namn är jeff andersson.. och vad vill ni veta ?? han som har gjort de har erkännt.. och ang mig inte fan har någon kommit och sakt något till mig.. att jag skulle va en skithög eller pundare.. kom så kan vi diskutera de.. istället för att leka tuffa här tro mig en dag möts vi endå så låt oss ta de direkt om ni är lika tuffa i verkligheten.. och en sak till jag drar inte in andra i mina problem.. jag löser dom själv ,,Tominator,,Saruman87,, ni är välkomna föreningsgatan 5 Tråvad om ni hittar/vågar eller så kommer jag till er välj själva !!! hittar er gör jag de vet ni!! så vi kommer mötas

Det är förfärligt att din far blev mördad. Om du ändå har bestämt dig för att skriva i här tråden, så är det bästa du kan göra att berätta lite om vad som verkligen hände och rätta det som skrivit som är fel. På det sättet blir det så lite skitsnack som möjligt, även det inte kommer att stoppa helt att folk snackar dynga.
Citera
2012-01-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMETRI

"Han som har gjort det har erkänt"...

Det är endast spekulationer... han som är häktad är häktad med restriktioner vilket betyder att endast hans advokat vet vad som har sagts...tingsrätten dömer..ingen annan. Så låt oss vänta tills tingsrätten dömer tack!
Citera
2012-01-23, 19:22
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Ny rubrik. //Mod
Citera
2012-01-24, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slingerslangen
Då det var ganska tidigt jag hörde namnen så tyckte jag det var onödigt att leda in folk på fel spår om dessa inte stämmer. Som sagt, gott om rykten i en liten skithåla.
Detta är vad jag har hört:
BO: J**f M**n**s*n (peddo-spekulation = rykte)
GM: xxx He**n*us (saknar förnamn)

GM skall enligt rykte tidigare varit inblandad i grova våldsbrott.
Hörde också att BO "varit på" GM tidigare och att det skulle vara nån hämnd.
Mi*k**l Me*e*iu* heter Gm så efternamner börjar inte på H utan M.
Citera
2012-01-24, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4gg3
Men nu passar ju inte T*ny M*deri*s in på någon av den info vi fått om GM i denna tråd. GM är två män, 38 och 51 år. En utav GM är sagd att bära förnamnet M*kael.
och Merenius i efternamn.
Han fick tag på mitt företagspapper och gjorde ett moms och skattebedrägeri på ca 350000 kr,
och jag höll på att åka in för det.
Men som tur är så är han ju inte speciellt intelligent för han hade legitimerat sig och skrivit under med sitt namn.
Detta är alltså pengar som jag fortfarande har som skuld och som han levde gott på.
Citera
2012-01-24, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Denne Jeff som tillsammans med hela släkten har bytt namn under många år är som sagt familjen Magnusson. Jag tror att GM kommer få det riktigt besvärligt när Magnusson bröderna skall leta upp vem som är skyldig till detta. Skarapojkar hosta fram GM........
GM är Mikael Merenius,tidigare bott i både Essunga och Vara.
Missbrukare av tyngre droger.
Citera
2012-02-16, 23:45
Medlem
Homebrews avatar
Kände Jeff lite grand sen början av 90-talet och måste erkänna att jag inte är speciellt förvånad att det gick som det gick för han. En ostabil osympatisk skitstövel är väl en rätt så bra sammanfattning om denne man som gärna löste problem med kniven.
Citera
2012-02-17, 04:20
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homebrew
Kände Jeff lite grand sen början av 90-talet och måste erkänna att jag inte är speciellt förvånad att det gick som det gick för han. En ostabil osympatisk skitstövel är väl en rätt så bra sammanfattning om denne man som gärna löste problem med kniven.

Tjuring alltså:
http://www.cultur.nu/knivar/artiklar...ideartikel.htm

Intressant det där med att detta folkslag alltid vill att man ska göra upp öga mot öga och att detta särdrag finns kvar än idag.
Senast redigerad av PeterNoster 2012-02-17 kl. 04:23.
Citera
2012-03-26, 19:01
Medlem
Quarrels avatar
Handlar tråden om detta? I så fall har yxan krympt.

Expressen: Man knivhöggs till döds - 39-åring åtalad
Citat:
I december förra året mördades en man med flera knivhugg vid ett bråk i en lägenhet i Skara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in