2011-11-25, 19:16
Medlem
Är det någon som kan förklara vad PSXKey är ? Hur den fungerar och ifall det blockerar från att byta till geohtos cfw?

Tackar speciellt för snabba svar
Citera
2011-11-25, 20:41
Medlem
Hypnososs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasKn
Hej!

Använde mig först av ps3key för ca 1 årsen och tyckte de var helt jävla underbart att dom entligen hade lyckats hacka ps3 sen lite senare hittade jag cfx 3.55 installerade de osv och verkligen älskade de och de bästa var att brotherhood fanns "Jag är extremt torsk i assasins creed serien" Men nu på senare dagar har jag märkt nu att dom verkar ha stannat helt i utveklandet av nästa cfx eller liknade, om de fanns någon ny dongel med senaste versionen hade jag klippt de direkt oavsät pris, är de någon som har koll på hur de går med de? AC revelations har ju nu kommit ut och tro mig de kliar i fingrarna att bara gå och köpa skiten.. men tänkte vänta ett tag till och ge de en chans och hoppas på att dom lyckas cracka spelet vilket jag tvivlar på eller att ett nytt cfx eller liknande, Men om de inte har kommit något förns några dagar efter jul så måste jag ha de! Har lite rabbarber i garderoben som då skördas och då måste jag bara ha spelet när dom är klar inge snack. Så jag undrar om de är värt att vänta eller om någon vänlig själ har koll på hur de igentligen går med nya cfx

Mvh nicke från ort
True Blue finns ju, den har eboot-patcher för nyare spelen som arkham city, skyrim, nfs the run, rage. Patch för Revelations kommer nog snart skulle jag tro, det är nog bara en tidsfråga. Men du kommer fortfarande inte online om det är det du är ute efter.
Citera
2011-11-26, 13:17
Medlem
Då är nu min fråga vart får jag tag i en sån!!?
Citera
2011-11-26, 13:40
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasKn
Då är nu min fråga vart får jag tag i en sån!!?
Jag länkade ju dig vidare i går till tidigare inlägg där det står var man kan beställa?
Citera
2011-11-26, 15:10
Medlem
Oj såg inte tack så mycket!!!!!!
Citera
2011-11-27, 02:57
Medlem
Irules avatar
http://thepiratebay.org/torrent/5853...JB_PS3-BHTPS3-[tracker.BTARENA.org]

Ljudet försvinner under matchen och har kan inte starta career mode...
någon annan som har samma problem???

TJA
Citera
2011-11-28, 00:38
Medlem
Nu orkar jag inte längre vänta på nytt jailbreak.

Är det någon som vet om Metal gear HD collection kräver att man uppdaterar sin firmware? Sitter nu på 3.55 vill inte uppgradera, men om man inte behöver så beställer jag US versionen direkt!
Citera
2011-11-28, 10:54
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloud2
Nu orkar jag inte längre vänta på nytt jailbreak.

Är det någon som vet om Metal gear HD collection kräver att man uppdaterar sin firmware? Sitter nu på 3.55 vill inte uppgradera, men om man inte behöver så beställer jag US versionen direkt!

Antagligen så kräver det en högre firmware ja, men om du har tur så kanske det kommer en 3.55 fix! Det gjorde iaf det med Battlefield 3, Uncharted 3 och Sonic Generations, så det finns en liten chans men skulle säga att den ligger på runt 4%
Citera
2011-11-28, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear
Antagligen så kräver det en högre firmware ja, men om du har tur så kanske det kommer en 3.55 fix! Det gjorde iaf det med Battlefield 3, Uncharted 3 och Sonic Generations, så det finns en liten chans men skulle säga att den ligger på runt 4%

Får väll hoppas på en fix snart eller nytt jailbreak snart
Citera
2011-11-29, 10:49
Medlem
Någon som vet vilken fw fifa 12 behöver för att fungera. Vill köpa men vill inte uppdatera mer än vad jag har nu. 3.66
Citera
2011-11-29, 11:50
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LosAngeles
Någon som vet vilken fw fifa 12 behöver för att fungera. Vill köpa men vill inte uppdatera mer än vad jag har nu. 3.66

Fifa behöver 3.66.

Kram.
Citera
2011-11-29, 12:06
Medlem
Jag vill spela Skyrim utan att uppgradera till OFW

Finns det ingen lösning för detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto